anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przerwa w sprzedaży- gorsza opcja urlopu?

Vestido_outlet
#7 Wielbiciel#

Witam

Planuje rozpocząć urlop od 5 marca do 14 marca. W związku z tym, że wystawiam oferty w licytacjach na zapłatę kupujący mają 30 dni. Od pracownika allegro dowiedziałam się, że nawet jak będę na urlopie a ktoś wpłaci za zamówienie złożone np. 26 lutego opłaci je 8 marca to mam obowiązek je wysłać! Jakim cudem jak mnie nie będzie? Szczerze mówiąc to z funkcji urlop która informowała kupujących że sprzedawca jest na urlopie i wysyłka będzie opóźniona ale dalej mogą licytować i kupować zrobiła się przerwa w sprzedaży - wielka porażka. 

Pewnie podczas urlopu nazbieram dużo negatywów, chyba, że do każdego z osobna a mam dużo tych licytujących będę pisać wiadomość, że wybieram się na urlop. Jak zwykle zamiast ułatwić sprzedaż to utrudniają życie... Nie mam pojęcia jak wybrnąć teraz z tej sytuacji, miał ktoś podobnie? Co zrobiliście? Ile dostaliście negatywów jeśli nic nie zrobiliście?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Vestido_outlet Cześć. W takiej sytuacji dostępne masz dwa rozwiązania: skorzystanie z opcji "Przerwa w sprzedaży" lub wydłużenie czasu wysyłki w swoich ofertach. Sam musisz podjąć decyzję, które rozwiązanie będzie dla Ciebie wygodniejsze. Dodatkowo pisanie do osób, które nie opłaciły zamówień przed rozpoczęciem Twojego urlopu wydaje się dobrym pomysłem. 

oznacz moderatorów

Vestido_outlet
#7 Wielbiciel#

Co mi to da jak skorzystam z przerwy w sprzedaży skoro podczas tej przerwy gdy ktoś opłaci zamówienie mam obowiązek je wysłać? A jak mam je wysłać jak mnie nie będzie bo mam przerwę w sprzedaży? Wydłużam już do 5 dni ale przecież jak ktoś kupił np. 19 lutego to nic mi to nie da bo może opłacić np. 8 marca gdy mnie nie będzie bo ma przecież 30 dni na to. Tak beznadziejnej opcji to jeszcze nie było tutaj. 

 

Wie Pani ile ja mam osób które licytują? Musiałabym już zacząć pisać do każdego.

Fatalnie nieprzemyślana przez allegro funkcja przerwa w sprzedaży, naprawdę, czegoś tak beznadziejnego to sie jednak tutaj nie spodziewałam.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Ja jako sprzedawca który wystawia głównie w licytacjach na czas planowanego urlopu wszystkie aukcje mam ustawione bez możliwości automatycznego wznawiania . Aukcję zakańczam klika dni przed urlopem by klienci zdążyli opłacić i wznawiam je tak by kończyły się dopiero po urlopie .  Minusem jest to że zwykle i tak się ktoś trafi co w czasie urlopu coś opłaci albo zada pytanie typu "czemu nic nie macie wystawione" i trzeba to jakoś ogarnąć.

oznacz moderatorów

Vestido_outlet
#7 Wielbiciel#

Ja też mam bez opcji wznawiania, ale jak kupujący ma 30 dni na opłacanie aukcji, to będę miała mnóstwo opłaconych w czasie urlopu, bo dużo kupujących nie opłaciło zamówień z  lutego 😕 a przecież mają na to 30 dni czyli ktoś kto kupił 10 lutego może najpóźniej 10 marca zapłacić a mnie wtedy nie będzie żebym wysłała...

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Nie da się dogodzić, licytacja jak już się rozpocznie to nie da się zatrzymać!

oznacz moderatorów

Vestido_outlet
#7 Wielbiciel#

Tu nie chodzi o to żeby każdemu dogodzić, bardziej chodzi o zwykłe myślenie, bo opcja przerwa w sprzedaży nie została przemyślana wcale. Bo skoro w regulaminie na wpłatę mają 30 dni to powinni wziąć to pod uwagę przy tworzeniu tej opcji. Nijak ma się to do urlopu jeśli w jego czasie jest obowiązek wysyłania paczek. A zakończyć oferty wszystkie hurtem z aktualną ceną  to każdy sam umie i niepotrzebna w ogóle jest ta opcja.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@Vestido_outlet To że regulamin dopuszcza tak długi okres na opłacenie aukcji wcale nie znaczy że Ty samemu nie możesz sobie w opisie wskazać w jakim okresie oczekujesz na wpłatę . Masz podany czas na wpłatę i tego kupujący powinien się trzymać .

oznacz moderatorów

Vestido_outlet
#7 Wielbiciel#

@mwmonety robiłam tak już, pisałam w każdej aukcji w dodatkowych informacjach że czekam 7 dni na wpłatę, kupujący i tak wpłacali po tym terminie i mieli do mnie pretensje. Dostałam nawet negatywa którego allegro nie chciało usunąć, za to, że po 3 tygodniach sprzedałam komuś innemu rzecz. To nie jest tak że ja sobie ustale że czekam 7 dni i po tym czasie kupujący nie mogą już wpłacić, mają nadal 30 dni na wpłatę, już to przerabiałam, a allegro zawsze jest po stronie kupujących. Sprzedaję tu już 4 lata i właśnie szukam miejsca na sklep stacjonarny bo to co się tu dzieje to jest nie do pomyślenia.

 

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i poświęcony czas.

oznacz moderatorów

niko2314
#8 Zapaleniec#

Na wydłużony czas wysyłki mało kto zwraca uwagę, kupujący myślą że przesyłka będzie jutro w nich i wypisują później wiadomości dlaczego tak nie jest. Wcześniej była wiadomość o urlopie i każdy kupujący to widział i decydował o zakupie.

oznacz moderatorów