Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam problem z przesyłkami DPD.
Klient zamówił dwa razy, za pobraniem, jedno z zamówień anulował. Jedno chcieliśmy zrealizować, lecz podjazd został wygenerowany na błędny adres w związku z czym chcieliśmy to anulować.
Nie mam możliwości anulowania przesyłki do tego zamówienia - 50ca6dd0-a486-11ed-adaf-43c23924afa7
Można spróbować kontaktu z DPD lub poprosić o wsparcie nasze moderatorki @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@SKLEP_NOVOTIME Czy możesz przesłać mi zrzut, gdzie będzie widoczny komunikat o błędzie z niepoprawnym hash mailem?
@SKLEP_NOVOTIME dziękuję, już badamy ten błąd.
@SKLEP_NOVOTIME Mam jeszcze jedną prośbę, czy możesz przesłać mi maila odbiorcy (KOPIUJ E-MAIL w polu odbiorca)?