Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wyjaśnienie czemu przesyłka DHL AD została zawrócona z drogi z powrotem do nadawcy (do mnie ) z sortowni już docelowej lokalizacji. Z tego co pamiętam, właściwie zważona, zmierzona, etykieta działająca, nadana prawidłowo w punkcie. I taka oto historia:
Klientka czeka na przesyłkę, a ona wraca sobie do mnie bez powodu .. Najgorsze że nie da się nic dowiedzieć u przewoźnika który jest odpowiedzialny (DHL) bo oni nie widzą tych numerów przesyłek od Allegro Delivery, a konsultant każe czekać bo dział odpowiedni nie odpowiada. Czy naprawdę nie ma jakiegoś kontaktu bezpośredniego z kimś kto jest wstanie monitorować przebiegi tych paczek?? DHL odsyła do allegro, a konsultant allegro do czekania na maile bo nie jest wstanie nic się dowiedzieć. Tylko nerwy z tymi waszymi AD
przesyłka nr AD00XGB0Z9
@GaleriaAV Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem.
@GaleriaAV Dalsze informacje w tej sprawie otrzymasz drogą mailową. Numer zgłoszenia to 53789498 .
Paczka doszła. Do mnie, brak uwag na etykiecie. Nie znam powodu zwrotu z sortowni. Mam nadzieję że się dowiem, bo jak coś źle zrobiłam chciałabym się ustrzec w przyszłości... kto wie może kolorek nie ten i w tamtej sortowni nie spodobało.. teraz muszę paczkę wysłać ponownie. Pytanie - mam wysłać na swój koszt i potem dociekać zwrotu drogą reklamacyjną ( przez miesiąc) czy allegro może coś ustawić żeby znowu smartem poszło?
@GaleriaAV nie możemy wygenerować drugiej etykiety dla tego samego zamówienia ze Smartem, więc nadaj proszę tę paczkę na własny koszt, a tę możesz oczywiście reklamować. Drugi sposób to zwrot środków dla klienta za to zamówienie i jeśli złoży nowe, całkowicie od początku będziesz mogła nadać tę paczkę w ramach Smart.
Dowiedziałam się że etykieta została zdublowana, dlatego wróciła. Tylko że ja drukowałam i wysyłałam tylko jedną paczkę. Nie ma dwóch historii, klientka nie dostała nic, jakby były 2 wysłane paczki to pierwsza chyba by doszła. Może wartałoby sprawdzić czy na ten nr etykiety nie było jakiegoś innego zamówienia ( nie u mnie)
( zamówienie u mnie: 2aca0b31-86a7-11f0-a136-418eb2fc1b79)
@GaleriaAV sprawdziłam w naszym systemie i nie ma w naszym systemie innego zamówienia dla tej przesyłki.
To co, CUD?? Nie ma winnego, sprzedawca płaci?
@GaleriaAV tak jak napisałam wyżej, w tej sytuacji możesz reklamować tę przesyłkę. Reklamację możesz złożyć tutaj.
To co wtym przypadku, jeśli jestem pewna że nie wysłałam 2 paczek z tą samą etykietą, bo choćby jedna by doszła - samo sobie to przeczy. Czy to podlega reklamacji wobec tego?