Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Jestem początkujący w licytacjach. Żadnej jeszcze nie wygrałem bo zawsze będąc pierwszy i tak przegrywam. Otrzymuje powiadomienie że przegrałem a dopiero po dwuch minutach że ktoś mnie przelicytował. Jak grać żeby wygrać? 😉 Z góry dziękuję
Jak licytacja na zwykłym to z pewnością korzystają z BOTa. Poczytaj jak działaj licytacje: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-dziala-licytacja-lDkng2xBKU3
Rozumiem że to są licytacje na allegro zwykłym. A masz zaznaczone wszystkie zgody na powiadomienia.
Jeśli masz zaznaczonone zgody na powiadomienia to gdy ktoś przelicytuje twoja ofertę to natychmiast otrzymasz powiadomienie dźwiękowe ze twoja oferta została przebita
Sprawdzam w ustawieniach aplikacji i mam zaznaczone powiadomienia. Zastanawiam się czy na komputerze nie będzie to lepiej działać niż na telefonie. Czy nie ma różnicy?
Na komputerze powinno działać sprawnie .
U mnie nie dziala, ale moze byc wina dodatkow (blokery reklam itp), a na maila to juz w ogole tragedia :]
A komuś z Państwa działa na telefonie bez żadnych opóźnień? Tak że naprawdę jest się pewnym walki w ostatnich sekundach?
pobaw sie ze snajperem czy aukcjonerem, jak mi bardzo zalezy to uzywam i najczesciej jest ok 😉
Kolego mam ten sam problem podczas licytacji gdy zalicytyje wyświetla mi wiadomość że moja oferta jest najwyższa aukcja się kończy i powinienem być zwycięzcą ale po minucie okazuje się że jednak ktoś złożył taką samą ofertę 2 sekundy przede mną i że przegrałem licytację. To jakiś przewał. Licytuję na alegro ponad 12 lat i wcześniej takie cuda się nie zdarzały
@adi8919 Na powiadomienia nie licz, one czasem przychodzą pół godziny po licytacji.
Licytuj na komputerze, najlepiej otwierasz dwie osobne strony licytacji, na jednej stronie logujesz się i licytujesz, na osobnej stronie masz podgląd sytuacji, ale musisz co chwilę odświerzać stronę, albo klikając na ikonkę odswieżenia albo klawisz F5.