Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dalej trwa dezinformacja klienta na temat czasu dostawy, jest ktoś utalentowany w moderacji AG, aby wytłumaczyć taką sytuację. Pierwszy zrzut przed piętnastą godziną, drugi po piętnastej.
W pierwszym przypadku /zakup do 15.00/, pakuję zamówienia i zawożę do POP gdzie jeszcze dziś wyjadą w teren i jest 99% prawdopodobieństwa, że klient paczkę otrzyma w poniedziałek. W drugim przypadku, już nie zdążę spakować i zawieźć, więc paczki wyjadą dopiero w poniedziałek po południu i mogą być dostarczone tylko i wyłącznie we wtorek. Czy Allegro ma jakiś tajny sekret przenoszenia paczek w czasie?
@msniezek @la_nika i reszta wytłumaczycie mi na czym polega ten żart.
"Przewidywany czas dostawy nie jest wynikiem naszego wróżenia..."
No otóż właśnie jest wynikiem wróżenia.
Dzięki za podsunięcie właściwego sformułowania.
Pisałem wcześniej.
Nie czytałaś. Fragment:
"Klient zamawia towar, który przypadkiem mamy w magazynie. Czy musimy czekać z wysyłką, bo termin na Allegro jest inny? Wysyłamy natychmiast i już mamy problemy, bo skraca się nasz średni czas dostawy dla innych klientów, którzy są w ten sposób wprowadzani w błąd."
Poczytaj całość
przewidywany czas dostawy wprowadza w błąd kupującego - to fakt
brak dopisku ze strony allegro, że nie jest to czas obligatoryjny tylko hipotetyczny
takie działania są niezgodne z zapisami ustawy konsumenckiej,
w której czas dostawy ma być podany prawdziwy nie przewidywany
ja mam w tygodniu przynajmniej 2-3 zwroty towaru bo napisał Pan że towar przyjdzie jutro
kupujący nie rozumieją informacji podawanych przez allegro\
a najlepsze że w dyskusjach allegro twierdzi, że za późno wysłałem towar bo miało być tak jak przewidzieli
a co w przypadku jak klient kupi dwa przedmioty, jeden z aukcji na której jest ustawione 24h czas wysyłki , a drugi na innej aukcji u tego samego sprzedawcy gdzie jest ustawiony czas wysyłki 3 dni robocze?
jaki czas przewidywanej wysyłki pokaże mu allegro? 24h czy 3 dni robocze? 😄
a później pretensje od klienta że przecież czas wysyłki miał być 24h a nie 3 dni robocze.
@RED, synonimem słowa "przewidywany" jest przypuszczalny, prawdopodobny - na pewno nie obligatoryjny. Nie widzę tu wprowadzania w błąd.
W zakładce Dostawa i płatność widnieje wyraźna informacja, że sprzedający deklaruje czas wysyłki X, a przewidywany czas dostawy to Y.
Przewidywany czas dostawy obliczamy na podstawie obiektywnych algorytmów, w oparciu o dane dostępne na platformie.
To zróbcie kampanie reklamową aby zwykły szary "Kowalski" zrozumiał te wasze algorytmy i robienie w ciula potencjalnego klienta, bo ludzie piszą, dzwonią z pretensjami i każdemu trzeba tłumaczyć jak chłop krowie na rowie, a to się już robi męczące 😉
synonimem słowa "przewidywany" jest przypuszczalny, prawdopodobny - na pewno nie obligatoryjny. Nie widzę tu wprowadzania w błąd.
może ty nie widzisz tego i ja tego też nie widzę
ale 100% moderatorów na allegro w dyskusjach twierdzi inaczejw
100% klientów zgłaszających opóźniony czas wysyłki też twierdzi inaczej
100% poza tobą moderatorów allegro też twierdzi inaczej
i ustawa konsumencka w 100% też twierdzi inaczej
Ale 100% utrzymane, więc pytanie z przezorności zapewne ;]
Mając do dyspozycji podróż w czasie, do którego roku byś się przeniósł:
2016:
2017:
czy 2019:
A może tak jak na lokalnie ?
