Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Nie chce mi się odpisywać na wszystkie wiadomości o spóźnionych paczkach do kupujących związanych z dostawą towaru na 2 stycznia. [edycja]co wyście narobili za bałagan. Teraz sami go sprzątajcie albo oddawajcie prowizje! Klienci piszą wiadomości zakładają dyskusje i zgłaszają zwroty paczek bo kurierzy nie odebrali od nas paczek w dniu 31.12.2025. A jak mi wystawią negatywny komentarz to macie go usunąć bo napewno się pojawią. Tego żądam.
Przejrzyjcie sobie wiadomości i zgłoszenia dyskusji na moim koncie. Ja odpisuje klientom tak: "Przepraszamy ale wszystko jest w terminie. To że allegro zrobiło z kupujących i sprzedawców w tym roku bałwanow to nie nasza wina. Podawali nierealne terminy a kiedy paczki czekają na kurierów to oni się na nas wypieli i nie odbierali paczek. Nie będziemy szukali w 1000 paczek jednej żeby zrobić zwrot i jej nie wysyłać. Ze swojej strony zrobiliśmy wszystko jak należy. Paczka wyjedzie jak nas zapewniali 2 stycznia. Pozdrawiamy i życzymy dużo zdrowia i wyrozumiałości w nowym roku."
no nie stety allegro popisuję coraz bardziej mają to gdzieś
wszystko ok ale większoć klientów myśli że info o dostawie 2 stycznia pochodzi od was, z waszej ręki, nie wiedzą, że to allegro 😞
Czego Wy w końcu oczekujecie ? , w ub. roku przed Świętami nie było co robić bo allegro asekuracyjnie wydłużyło czas realizacji pomimo tego ,że przesyłki spokojnie podochodziły na czas , skończyło się to wieloma przykrymi słowami sprzedawców ,w tym roku stało się inaczej czas realizacji był realny ALE !! też Macie wonty do allegro chodź aktualnie zawinił Inpost deklarując odbiory 31 .12 , odbiory Orlen , DPD , UPS i o dziwo Łonów odbyły się bez przeszkód .
To niech teraz z automatu allegro odpisuje na dziesiątki wiadomości i się tłumaczy i anuluje negatywy.
Zapie_':L był z paczkami, stracony czas, stracona kasa, ludzie anulują zakupy i tracimy na jakości. No brawo i trzeba się na to zgodzić?
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ i co teraz allegro i inpost? Zaczynają się zwroty całych zamówień które powinny wyjechać a nie wyjechały w dniu 31.12.2024. Najlepiej teraz mieć w djupie nas co? A gdzie wytłumaczenie kupującym że to nie nasza wina? Gdzie pokrycie kosztów pakowania i czasu? Poprzewracało wam się w AI?