anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę pomoc , przelew na inne konto (?)

kontaktD
#10 Popularyzator#

Witam,

Klientka zakupiła od nas towar, niejako zapłaciła za niego i oczekuje na przesyłkę. Ta nie dochodzi...

Zamówienie klientki figuruje u mnie jako "płatność anulowana", czyli potraktowałam je jako zamówienie anulowane.

Jednak klientka zapłaciła za nie, zeszły pieniążki z konta, ale nie weszły na konto Allegro, a owe zamówienie u niej w zakladce "moje zakupy" ma status "płatność anulowana". Ponoć nie płaciła szybkim przelewem ( boi się, nie potrafi, po glosie starsza pani), a tradycyjnym. Poprosiłam panią by przesłała mi zdjęcie ekranu, który zrobiła podczas przelewu. O dziwo, niby przelew Payu , ale nr konta zupełnie inny. Niby taki jej się podświetlił, kwota sie zgadza, też kliknęła i poszło. Teraz szukanie wiatru w polu...

Jak pomóc kobiecie?? Obawiam się, ze padła ofiarą oszustwa:(

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kontaktD
#10 Popularyzator#

PART_1692694930385.jpeg

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kontaktD W takim wypadku najlepiej, aby kupująca się z nami skontaktowała. Przekaż jej proszę numer na naszą infolinię dla Seniorów - 616 271 777.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kontaktD
#10 Popularyzator#

Szukałam pomocy, by mogła napisać, ale taki kontakt telefoniczny to zbawienie. Dziękuję!

Marzena

oznacz moderatorów

ArantesArt
#9 Pomysłodawca#

.

oznacz moderatorów