Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
proszę o ustalenie losów przesyłki, klinet czeka już kilkanaście dni na paczkę która dodtarła do węgier i UPS twierdzi że nie jezdzi regularnie w tamtym kierunku i klient musi ceirpliwie czekać az im sie zechce podjechac po to Dyskusja rozpoczęta, my nadaliśmy towar zgodnie z umową a kurier leci w Kulki dodatkowo, nikt oprócz was nie może złożyć w UPS reklamacji. to sa jakieś żarty
@Prowend Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
5godzin minęło jakieś info?
Po 5 godzinach spodziewasz się odpowiedzi 😂 Może ją otrzymasz ją po 5 dniach, mogę nawet wkleić Ci jej treść, poniżej jeden z szablonów:
"dziękuje za oczekiwanie.
Bardzo mi przykro, że klient nie otrzymał przesyłki.
Sprawę w dalszym ciągu weryfikuję z oddziałem logistycznym.
Jak tylko uzyskam odpowiedź, wrócę do Państwa z informacją."
odpowiedzi tutaj liczymy w dniach a nie w godzinach
@Prowend Dostałam potwierdzenie, że sprawa jest wyjaśniana z przewoźnikiem i wkrótce otrzymasz od nas wiadomość mailową.