Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w tytule, proszę o namierzenie paczki o nr AD00L6AP35, Została nadana w piątek, po wejściu w szczegóły zakupu pokazuje dla tej przesyłki brak statusu, a jak się wchodzi w szczegóły to jest info
Spróbuj ponownie za chwilę lub skontaktuj się z nami. ??
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mikeza z tego co widzę przesyłka została w sobotę doręczona do automatu paczkowego i czeka na odbiór. Natomiast faktycznie, sprawdzając jej status na stronie jest informacja o braku odnalezienia przesyłki. Zweryfikuję to. Czy masz informacje od klienta o tym, czy otrzymał powiadomienie o paczce do odbioru?
@Syrena_zT dzisiaj dzwonił z pytaniem czy paczka została nadana, więc zakładam, że nie dostał żadnego info o doręczeniu, stąd moje pytanie co się z nią stało.
@mikeza dzięki za info. Już to sprawdzamy. Na ten moment możesz przekazać klientowi, żeby udał się pod automat i zadzwonił na numer linii technicznej (na automacie). Doradca powinien otworzyć zdalnie skrytkę z przesyłką.
@Syrena_zT już wie o takiej możliwości 🙂
@Syrena_zT aktualizacja - klient już odebrał przesyłkę, dziękuję za pomoc i sugestię.