anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka w paczkomacie a Allegro leci w kulki.

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Po numerze przesyłki kupujący zlokalizował ją w paczkomacie ale według Allegro przesyłka jest opóźniona i nawet nie " wyszła " od sprzedającego. Temat stary jak świat i od lat nic się nie zmienia. Numer przesyłki oczywiście został wpisany do aplikacji bezpośrednio po jej nadaniu. może był by już czas aby to naprawić?

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

gdvorek
Moderator
Moderator

@cztery_bez_atu podaj proszę nr przesyłki, sprawdzę to.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@gdvorek 

Bardzo proszę: 2101667978904

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@cztery_bez_atu zgłosiłem temat, proszę o cierpliwość. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@gdvorek  Dzieje się coś w temacie ? Czas leci i dochodzą następne podobne przypadki. Chyba że poprzednia informacja miała za cel uspokojenie zgłaszającej i jak zwykle wrzucenie tematu pod dywan jak wiele innych.

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@gdvorek 

po 5 dniach moja cierpliwość zaczyna się kończyć. Jak długo może trwać sprawdzanie takiej **piiip**oły? Przecież ten temat był poruszany dziesiątki razy a nie zmienia się nic.

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@gdvorek 

upłynęły następne dwa dni i nadal nic się nie dzieje. Wygląda na to że rok od pierwszego zgłoszenia takiego problemu to stanowczo zbyt krótko. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@cztery_bez_atu wracam do Ciebie z odpowiedzią. Dziękuję za cierpliwość.

Nie naprawimy tego ponieważ nie mamy statusów do przesyłki 2101667978904.

Wyjaśnię, że nie mamy ich, bo prawdopodobnie nie użyłeś maskowanego maila tworząc tę etykietę w Orlenie. Przewoźnik nie rozpoznał tej przesyłki jako nadanie do zamówienia z Allegro, dlatego nie wysyła nam żadnych danych.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@gdvorek .

Kiedyś kiedy problem się ujawnił,  wysyłałam @ w postaci takiej w jakiej otrzymywałam od was. Czyli XXXXXXXX+yyyyyyyyy@allegromail.pl, niestety jak się okazało nie dochodziły. Wtedy zaczęłam zgłaszać podobne problemy że nawet po odbiorze przesyłki przez kupujących status w Allegro widniał jako przesyłka opóźniona.  Tutaj na forum otrzymałam informację że z różnych przyczyn podany adres jest zbyt długi i należy z niego wyciąć wszystko co znajduje się po znaku + ( łącznie z tym znakiem  ) aż do @ i wtedy adres wygląda tak: XXXXXXXXX@allegromail.pl  i od około pół roku wysyłam w takim formacie ale niestety jak widać to nie było to gdyż problem istnieje i nadal ma się dobrze w przeciwieństwie do mnie i do ludzi którzy u mnie kupują i są wprowadzani w błąd. Pozostaje pytanie co wysyłacie sprzedającemu jeżeli to co otrzymuję to nie jest adres maskowany?

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@gdvorek  Widzę  że to naprawdę " trudna temata ". Korzystanie z adresu @ maskowanego   działa tak jak gdyby nie działało, a czas leci.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu informacje o tym, jak prawidłowo nadawać przesyłki z użyciem maskowanego adresu mailowego, znajdziesz w tym artykule

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@Sa_nova 

Szanowna Pani! Sprzedaję na Allegro od 15 lat i wiem co to jest adres maskowany  jak i do czego służy. Dla czego więc Client:41493847 już po odebraniu ( z moją pomocą ) widział w Allegro to

Screenshot_2025-07-31-18-10-07-329_pl.allegro.jpg

 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu weryfikuję i wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@Sa_nova 

Upłynęły następne 3 doby a w temacie cisza jak w domu zmarłego.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu Nie mamy jeszcze informacji. Jak tylko ją otrzymamy to otrzymasz odpowiedź. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@N_Nitka28 

Z doświadczenia wiem że kiedy temat przejdzie na stronę powyżej trzeciej to " umrze  " śmiercią naturalną jak wiele już poruszanych o których nawet wątkotwórcy zdążyli zapomnieć. 

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@gdvorek

Zgłoszenie z dnia 28-08-2025. Dziś mamy 16-09-2025. I tak jak z innymi " trudnymi " tematami nie dzieje się nic. Liczycie że zapomnę? 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu nie, weryfikowaliśmy Twoją sprawę z przewoźnikiem i otrzymaliśmy od niego informację, że nie otrzymał on od Ciebie maskowanego maila w momencie tworzenia tej przesyłki. Adres mailowy zarówno odbiorcy jak i nadawcy zapisany w ich systemie to carrier@kurjerzy.pl, więc musisz wyjaśnić to z administratorem narzędzia, z którego korzystasz do nadawania przesyłek. Jeśli tego nie zrobisz, żadna przesyłka Orlen Paczki nadawana w ten sposób nie będzie mieć statusów u nas. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@_HolaOla_ 

I to musiało trwać 2 tygodnie? 

oznacz moderatorów