Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
proszę o interwencję w sprawie przesyłki. Klient czeka na dostawę od kilku dni. w systemie DPD informacje o przesyłce urwały się 03-12 a przesyłka do dzisiaj nie dotarła do klienta.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Cześć @springaz, poprosiłem odpowiedni dział o interwencję w tej sprawie.
Wrócę do tego wątku, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Wracam po konsultacji @springaz, potwierdzam, że przesyłka została zlikwidowana.
Tak jak @pecela napisał, w takim wypadku należy złożyć reklamację pod tym linkiem.
Masz w śledzeniu "likwidacja przesyłki", czyli przesyłka została zniszczona w czasie transportu i zutylizowana.
Składaj formalną reklamację przez WzA lub stronę https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje