Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dalej trwa dezinformacja klienta na temat czasu dostawy, jest ktoś utalentowany w moderacji AG, aby wytłumaczyć taką sytuację. Pierwszy zrzut przed piętnastą godziną, drugi po piętnastej.
W pierwszym przypadku /zakup do 15.00/, pakuję zamówienia i zawożę do POP gdzie jeszcze dziś wyjadą w teren i jest 99% prawdopodobieństwa, że klient paczkę otrzyma w poniedziałek. W drugim przypadku, już nie zdążę spakować i zawieźć, więc paczki wyjadą dopiero w poniedziałek po południu i mogą być dostarczone tylko i wyłącznie we wtorek. Czy Allegro ma jakiś tajny sekret przenoszenia paczek w czasie?
@msniezek @la_nika i reszta wytłumaczycie mi na czym polega ten żart.
Poproszę przesyłki tylko w niedzielę, ponieważ wtedy mam czas.😁
@konto zamknięte
jak wysyłasz w sobotę, to pewnie jakaś przesyłka dojdzie w poniedziałek. I masz tego konsekwencje, chciałeś dobrze, a wyszło....jak zwykle.
Musiałem twój wpis jakoś wcześniej przeoczyć.
Otóż nie ma takiej fizycznej możliwości, ponieważ ostatnie transporty wychodzą z sortu w piątek po 18.00. Potem dopiero w poniedziałek.😛
@pulkownik66 w taki razie nie pozostaje nic innego jak cud nadprzyrodzony 😂 Albo Ty albo Allegro, któreś z Was jest cudotwórcą.
@konto zamknięte
Albo Ty albo Allegro, któreś z Was jest cudotwórcą.
Na pewno jest to ,,Cudzo-twórczość"🤣
@pulkownik66 To do zobaczenia w Łykend, zamawiam cosik u Ciebie.🤣 Zapewniam że wystawie "odpowiedni" komentarz.
@mwitcher I jako oceni Sprzedającego Klient który widzi niemożliwą dostawę na poniedziałek - bo WY tak napisaliście?
typowe na allegro
wypisywanie bzdury w czasie wysyłki
by wszystkim żyło się lepiej
u nas przewidywany czas dostawy podawany w czwartek wieczorem i w piątek sugeruje dostawę w weekend lub w poniedziałek
praktycznie co tydzień mamy awantury z klientem, który twierdzi, że dostawa miała być w tym terminie
bo tak kupiony produkt możemy wysłać dopiero w poniedziałek - tak działa inpost ze swoimi odbiorami
mimo, że czas podobno jest przewidywany nie obligatoryjny kupujący twierdzą, że jest to definitywny czas dostawy i awantura gotowa
winne jest allegro, które zabrania podawania realnego czasu dostawy
podobny wątek
o problemach z tymi wyliczankami allegro pisałem już rok temu
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/allegro-%C5%82amie-polskie-prawo/m-p/2782
Na początku wybaczcie, że musieliście czekać na moją odpowiedź. Na pierwszym zrzucie przedstawiamy czas wysyłki, czyli czas, w którym @pulkownik66 przekazuje paczkę kurierowi lub do punktu odbioru. W tym konkretnym przypadku zwykle trwa to do 24 godzin, stąd też Kupujący widzi prostą informację – „Kup do 15, w poniedziałek paczka będzie w punkcie”. Jeśli chodzi natomiast o drugi widok przedstawia on przewidywany czas dostawy, czyli informację o tym, kiedy paczka będzie u Kupującego lub w punkcie odbioru na podstawie dotychczasowych wysyłek @pulkownik66. Skoro jest to poniedziałek, to znaczy, że na podstawie statusów przesyłek za ostatnie 30 dni, Kupujący otrzymali swoje paczki właśnie w ten dzień. Przewidywany czas dostawy nie jest wynikiem naszego wróżenia czy zgadywania, to dane na podstawie liczb, które posiadamy w naszych systemach.
A to prosze to klientom wytłumaczyć. Bo wy piszecie swoje a klient jak to klient rozumie swoje.
Czas wysyłki mam ustawony na 21 dni. Dla świętego spokoju i na wszelki wypadek. Wysyłam przeważnie w 2-5 dni. Więc klient dostanie informację ze wysyłka w ile ? Tyle co ja podałem czy tyle ile wy sobie obliczacie ? I dostane po głowie że sie pospieszyłem ?
@eightbitclone2 Najważniejsze jest to, jak realnie wysyłasz zamówienia, bo to na tej podstawie prezentujemy czas wysyłki w Twoich ofertach. Dlatego jeśli nie jesteś w sytuacji kryzysowej i liczba zamówień jest w normie, lepiej będzie gdy ustawisz krótszy czas wysyłki, zgodnie z faktyczną realizacją w warunkach standardowej działalności.
???? No to po co w takim razie ciągle jest opcja w formularzu wystawiania gdzie moge napisać prawdę , że wysyłka do 21 dni roboczych ? Skoro i tak ją zmienicie po swojemu i w ten sposób oszukacie mojego klienta ? A ja mam za to odpowiadać ?
Nie, ja swoje zamówienia robie, sprzedaje, wysyłam zgodnie z moją polityką mojej firmy.A nie waszej...
To wy , mi sie tu nie wiadomo po i dlaczego co wpierniczacie do sprzedaży z waszymi pomysłami , statystykami, generatorami, itp.
Właśnie zarobiłem pierwszą dyskusję przez to że klient nie dostał towaru w takim terminie jak mu wy obiecaliście....
Wytłumaczysz mu że czytać nie potrafi albo nie rozumie waszych usprawnień ? Czy to ja musze ?
@_HolaOla_ Zapytam czy to jest jasne dla kupujących, moim zdaniem nie i wprowadza w błąd, a skutki są takie że cierpią na tym sprzedający.
@LEW433 Masz prawo do własnej opinii, nam zależy na tym, żeby przewidywany czas dostawy był jak najbardziej zbliżony do realnego. Dlatego nasz mechanizm uwzględnia dotychczasowe realizacje wysyłek, urlopy, święta i weekendy.
@LEW433 Masz rację wielu na pewno tego nie rozumie po pierwszym przeczytaniu a zwykle to statystyczny klient nie czyta ,może powinien być jakiś dopisek "że jest to tylko sugerowany termin przez system allegro często nie mający nic wspólnego z rzeczywistym terminem dostawy".
@mwmonety I nie ma z kim rozmawiać żeby cokolwiek poprawić, w tym kraju każdy wie lepiej.☹️
@LEW433 Żądza pieniądza czasem tak ostro przyświeca że zaślepia umysł pozbawiając go mocy twórczych.
@mwmonety Informacja z wyjaśnieniem o przewidywanym czasie dostawy znajduje się w belce na żółtym tle i pojawia się po najechaniu kursorem na wykrzyknik.
No jak widać wasz "mechanizm" jest do dudy..Realni sprzedający wam tłumaczą dlaczego ale jak zwykle, korpo działa ... Zrozum , nikt tego nie czyta, nikt nie zwraca uwagi na wasze zbędne bajery. Ludziki kupują , klikają i płacą. Nie czytając.
@_HolaOla_ To teraz jeszcze sprawdź statystyki klikalności w to to przez kupujących😏
Że tak posłużę się cytatem z pewnego artykułu na z3s "w coś tam klikam i paczka przychodzi"🤣
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@_HolaOla_ Dzięki ,nie sprawdzałem tego jeszcze .