Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:63400987 powiedzieć sprzedającemu aby nadał kurierem. Względnie dopłacić sprzedającemu do tego rodzaju wysyłki jeżeli zajdzie taka potrzeba.
To ja mam dopłacać sprzedającemu? za co że on źle spakował czy jak bo nie rozumie zamawiam i oczekuje na paczke w paczkomacie jak bym chciał to bym od razu zamówił kurierem
@Client:63400987 masz w okolicy jakiś POP to może niech tam zostawi, albo może da się przekierować na adres.
A ta wiadomość to od kogo?
Chciał bym na adres przekierować Ale nie mam żadnego kontaktu od kuriera jak dzwonię na infolinię to mówi mi że odezwie się kurier
@Client:63400987 a u kogo kupiłeś ten towar? I czy były jakieś jeszcze inne dostępne metody dostawy w tej ofercie?
Jeżeli był dostępny kurier w tej ofercie to popełniłeś błąd zamawiając dostawę paczkomatem.
Zdaje się, że to była jakaś sporych rozmiarów rzecz, tak więc sam powinieneś zdawać sobie sprawę z tego, że paczkomat to skrzynka o określonych wymiarach.
Sprzedający może poprosić o dopłatę na rzecz transportu, allegro udostępnia nawet specjalną opcję w zamówieniach.
Jak ktoś wystawia coś na sprzedaż to chyba powinien wiedzieć czy cie zmieści w paczkomacie czy nie jak ma taką metodę dostawy
Oczywiście, że nie powinieneś nic dopłacać. Sprzedawca ustawił złą formę dostawy, więc powinien wysłać na własny koszt kurierem.
@Client:63400987 Jeśli zamówiłeś coś co fizycznie nie zmieści się do paczkomatu to nie wymagaj że sprzedający magicznie zmniejszy paczkę tak aby się zmieściła (:
Najpewniej źle dobrał cennik - jest to jednak jego problem i musi on ponieść koszty przesyłki jeśli są większe.
Już raz zamawialeo od nich ta sama rzecz i było dobrze teraz jakieś problemy jak kontaktuje się z nim on karze mi wycofać zamówienie i opłacić kuriera, to chyba on powinien ponieść konsekwencje co nie ?
@Client:63400987 Przypuszczam, że sprzedający po prostu błędnie wygenerował etykietę. Np zamiast gabarytu C zrobił B i teraz jest problem.
Ewentualnie nieświadomie mógł zastosować za duże opakowanie - paczkę odbierał kurier, nie była ona nadawana w paczkomacie.
Nie mniej jest to jego problem gdyż to on popełnił błąd.
@Client:63400987 Cześć 🙂 Oddział InPost powinien się w tej sytuacji skontaktować w celu ustalenia adresu do przekierowania paczki. Jeśli potrzebujesz więcej informacji, podaj mi proszę numer tej paczki.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 642110528276200131961890
@Client:63400987 Skonsultowałam tę sprawę z doradcą InPost. Przesyłka jest ponadgabarytowa, oddział powinien w ciągu 48 godzin skontaktować się z Tobą w sprawie sposobu jej doręczenia 🙂
Dziękuję bardzo bende czekał na informacje od nich