Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klientka zakupiła od nas towar, niejako zapłaciła za niego i oczekuje na przesyłkę. Ta nie dochodzi...
Zamówienie klientki figuruje u mnie jako "płatność anulowana", czyli potraktowałam je jako zamówienie anulowane.
Jednak klientka zapłaciła za nie, zeszły pieniążki z konta, ale nie weszły na konto Allegro, a owe zamówienie u niej w zakladce "moje zakupy" ma status "płatność anulowana". Ponoć nie płaciła szybkim przelewem ( boi się, nie potrafi, po glosie starsza pani), a tradycyjnym. Poprosiłam panią by przesłała mi zdjęcie ekranu, który zrobiła podczas przelewu. O dziwo, niby przelew Payu , ale nr konta zupełnie inny. Niby taki jej się podświetlił, kwota sie zgadza, też kliknęła i poszło. Teraz szukanie wiatru w polu...
Jak pomóc kobiecie?? Obawiam się, ze padła ofiarą oszustwa:(
@kontaktD W takim wypadku najlepiej, aby kupująca się z nami skontaktowała. Przekaż jej proszę numer na naszą infolinię dla Seniorów - 616 271 777.
Szukałam pomocy, by mogła napisać, ale taki kontakt telefoniczny to zbawienie. Dziękuję!
Marzena
.