Generalnie rozumiem założenia allegro:
- oferty mają mieć podobny szablon i każdy kupujący ma mieć info o dostawie prezentowane w tym samym miejscu, w ten sam sposób
- tym samym nie ma być dwugłosu i dopisków w treści oferty ; stąd ich zakaz, a wysłanie wiadomości kupującemu po kliknięciu zakupu już jest reakcją za późno
- w sytuacji spornej serwis "nie może" się biczować, nie może też kupującemu sugerować, że nie doczytał albo że nie myśli przy zakupie ; zostaje jedyny do ukarania - sprzedający
I na koniec taka ciekawostka z allegro lokalnie, gdzie nie ma żadnych z tych wszystkich szablonów i regulacji. Dostaję pytanie do oferty:
"Witam, kiedy dojdzie przesylka do Augustowa lub Sejny?"
Pytanie z czwartku. Co byś odpowiedział ? Moja odpowiedź skutecznie skusiła do zakupu :]
@cookie000 Tak ,masz rację kiedyś te oferty były przejrzyste ,dokładne i zachęcały do zakupów nawet tych co zerkali tylko przypadkiem a teraz to widząc opis nawet tego co się szuka to tylko zniechęca do zakupu.
Pytanie dodatkowe: a na ile jest to wrażenie na zasadzie "kiedyś to było lepiej" ?
Przykładowo w 2016 miałeś "Przybliżony czas realizacji : do 2 dni [?] (szczegóły)"
Najeżdżając sobie na pytajnik miałeś w tamtym (zależnym od deklaracji sprzedawcy) przypadku:
Sprzedający wysyła towar w ciągu 24 godzin.
Czas dostawy przez przewoźnika to 1 dzień.
Allegro też z góry informowało kupującego ile potrwa dostawa. Więc problemy były podobne, tylko nieco inna forma prezentacji.
Rozwiązanie jest gdzieś pomiędzy. Można by zastosować konstrukcję:
DOSTAWA [info]: sprzedający nadaje przesyłkę w ciągu ...
gdzie po kliknięciu [info] mielibyśmy dostęp do statystyk danego sprzedającego/ogólnych (skoro te algorytmy tak na bieżąco wszystko potrafią przeliczać) czasu dostaw dla danych rodzajów przesyłki np. 95 procent dostaw tą metodą dociera w ciągu 2 dni roboczych
Tylko podkładanie gotowych rozwiązań nic tu nie da. Serwis i tak zrobi co chce i kiedy chce. Jedynie pozostaje nadzieja, że kupujący zaczną więcej czytać przed zakupem.
I nawiązując jeszcze raz do allegro lokalnie: kto chciałby aby z dnia na dzień zrobić wolną amerykankę i wywalić szablon dostaw, a każdy niech sobie pisze co chce i gdzie chce ? Chyba nikt.
Czy aby na pewno dokładne ? Cytuję i pokazuję "Przybliżony czas realizacji do 2 dni" po kliknięciu w info. "....czas dostawy przez przewoźnika to 1 dzień".
Czyli konkret, nie przewidywanie nawet. A że niekoniecznie prawdziwe, kogo w Allegro to obchodziło i obchodzi ?
@cookie000 Nie bardzo interesuje mnie co było 3,4 lub pięć lat temu. Interesuje mnie dziś, jutro i pojutrze, a i może jeszcze przyszły tydzień.
Jaka była twoja skuteczna odpowiedź która skusiła klienta do zakupu? No cóż- też nie bardzo mnie to interesuje. Co ja bym odpowiedział? Zależy o której by to było godzinie. Przed piętnastą- że wyślę jeszcze dziś. Kiedy otrzyma przesyłkę? Jak mu ją kurier dowiezie do Augustowa po drodze z Sejny.
Tym powrotem do przeszłości chciałem Ci tylko pokazać, że problem nie jest wcale nowy, tylko raczej ewoluuje w nieco inne formy. Może w końcu wyewoluuje do właściwej.
Natomiast pytaniem kupującego o wysyłkę chciałem wskazać na kwestię z tym związaną: są tacy, którzy potrzebują gotowych odpowiedzi. I do nich też allegro chce ze swoimi szablonami dotrzeć. Na allegro lokalnie ich nie ma, więc (mimo informacji o wysyłce w treści) takie pytania też padają.
A moja odpowiedź była taka: trzeba by zapytać wróżbity 😉
Po czym dodałem, że jak wyślę dzisiaj, to statystycznie w poniedziałek już powinna być na miejscu. I była, chociaż żadnej gwarancji na to dać nie mogłem.