Przesyłka nie miesci sie w paczkomacie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Zamuwilem przesylke z doreczeniem do paczkomatu lecz przyszło mi wiadomosc że przesyłka nie mieści się w paczkomacie jak teraz mam to rozwiązać doradzi ktoś?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:63400987 powiedzieć sprzedającemu aby nadał kurierem. Względnie dopłacić sprzedającemu do tego rodzaju wysyłki jeżeli zajdzie taka potrzeba.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To ja mam dopłacać sprzedającemu? za co że on źle spakował czy jak bo nie rozumie zamawiam i oczekuje na paczke w paczkomacie jak bym chciał to bym od razu zamówił kurierem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:63400987 masz w okolicy jakiś POP to może niech tam zostawi, albo może da się przekierować na adres.
A ta wiadomość to od kogo?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciał bym na adres przekierować Ale nie mam żadnego kontaktu od kuriera jak dzwonię na infolinię to mówi mi że odezwie się kurier

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:63400987 a u kogo kupiłeś ten towar? I czy były jakieś jeszcze inne dostępne metody dostawy w tej ofercie?
Jeżeli był dostępny kurier w tej ofercie to popełniłeś błąd zamawiając dostawę paczkomatem.
Zdaje się, że to była jakaś sporych rozmiarów rzecz, tak więc sam powinieneś zdawać sobie sprawę z tego, że paczkomat to skrzynka o określonych wymiarach.
Sprzedający może poprosić o dopłatę na rzecz transportu, allegro udostępnia nawet specjalną opcję w zamówieniach.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak ktoś wystawia coś na sprzedaż to chyba powinien wiedzieć czy cie zmieści w paczkomacie czy nie jak ma taką metodę dostawy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście, że nie powinieneś nic dopłacać. Sprzedawca ustawił złą formę dostawy, więc powinien wysłać na własny koszt kurierem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:63400987 Jeśli zamówiłeś coś co fizycznie nie zmieści się do paczkomatu to nie wymagaj że sprzedający magicznie zmniejszy paczkę tak aby się zmieściła (:
Najpewniej źle dobrał cennik - jest to jednak jego problem i musi on ponieść koszty przesyłki jeśli są większe.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już raz zamawialeo od nich ta sama rzecz i było dobrze teraz jakieś problemy jak kontaktuje się z nim on karze mi wycofać zamówienie i opłacić kuriera, to chyba on powinien ponieść konsekwencje co nie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:63400987 Przypuszczam, że sprzedający po prostu błędnie wygenerował etykietę. Np zamiast gabarytu C zrobił B i teraz jest problem.
Ewentualnie nieświadomie mógł zastosować za duże opakowanie - paczkę odbierał kurier, nie była ona nadawana w paczkomacie.
Nie mniej jest to jego problem gdyż to on popełnił błąd.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:63400987 Cześć 🙂 Oddział InPost powinien się w tej sytuacji skontaktować w celu ustalenia adresu do przekierowania paczki. Jeśli potrzebujesz więcej informacji, podaj mi proszę numer tej paczki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 642110528276200131961890

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:63400987 Skonsultowałam tę sprawę z doradcą InPost. Przesyłka jest ponadgabarytowa, oddział powinien w ciągu 48 godzin skontaktować się z Tobą w sprawie sposobu jej doręczenia 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję bardzo bende czekał na informacje od nich