Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Tak jak w tytule, proszę o wykluczenie poniższych przesyłek.Nie zostały odebrane z paczkomatu InPost i jakość poleciała 😒
@ART_FOTO Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Doradca skontaktuje się z przewoźnikiem, w celu potwierdzenia winy firmy InPost. Wtedy będzie mógł skierować zamówienia do wykluczenia z jakości.
@w_kiwi Napisałem poprzez formularz.Co tu jednak potwierdzać.Po numerach przesyłek widać kiedy zostały nadane w paczkomacie (dwie piątek wieczorem, trzecia sobota około 7.00).Godzina graniczna 13.00.Kurier zawsze przesyłki w soboty odbiera, a teraz tak się nie stało.
przecież przesyłki włożone do paczkomatu w piątek po 22:00, kurier może dopiero w poniedziałek odebrać. Jak mogła ci jakość polecieć z tego powodu?
@Halfrunt InPost odbiera również w soboty.Tym razem nie odebrał.Nie wiem, może się mylę ale 33 pkt. poszły na dół od wczoraj przy szybkiej wysyłce.
aż sam zobaczę u siebie. Ty masz czas wysyłki deklarowany 24h i oznaczoną godzinę graniczną? - czy natychmiast
Czas wysyłki mam natychmiast i oznaczone godziny graniczne.
A to dlatego ci spada, bo jest natychmiast, to jest dobre tylko dla rzeczy on-line, cyfrowych, gdzie masz zainstalowany automat, który po odnotowaniu wpłaty w ciągu 5 minut wyśle plik na e-mail kupującego.
Dla rzeczy fizycznych lepiej ustawić 1 dzień.
Ja mam 24h (liczy robocze ) i godzinę graniczną na 15.00, po nadaniu kurier zawsze zabiera tego dania (godzina graniczna InPost 16:00), więc spadku w takim przypadku nie będzie, chyba, że kiedyś nie przyjedzie po paczki.
Z tego co widziałem i pisała nasza moderacja, to wysyłka natychmiast i 24h traktowana jest tak samo.Ja na nadanie tych przesyłek, mam w zamówieniach czas do poniedziałku.Jednak zgodnie z przeliczeniami algorytmu, wszystkie przesyłki nadane na drugi dzień wpływają procentowo na obniżanie punktacji.
Tak samo zamówienia z niedzieli i wysłane w poniedziałek nie są traktowane jako wysłane w tym samym dniu, tylko na drugi dzień, a tak być nie powinno.Niedziela jest przecież dniem wolnym od pracy (jednak chyba nie dla nas sprzedających).Przynajmniej tak zauważyłem.
Bzdura
po 1 musisz ustawić godzinę graniczną dla której deklarujesz wysyłkę natychmiast
jeśli deklarujesz nadania w sobotę, również trzeba określić do której godziny wyslesz . Jednak musisz tak to ustawić aby kurier z paczkomatu wybrał paczki
na moim przykładzie
ja deklaruje natychmiast do godziny 12 zakup, albowiem do 13 jak włożę do paczkomatu, to jest pewność ze kurier paczki odbierze.
Nikt o 22 nie odbierze ci paczki
jesli masz deklaracje w soboty to możesz zgłosić to przez ten formularz , ale jesli nie masz to nie spełniłaś czasu podanego w ofercie dla nadania .,
@AlleMakijaz Czytaj ze zrozumieniem i dokładnie to co jest powyżej.Nie wymagam aby przesyłka została odebrana po 22:00.Godziny graniczne mam ustawione dla Inpostu na 12:00 (w moim rejonie InPost ma godzinę graniczną 13:00).W soboty zawsze kurier przesyłki odbiera.Problem jest w tym, że w tą sobotę nie podjechał w ogóle pod paczkomat.Przesyłka nadana w sobotę o 6:59 powinna być potraktowana jako wysłana w tym samym dniu, a tak potraktowana nie będzie.
Co do spełnialności czasu.Czas na nadanie przesyłek z powyższych zamówień mam do poniedziałku (pisałem już o tym wyżej), jednak przez to, że nadałem szybciej, a nie zostały odebrane przez kuriera będą miały wpływ na jakość wysyłki.
kurier nie ma obowiazku odebrac w soboty paczek
może przy okazji jesli są nadawane np smatrt z piątku
Na infolini InPost mówią co innego.Odbierają normalnie paczki w soboty.Tym bardziej, że obie paczki z piątku były w Smart i z tzw. etykietą weekendową.
Momentem nadania jest moment zamknięcia skrytki, a nie odbioru paczki przez kuriera (bo nie ma się wpływu na to kiedy kurier podjeżdża pod paczkomat). Wszelkie terminy liczymy od chwili pozostawienia przesyłki w paczkomacie, uwzględniając godziny graniczne.
Ustalenie momentu nadania, jest też ważne w kontekście odpowiedzialności za przesyłkę. Do chwili formalnego nadania za paczkę odpowiada nadawca, a przewoźnik przejmuje odpowiedzialność dopiero od momentu nadania. Oznacza to, że np. jakby momentem nadania był moment odbioru przez kuriera z paczkomatu, a ktoś okradł maszynę, to firma nie musiałby wypłacać odszkodowania, bo do czasu odbioru nie odpowiada za przesyłki (bo odpowiada nadawca).
Jak Allegro liczy nadanie od chwili opróżnienia paczkomatu, to system ten jest ułomny.