anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

przepis na negatywny komentarz- Allegro co ano jak zwykle NIC

Hardylegs
#11 Animator#

Klient kupuje następnie kasuje zamówienie -wystawia negatywa-sprawdzona metoda panie i panowie Alllegro ma to gdzieś;(

trafiłem na klientke co w  ciagu 2  miesiecy dokonoła 3ech zakupów oczywiscie nie zapłaciła za żaden.Wiec zablokowalismy w koncu dziś chciała kupić 4 raz nie udało sie wiec wystawiła negatywa- odpowiedz allegro:

Dzień dobry,

wracam do Pana z odpowiedzią.

Przesłaliśmy Kupującego do weryfikacji do odpowiedniego zespołu, który nie stwierdził jednak naruszeń na koncie Kupującego t.....1. W związku z tym nie mieliśmy podstaw, aby podjąć wobec niego działania.Jeden i drugi z obsługi to chyba roboty albo debile;)

W razie pytań zachęcam do kontaktu.

Pozdrawiam
// Jakub [edytowano]
Zespół Allegro

Dziękuję za kolejną wiadomość. 

Bardzo mi przykro, że nie jest Pan zadowolony. Staramy się pomagać Sprzedawcom jak najlepiej. Może Pan dodać takiego Klienta do nieaktywnych Kupujących, aby na przyszłość nie mógł on dokonywać zakupów w Pana ofertach.


Pozdrawiam
// Michał [edytowano]
Zespół Allegro

oznacz moderatorów
48 ODPOWIEDZI 48

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@kolekcjoner608 jeżeli jako sprzedający miałbym dopisywać kogoś do czarnej listy (ten ktoś musiałby się naprawdę mocno zasłużyć, z pewnością 4 zakupy kilku przedmiotów na przestrzeni miesiąca się do tego nie kwalifikują), brałbym konsekwencje na siebie, zamiast obwiniać wszystkich wokół. Nasze zasady dotyczące komentarzy nie pojawiły wczoraj, tylko 6 lat temu (jeżeli liczyć od ostatniej dużej zmiany systemu komentarzy). 

Zresztą nic nie wiemy na temat bezpośrednich kontaktów stron transakcji - jak przebiegały, co tam dokładnie się wydarzyło. Kupująca ma na koncie wiele udanych zakupów, nie ma powodu żeby sądzić, że robiła coś złośliwie. Być może w końcu by zamówienie opłaciła. Ma więc prawo do takiej oceny tego nieudanego zakupu.

Pytasz mnie o moje osobiste zdanie? Czarna lista to nie jest ani niezbędne, ani obowiązkowe (wynikające z przepisów) narzędzie do obsługi sprzedaży. Miałem więc nadzieję, że zostanie zlikwidowana.  Gdyby tak się stało, tego wątku w ogóle by nie było. Niestety ze względu na sprzedawców zmieniła tylko nazwę... Jak widać, chcąc spełnić Wasze oczekiwania obrywamy tylko jeszcze bardziej 🙂

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Hardylegs
#11 Animator#

-msniezek -Zależy co rozumiesz przez grubiaństwo ja to odbieram raczej z waszej strony bo jak wytłumaczyć fakt róznych interpretacji odpowiedzi od róznych osób z obsługi czy to jest normalne aby mieć rózne zdanie w tak wielkie korporacji jakim jest allegro gdzie powinno sie oczekiwać profesjonalizmu i rzeczowego jednakowego stanowiska a nie rozdwojenia.Normalnie Panie msniezek jestem pewien postepował byś podobnie jeśli czytał byś odpowiedz która  nie jest odpowiedzią zgodną i sprzeczna z prawem i pewnie regulaminem allegro- jak można dać komentarz do anulowanej transakcjii wyjasni mi to ?

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@Hardylegs jeszcze raz - komentarz był wystawiony w momencie, gdy transakcja nie była jeszcze anulowana. Nie ma żadnych różnych interpretacji - nie wiem z kim z Allegro rozmawiałeś, ale jak widzę ta osoba również tego komentarza nie usunęła. Ten komentarz nie kwalifikuje się do ręcznego usunięcia przez Allegro. Jeżeli chcesz takich sytuacji w przyszłości uniknąć, ostrożniej korzystaj z możliwości blokowania ludziom zakupów. Szczególnie, gdy nieudane zakupy praktycznie nic Cię nie kosztują.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Hardylegs
#11 Animator#

3 razy anulowanie transakcji -bluzgi przez telefon i negatywny komenarz , człowieku nie takiej odpowiedzi oczekiwałam czyli mozna i tak kup -wystaw komentarz -anuluj---brawo

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@msniezek Czy aby praktycznie nic nie kosztują sprzedawcy anulowane oferty przez klientów? A co jak jest to opcja z wyróżnieniem lub jakąś formą promowania ? Samo wystawienie to też są koszty których nie da się odzyskać.

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@kolekcjoner608 rozmawiamy o tej konkretnej sytuacji. W tych ofertach było ponad 9000 przedmiotów, z których kupiono po jednym.

W tym wątku każda strona wyraziła już swoją opinię, dziękuję.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Hardylegs
#11 Animator#

Podałem  nowy pomysł skoro w ten sposób postepujecie mieej dyskusji pozdrawiam :Ania :https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/spos%C3%B3b-na-poprawienie-s...

oznacz moderatorów

Hardylegs
#11 Animator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  przekazujesz stanowisko to wytlumacz mi stanowisko dzwoniacgo dzis do mnie pana z /allegro(nie prosiłem o telefon i nie zamawiałem rozmowy) zadzwonił normalny kulturalny pan z  obsługi i przyznał mi racje ty natomiast przedkładasz mi inne stanowisko-ciekawi mi ile wy ich ma cie co inna osoba inne rozumowanie-prosze o rzeczowa odpowiedz kiedy negatywny komentarz będzie usuniety jak nie znasz  odpowiedzi  zapytaj   sie tych co wiedzą bo zapewne nie wiesz--powtrzaam ci jeszcze raz kupujacy kupił anulował zakup i wystawił opinie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oznacz moderatorów

Hardylegs
#11 Animator#

czy ma podać to jako pomysł do nabijania komentarzy?

oznacz moderatorów