Przesyłka poczta polska

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mój klient zakupił u mnie 6 paczek papieru toaletowego - były spakowane w przezroczyste worki i owinięte folią, tak nadane na Poczcie Polskiej w głównym oddziale w Warszawie - mój klient odebrał karton a w nim była słoma i kawałki drewna - etykieta przeklejona - Poczta wypiera się że pomyliłem paczki - a jak wiadomo na poczcie jest monitoring - no i nadawane były w głównym oddziale - co robić dalej

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po pierwsze złoż reklamację do Poczty Polskiej oraz ewentualnie wniosek o odszkodowanie do ubezpieczyciela (robi osobno, PP w tym nie pośredniczy).
Po drugie warto zmienić etykiety jeżeli te się odklejają.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
o jakiego ubezpieczyciela chodzi ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Paczka jest ubezpieczona o to chodzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Piotrrp70 Ty reklamujesz u przewoźnika, a z kupującym musisz rozwiązać sprawę, należy mu się towar.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupującemu wyślę nowy towar - ale mi chodzi o mój który został skradziony - to jest ewidentny przekręt