Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupuje następnie kasuje zamówienie -wystawia negatywa-sprawdzona metoda panie i panowie Alllegro ma to gdzieś;(
trafiłem na klientke co w ciagu 2 miesiecy dokonoła 3ech zakupów oczywiscie nie zapłaciła za żaden.Wiec zablokowalismy w koncu dziś chciała kupić 4 raz nie udało sie wiec wystawiła negatywa- odpowiedz allegro:
Dzień dobry,
wracam do Pana z odpowiedzią.
Przesłaliśmy Kupującego do weryfikacji do odpowiedniego zespołu, który nie stwierdził jednak naruszeń na koncie Kupującego t.....1. W związku z tym nie mieliśmy podstaw, aby podjąć wobec niego działania.Jeden i drugi z obsługi to chyba roboty albo debile;)
W razie pytań zachęcam do kontaktu.
Pozdrawiam
// Jakub [edytowano]
Zespół Allegro
Dziękuję za kolejną wiadomość.
Bardzo mi przykro, że nie jest Pan zadowolony. Staramy się pomagać Sprzedawcom jak najlepiej. Może Pan dodać takiego Klienta do nieaktywnych Kupujących, aby na przyszłość nie mógł on dokonywać zakupów w Pana ofertach.
Pozdrawiam
// Michał [edytowano]
Zespół Allegro
Vetinari , potrchu się z to0bą zgodze jednak ta czarna lista jest potrzebna i w tym przypadku równierz , całkem prawdopodobne jest że jest ta kupujaca nieporadną lecz dokonujac 4 krotne zakupy w ciagu dwóch tygodni nie płacąc za nie, prubowałem z nią dzis rozmawiać i powiem i mozliwe że dobrze sie nawet stało , kobieta konfliktowa ,odpowiedziała że zawracam jej głowe bo ona ma firme;))śmiech i nie ma czasu na bzdury i powinienem wczesniej sie z nia kontaktować i pomóc jej zapłacić (.Dramat) poprostu dodaje bo nie chce aby dokonywała zkupu u mnie jest bo na 90% i tak był by problem , najgorzej mnie denerwuje że kupuje to na róznych kontach.Jesli chodzi o samą czarną liste jest ona przydatna , ja nie polegam tylko na to że jest taka osoba zablomkowana ja mam też w exelu i tam tez weryfikuje każdego po nr tel, adres, imie i nazwisko kopiujac dane z baselinkera export do bazy w exel mimo że kupi inna osoba filtruje tez po adresach i nie wysyłam , niestety jak w PRL
@Hardylegs taki nieporadny klient z reguły potrafi wystawić negatywa
@RED Kto wie, czy to nie konkurencja z jednego z wielu kont?
"weryfikuje każdego po nr tel, adres, imie i nazwisko kopiujac dane z baselinkera export do bazy w exel mimo że kupi inna osoba filtruje tez po adresach i nie wysyłam , niestety jak w PRL"
Zawzięty i hardy jesteś Legs.
nie jestem zawziety na wszystkich ale jak wiesz Polak to najdziwniejszy problematyczny klient-wiec za kazdym razem jet weryfikacja archiwum czy aby nie jest to znów maruder zajmuje to kilka sekund-a po statystykach niestety Polska wypada słabo-90% problematycznych klientów to Polacy/Niestety -jesli handluje ktoś międzynarodowo to wie o co chodzi
@Vetinari Zablokujesz jednego użytkownika, to z tego konkretnego konta nie zrobi już zakupów.
Przed laty, kiedy można było posprawdzać za jaką transakcję posypały się komentarze negatywne miałam pewien incydent.
Lata wstecz sprzedawałam swoje własne używane rzeczy.
Pewnego dnia zakupy zrobiła Pani, która zwlekała z zapłatą, jednak obiecywała zapłacić i wyraziła zainteresowanie inną aukcją.
Finalnie nie sfinalizowała, więc wystąpiłam o zwrot prowizji i po otrzymaniu wystawiłam komentarz negatywny oraz wrzuciłam paniusię na CL.
Po kilku dniach z czystej ciekawości zerknęłam na konto, bo napisałam także do Allegro o blokadę konta.
Zakupowe "eskapady" tej użytkowniczki opiewały na blisko 9 tysięcy złotych - oczywiście były to nie afinalizowane transakcje.
Jak więc oceniasz zasadność blokady takich "klientów"? Chcąc uniknąć strat trzeba się do tego posunąć.
po zakupie zmień ręcznie status zamówienia
jak uzbiera sie kilka tys zł takich zamówień, do których nie będzie odstąpień od umowy
możesz śmiało poprosic adwokata o pomoc
Wiec zablokowalismy w koncu dziś chciała kupić 4 raz nie udało sie wiec wystawiła negatywa- nie ma takiej możliwości, kupująca nie miała możliwości dokonania zakupu - była na CL - nie mogła wystawić komentarza. Po co wypisujesz takie nieprawdziwe informacje?
