anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka nie miesci sie w paczkomacie

Client:63400987
#7 Wielbiciel#
  • Zamuwilem przesylke z doreczeniem do paczkomatu lecz  przyszło mi wiadomosc że przesyłka nie mieści się w paczkomacie jak teraz mam to rozwiązać doradzi ktoś?
oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@Client:63400987  powiedzieć sprzedającemu aby nadał kurierem. Względnie dopłacić sprzedającemu do tego rodzaju wysyłki jeżeli zajdzie taka potrzeba.

oznacz moderatorów

Client:63400987
#7 Wielbiciel#

To ja mam dopłacać sprzedającemu? za co że on źle spakował czy jak bo nie rozumie zamawiam i oczekuje na paczke w paczkomacie jak bym chciał to bym od razu zamówił kurierem 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:63400987 masz w okolicy jakiś POP to może niech tam zostawi, albo może da się przekierować na adres.

A ta wiadomość to od kogo?

oznacz moderatorów

Client:63400987
#7 Wielbiciel#

Chciał bym na adres przekierować  Ale nie mam żadnego kontaktu od kuriera jak dzwonię na infolinię to mówi mi że odezwie się kurier 

oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@Client:63400987  a u kogo kupiłeś ten towar? I czy były jakieś jeszcze inne dostępne metody dostawy w tej ofercie?

Jeżeli był dostępny kurier w tej ofercie to popełniłeś błąd zamawiając dostawę paczkomatem.

Zdaje się, że to była jakaś sporych rozmiarów rzecz, tak więc sam powinieneś zdawać sobie sprawę z tego, że paczkomat to skrzynka o określonych wymiarach.

Sprzedający może poprosić o dopłatę na rzecz transportu, allegro udostępnia nawet specjalną opcję w zamówieniach.

oznacz moderatorów

Client:63400987
#7 Wielbiciel#

Jak ktoś wystawia coś na sprzedaż to chyba powinien wiedzieć  czy cie zmieści w paczkomacie czy nie jak ma taką metodę dostawy 

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

Oczywiście, że nie powinieneś nic dopłacać. Sprzedawca ustawił złą formę dostawy, więc powinien wysłać na własny koszt kurierem.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:63400987 Jeśli zamówiłeś coś co fizycznie nie zmieści się do paczkomatu to nie wymagaj że sprzedający magicznie zmniejszy paczkę tak aby się zmieściła (:
Najpewniej źle dobrał cennik - jest to jednak jego problem i musi on ponieść koszty przesyłki jeśli są większe.

oznacz moderatorów

Client:63400987
#7 Wielbiciel#

Już raz zamawialeo od nich ta sama rzecz i było dobrze teraz jakieś problemy jak kontaktuje się z nim on karze mi wycofać zamówienie i opłacić kuriera, to  chyba on powinien ponieść konsekwencje co nie ?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:63400987 Przypuszczam, że sprzedający po prostu błędnie wygenerował etykietę. Np zamiast gabarytu C zrobił B i teraz jest problem.
Ewentualnie nieświadomie mógł zastosować za duże opakowanie - paczkę odbierał kurier, nie była ona nadawana w paczkomacie.

Nie mniej jest to jego problem gdyż to on popełnił błąd.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:63400987 Cześć 🙂 Oddział InPost powinien się w tej sytuacji skontaktować w celu ustalenia adresu do przekierowania paczki. Jeśli potrzebujesz więcej informacji, podaj mi proszę numer tej paczki. 

oznacz moderatorów

Client:63400987
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 642110528276200131961890

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:63400987 Skonsultowałam tę sprawę z doradcą InPost. Przesyłka jest ponadgabarytowa, oddział powinien w ciągu 48 godzin skontaktować się z Tobą w sprawie sposobu jej doręczenia 🙂 

oznacz moderatorów

Client:63400987
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo bende czekał na informacje od nich 

oznacz moderatorów