Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy oferty z czasem wysyłki 2 dni robocze (większość).
Klient wchodzi w ofertę i widzi deklarowany przez nas czas wysyłki: 2 dni, przewidywany czas dostawy: za 3 dni w punkcie (czyli prawidłowo).
Dodaje produkt do koszyka, kupuje i w zamówieniu widzi informację: przewidywany czas dostawy: pojutrze u Ciebie.
Chciałbym się dowiedzieć jakim cudem skoro na pojutrze zadeklarowaliśmy wysyłkę? Spełnialność deklarowanego czasu wysyłki mamy na poziomie ponad 90%, gdzie przeważnie to zdarzają się opóźnienia, a nie wcześniejsze wysyłki więc skąd klientom wyświetlają się takie brednie? Chciałbym wiedzieć, bo nie jest to pojedynczy przypadek tylko dzieje się to regularnie na różnych produktach i różnych ofertach.
@poli_pap Przewidywany czas dostawy jest wyliczany na podstawie Twoich archiwalnych wysyłek. Jeśli przewidywany czas dostawy wyświetla się na dzień wcześniej, niż zadeklarowany, to oznacza, że nie wysyłasz paczek zgodnie z deklaracją, tylko robisz to szybciej.
Przewidywany czas dostawy ustawiony przez sprzedawcę powinien być czasem maksymalnym na wysłanie przesyłki i taki czas powinien widzieć odbiorca . To że sprzedawcy zapobiegawczo ustawiają dłuższy czas na wysyłkę to nie ich wina tylko systemu ocen za pracę dostawców . Za to że ktoś wysyła wczesniej niz deklaruje powinien być nagradzany a nie jak jest obecnie gdzie to mu wcale nie służy tylko sprawia kłopoty.
przecież jest nagroda. trzeba się napocić do szybszej wysyłki. sport to zdrowie;)
ja dziś wieczorem mam dwa zamówienia. To z opcją wysyłki do 3 dni ma być u klienta w czwartek. To z opcją wysyłki 2 dni ma być u klienta w piątek XD
Przewidywany czas dostawy ustawiony przez sprzedawcę powinien być czasem maksymalnym na wysłanie przesyłki i taki czas powinien widzieć odbiorca
@mwmonety ja się z Tobą nie zgodzę, to tylko maskowanie głupoty z wysyłką na allegro po zmianach.
Dlaczego sprzedawca nie może ustawić realnego przedziału czasowego na wysyłkę?
np:1-4dni? lub napisać wysyłam towar tylko w poniedziałek, środę, piątek
Algorytmy allegro mogą sobie coś przewidywać i pokazywać Kupującym - ale to powinno być
wyraźnie określone jako - wyliczenia serwisu.
Serwis z jednej strony pisze, że za wykonanie umowy odpowiada sprzedawca, a z drugiej strony pokazuje własne wyliczenia jako czas wysyłki ustalony przez sprzedawcę, jednocześnie sugerując fałszywie, że sprzedawca ma możliwość nadania przesyłki do godziny 23:59 - mimo, że to kłamstwo
Właśnie o to mi chodziło że jak ktoś podaje czas na wysyłkę np. 3 dni to klient powinien widzieć że ta wysyłka nastąpi w ciągu od 1 do 3 dni roboczych i allegro nie powinno wyświetlać swoich obliczeń algorytmowych .
Ten deklarowany a wyliczany czas to parodia i tyle.
W związku ze świetnymi algorytmami my zaczęsliśmy opóźniać wszystkie przesyłki, tak żeby wykorzystać maksymalnie czas na ich nadanie, teraz nawet jak mamy towar gotowy do wysyłki wcześniej, to wysyłamy ostatniego możliwego dnia.
@BikeOutlet_pl @kroliczajamapl @mwmonety @milka1234567890 @RED i to jest prawidłowe podejście , Moderatorki poniekąd mają rację , Wyobraźcie sobie następująca sytuację ....
Mieszkasz w bardzo małej miejscowości , nie ma paczkomatu , ale preferujesz tą formę dostawy / wiadomo dla czego / , masz paczkomat kilkanaście kilometrów ,ale w drodze do pracy , w ofercie jest informacja ,, dostawa we wtorek ,, akceptujesz to bo odbierzesz po pracy wtorek / środa w drodze do domu ,a tu ZONK sprzedawca nadał wcześniej , paczka jest do odbioru w sobotę .... co teraz ? extra spacerek czy nie planowany wypad samochodem // jeśli posiadasz / , czas na podjęcie paczki mija o 9:00 w poniedziałek ..... jesteś w pracy .
'Dlaczego sprzedawca nie może ustawić realnego przedziału czasowego na wysyłkę?np:1-4dni? lub napisać wysyłam towar tylko w poniedziałek, środę, piątek'
takie rozwiązanie jest rozsądne i proste - Allegro nie lubi takich rozwiązań 🙂
Prostych rozwiązań było wcześniej wiele i było łatwiej kupować czy sprzedawać ale z niewiadomych przyczyn komuś to się nie podobało i tak "ulepszył" że stworzył labirynt gdzie większość się gubi . Prostota i wygoda nie jest widocznie na topie .