Ja też wpisuję kupujących na CL - no i zaczynają się już problemy - kupujący piszą, dlaczego u mnie nie mogą zakupić - więc wyjaśniam: już dokonywali u mnie zakupów, wystawili negatywne komentarze, ocenili koszt wysyłki za zbyt wysoki , niezgodność towaru z opisem - wszystko to są kłamstwa. Dlaczego ja mam znów sprzedać towar takiemu kupującemu i narażać się na kłamliwe i negatywne opinie, które wpływają niekorzystnie na wizerunek mojej firmy?
Jak napiszę komentarz lub podejmę działania wpływające na "niekorzystny" wizerunek firmy Allegro - to moje konto zostanie zablokowana - już tak miałem.
Sprzedający powinien więc mieć również takie same prawa.
@Hardylegs, poprosiłam o ponowną weryfikację, niestety nasza decyzja pozostaje niezmienna.
Z treści oceny wynika, że kupująca miała problem z płatnością - zweryfikowaliśmy to. Nie mamy żadnych podstaw do uznania, że było to działanie na Twoją szkodę. Ocena może zostać usunięta, jeśli dojdziecie do wzajemnego porozumienia. W tym przypadku nie możemy w nią ingerować.
Hmm, kiedyś sie mówiło "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi ." .
Teraz sie pisze "poprosiłam o ponowną weryfikację, niestety nasza decyzja pozostaje niezmienna." .
A płaszcza jak nie było tak nie ma...;)
2 post już usunołaś mr---oma ewidentnie chcesz aby inni nie czytali obiektywnego zdania
Twoje posty są usuwane, ponieważ nie umiesz się zachować. Jeżeli będziesz je powtarzał, to prowadzi do blokady wypowiedzi. Nawiązywanie do "typowych blondynek", pisanie o "wolnych komórkach w mózgu" jest - mówiąc łagodnie - niegrzeczne. Jeżeli w podobny sposób rozmawiałeś z kupującą, wcale nie dziwię się komentarzowi, który Ci wystawiła.
Jej ocena pojawiła się przed anulowaniem zakupu (nie ma możliwości ocenienia zakupu, który został anulowany).
Nie wiem, jaki "pan z allegro" do Ciebie dzwonił, ale jak widzę, również nie usunął tego komentarza. Nie zrobił tego, bo po prostu nie usuwamy komentarzy w takich przypadkach. Dodawanie kupujących do czarnych list, wykluczanie ich z możliwości zakupu, odbywa się na wyłączną odpowiedzialność sprzedawców - jak widać, oprócz ewentualnych konsekwencji prawnych mogą na nich czekać również konsekwencje w postaci negatywnego komentarza. To sprzedawca musi zdecydować, co mu się bardziej opłaca.
uwazjacie co piszecie napisałem bez wulgarzmów i inych swoje stanowisko - i co pani dobra rada oczywiscie usuneła 2 posty - graty Moderaor
mr_oma Nie wierze, za to ze klient 3 krotnie miała problem z płatnoscią, anulował zakup, 3 razy i mógł sobie wystawić negatywa- czy tyu siebie czytasz ,podniosłas mi tym cisnienie na maksa bo czuje sie jakbym pisał z typowa blondynką z kawałów-czyli przepis na negatywa jest aktualny musze do podać dla pomysłów dla kupujacych
@Hardylegs, przypominam Ci o przestrzeganiu regulaminu społeczności, który zaakceptowałeś, zakładając konto na Gadane.
Poprosiłam w tej sprawie o dodatkową weryfikację i przekazałam Ci nasze stanowisko. Nie ja jestem osobą decyzyjną w tym procesie.
Proszę Cię o zachowanie kultury wypowiedzi i odejście od wtrąceń politycznych - w żadnym stopniu nie jest to związane z tą sprawą.
ok to napisze tylko iwyłacznie na temat aby nie było skopiuje do worda jak usuniesz wkleje znowu.
Nie ma co się dziwić stylowi wypowiedzi skoro tu autorka czuje się skrzywdzona i czytając jej wpisy widać to ewidentnie .Emocje są zawsze większe jak ktoś oczekuje logicznego uzasadnienia a dostaje tylko szablonową odpowiedź ,nie mającą wiele wspólnego z logiką. Karanie za niewinność i za czyjeś błędy jest nie na miejscu.
@kolekcjoner608 warto odróżniać "styl wypowiedzi" od zwykłego grubiaństwa. To też nie jest kwestia zdziwienia, tylko zasad panujących na Gadane (nie mówiąc o zasadach dobrego wychowania). Nie musimy się lubić czy popierać, żeby się szanować.
@msniezek Maćku niektórzy w emocjach pochopnie napiszą o jedno słowo za dużo (mnie się też zdarza) ale ten przykład pokazuje ewidentnie że autorka wątku została skrzywdzona niesłusznie (a może właśnie grubiańskie zachowanie klienta) ją do tego doprowadziło ? Czy Ty osobiście uważasz że tak można karać sprzedawcę? Negatyw za nic i długa droga przed nią do poprawienia statystyk i wizerunku a przecież nic złego nie zrobiła .
@msniezek Podejrzewam też że ona nie poczuła się szanowana jako uczciwy sprzedawca ,zanim napisała to co napisała.