Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłki wysyłamy Inpost managerem zaczytując je z allegro, więc powiązanie i mail klienta jak najbardziej są, wcześniej normalnie liczyło punkty dodatnie, teraz z jakiegoś powodu już nie dla 2 transakcji... Wysyłka terminowa.
@KaRomeble nadajesz w paczkomacie czy kurier odbiera ?
Nadaję w paczkomacie
@KaRomeble zweryfikuj w ,,zamówieniach ,, jaki czas na nadanie wyliczyło allegro oraz kiedy statusy przesyłek zmieniły się na ,, przyjęta w centrum logistycznym ,, .....data musi być ta sama .
Nie są przekroczone te terminy. Przesyłki były wysłane jeszcze tego samego dnia lub dnia następnego, przyjęta w centrum logistycznym była jedna - dzień wcześniej od daty 'czasu na wysłanie', a druga osiem godzin przed tym czasem.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ trza zweryfikować .
@mdrogeria liczy się status "odebrane przez kuriera", a nie "przyjęte w oddziale" 🐭
Co nie zmienia faktu że 'odebrana przez kuriera' jest szybciej niż 'przyjęta w oddziale', więc i tak nie może to być problemem w tym przypadku 😉
@SpeedyGonzalezz tak , Masz rację , nie nadaję w paczkomacie , po kliknięciu przez kuriera od razu mam status ,, przyjęta w oddziale ,,
Cześć, @KaRomeble. Oba zamówienia widnieją jako nadane i doręczone zgodnie z deklaracją.
Z tego co widzę, 100% Twoich zamówień jest zrealizowanych terminowo.
OK - to dlaczego system nie policzył dodatkowych punktów w jakości sprzedaży i poziom nie wzrósł?
@KaRomeble system bierze dane z ostatnich 30 dni , te 2 o których mowa weszły do statystyk , ale jakieś sprzed miesiąca już nie są brane pod uwagę .