Napisać możesz, ale wątpię że ktokolwiek to przeczyta. Możesz to napisać co najwyżej na stronie " o mnie " , ja tak mam, ( na którą absolutnie nikt nie zagląda ) a linku w treści oferty dać nie możesz gdyż zaraz wywali Ci że to jest sugestia do sprzedaży poza Allegro gdyż z mocy prawa są tam wszystkie informacje umożliwiajace bezpośredni kontakt zainteresowanych potencjalnych uczestników transakcji.
Kwiatek z ostatnich dni.
Witam
kiedy mi pan wyśle te suwaczki bo mi są bardzo potrzebne.
Witam. Jutro wyślemy, mamy 3 dni robocze na przekazanie przesyłki przewoźnikowi. Otrzyma Pan od nas informację z numerem przesyłki kiedy to nastąpi.
15 listopada
Szanowny Panie. Jeżeli pofatyguje się Pan i przeczyta to co jest pod linkiem, to zauważy Pan że Allegro " karze
No właśnie. I przez to że człowiek sie stara to dostaje jeszcze po głowie. Nie dociera do was że to ten wasz ALGORYTM jest do bani ? Zresztą , po co komu wyliczać czas jego wysyłki ? Podaję że wysyłam w przeciągu 1, 10 , 30 dni roboczych i dalibóg nie wiem po co mi sie tu Allegro i jego algorytmy wpieprzają między wódke a zakąskę podając klientowi fałszywe informacje.
Ale jak to właśnie moderacja napisała. Sam sobie jesteś winien bo wysyłasz za szybko... 😉
Mam pytanie dotyczące czasu na nadanie.
Mamy ustawione godzinę wywałki tego samego dnia na 12:00.
Czy algorytm obliczający te czasy bierze pod uwagę godzinę zakupu czy np godzinę wydruku etykiety lub co gorsza odbioru paczki?
załóżmy klient kupuje paczkę o godz 10:00 my drukujemy etykietę o 12:30 o godzinie 12:50 wkładamy do Paczkomat-u a o 14:50 kurier ją wyciąga i 18 jest skanowana na sortowni.
To czas w jakim możemy wysłać dziś nie zostanie mam zwiększony o te godziny jakie dzieja się pozostałe czynności?
@mirex2005 czas wysyłki liczymy od złożenia zamówienia do zeskanowania paczki przez przewoźnika (informacja, że odebrał ją od Sprzedającego). Jeśli więc wygenerujesz numer przesyłki w czasie do 24h, ale kurier odbierze ją później to nie spełnisz warunku.
Ale w opisanym przypadku warunek jest spełniony.
@la_nika bardziej mi chodzi o to czy jak mam zakup o 10 a kurier zeskanuje ją o 15 to czy wasz algorytm w przyszłych ofertach nie będzie pokazywał wysyłki dziś po godzinie 12 czyli tak jak kurier skanuje paczki przy odbiorze
@mirex2005 istotme są 2 terminy
1. godzina , w której klient dokonał zakupu
2. zmiana statusu przesyłki na podjetą przez przewoźnika
gdzie ppt. 1 . oznacza ,że przesyłkę musi podjąć przewoźnik w tym samym dniu jeśli zakupu dokonano przed godziną graniczną , pozostałe czynności jakie wykonujesz i w jakim czasie nie mają znaczenia .
ppt 2. wyjęcie przesyłki z paczkomatu / automatu przez kuriera jest jednoznaczne z podjęciem jej przez przewoźnika .
@mdrogeria czyli to, że paczka zostanie zeskanowana o 15 czy 18 nie zmieni wyświetlania godziny wysyłki w ofertach na te właśnie godziny.
@mirex2005 tak, to nie zmieni godziny wysyłki (chodzi o komunikat "kup do... wysyłka dzisiaj") w Twoich ofertach.
@mirex2005 nie zmieni , ale ! , to bardzo ważne.... jeśli będziesz nadawał paczki w tym samym dniu , które wpłynęły po godzinie granicznej to będzie miało wpływ na prezentowany w ofercie czas doręczenia .
@Wszyscy - Głównie problem tyczy się ocen negatywnych z tytułu różnicy terminu dostaw ustawionego przez sprzedawcę, a uśrednionego przez Allegro. Kupujący przed wystawieniem oceny nie ma opcji zaznaczenia czasu wysyłki towaru, a powinien mieć. Wówczas przy wystawieniu oceny negatywnej i zaznaczaniu czasu wysyłki, Allegro powinno blokować z automatu możliwość wystawienia takiej oceny w przypadku zrealizowania zamówienia zgodnie z zadeklarowanym terminem przez sprzedawcę. Allegro powinno też na wniosek sprzedawcy usuwać takie oceny. Proste rozwiązanie i z szacunkiem dla sprzedawców, którzy rocznie za faktury Allegrowe wydają ogromne środki. Bez sprzedawców nie będzie Allegro. Allegro nie robi tak tłumacząc się neutralnością - tylko ingerencja w czas realizacji nie jest neutralnością.