Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy allegro może zakończyć w końcu ten bałagan informacyjny ?
W aukcji mam kilka sprzecznych informacji
Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 5 dni roboczych.
Paczkomat InPost pt. 10 cze. w punkcie
RUCH za 12 - 13 dni u Ciebie
Kurier, GLS pt. 10 cze. u Ciebie
Kurier, Pocztex za 12 - 13 dni u Ciebie
Nawet licząc 2-3 dni na ruch i pocztex + 5 dni nigdy nie daje 13 dni, chyba że allegro korzysta z nowszych algorytmów i faktycznie 5+3 to 13 ?
No i jak allegro obliczyło że zakup dzisiaj 09.06 z realizacją 7 dni jest możliwa dostawa na 10.06?
Czyli klient kupując w piątek dostaje obietnicę dostawy w sobotę bo czas dostawy ustawiałam do 2 dni. Ja wymiękam, te wyliczenia mnie przerosły 😂
No i fajnie byłoby jakby jeszcze Inpost spełniał to co obiecujecie. Bo skoro paczki włożone do paczkomatu w piątek popołudniu wyjmowane są dopiero w poniedziałek to dostawa w sobotę raczej nie jest możliwa.
Skoro zrobił się prawdziwy kocioł z problemu to zamiast mielić ozorami po próżnicy prościej by było poprawić ten chory algorytm, co? 🤔
to zamiast mielić ozorami po próżnicy prościej by było poprawić ten chory algorytm, co?
😂🤣😂😂
Też to znam z autopsji, więc ... KOBITO nie zachowuj się jakbyś pierwszy raz dowiedziała się o tym "przekręcie"! To jest norma na Allegro, zwłaszcza podczas "łykendów" i "długich łykendów" oraz ... urlopów sprzedawców! 😆
To, że Ty bezwolnie godzisz się na te jak to nazwałeś "przekręty" nie musi oznaczać, że inni nie będą próbować zawalczyć o korzystne dla nas zmiany.
Muszę przyznać, że w tym ustępie masz kupę racji. Się rozumiemy, ma się rozumieć 🤗 Problem w tym, że post był odpowiedzią dla moderatorki i nie mam pojęcia czemu Ty go odebrałaś do Siebie?
TYPOWE! Polecam z automatu: "Dzień dobry, dziękujemy za nadesłaną opinię. Uprzejmie informujemy, że opis produktu został przekazany do weryfikacji. Zachęcamy do śledzenia zmian na naszej stronie" 🤣
no i tu są dziwy, bo jak miałem dyskusje z klientem, to pokazywał mi AKTUALNEGO screena z ofertą z aplikacji Allegro, ze dostawa u niego jutro, jak ja wchodzę przez komputer to było inaczej. Bałagan wynika z tego, ze ukrywacie informację, co to jest to oznaczenie, nie wszyscy, szczególnie na komórce, mają na tyle instynktu by klikac we wszystko by zdobyć info o którym nic nie wiedzą.
Nie skończył się jeszcze dzień a już mam kupującego który się pluje dlaczego paczka jeszcze nie wyszła bo przecież pisało "dostawa w piątek".
Rozumiem że allegro usunie kolejnego negatywa którego niewątpliwie dostanę?
@mix-mce Podaj mi proszę numer tego zamówienia.
@ko_alka 00873611-ec76-11ec-b9b7-f1bae6bdce26
wątpię żeby dobrowolnie anulował zamówienie, wtedy było by najlepiej bo do anulowanego komentarza nie da się wystawić
@mix-mce W ofertach z tego zamówienia masz ustawiony czas wysyłki na 24 godziny, zatem zgadza się to z informacją o dostawie w piątek (o przewidywanym czasie dostawy 17 czerwca pisaliśmy w Aktualnościach).
Jeśli DEKLARUJESZ w swoich ofertach czas wysyłki natychmiast lub w ciągu 24 godzin, to 17 czerwca nadaj je zgodnie z tą deklaracją.
Jeśli tego nie zrobisz, może to:
Jeśli „deklarujesz”? Przecież deklaracja ma znikomy wpływ na to co się wyświetla 😂
@Ciobanksiegarnia Jeśli wysyłasz oferty w różnym czasie, to nie ustawiaj dla wszystkich ofert jednego czasu wysyłki.
Czas wysyłki liczony jest per deklaracja (nie per konto czy oferta). Dlatego tak ważne jest, żebyś zadeklarował czas wysyłki zgodnie z rzeczywistością, dla każdej oferty osobno, oraz żebyś się z tych deklaracji wywiązał.
Czas wysyłki możesz grupowo zmienić z poziomu zakładki Mój asortyment.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Co to znaczy per deklaracja i jak to się ma do „do każdej oferty osobno”
Gdy korzystam z „wystaw podobną” i chce tam ustawić wysyłkę natychmiastową - i tak nic to nie daje 🤯
@Ciobanksiegarnia Przewidywany czas dostawy jest obliczany na podstawie kilku czynników i jednym z nich jest deklarowany przez Ciebie czas wysyłki.
Algorytm grupuje wszystkie Twoje oferty według deklarowanego czasu wysyłki. Każda grupa ofert z daną deklaracją wysyłki analizowana jest osobno, czyli przykładowo wszystkie oferty, w których masz czas wysyłki 48h (2 dni). Następnie analizowany jest czas, w jakim wysłałeś zamówienia dla wszystkich ofert z danej grupy. Pod uwagę brane są dane od 30 do 90 dni wstecz.
Możesz grupowo zmienić czasy wysyłki (deklaracje) w zakładce Mój asortyment. Po prostu wybierz oferty, w których chcesz ustawić grupowo jednakowy czas wysyłki i edytuj je.
A co jeśli mam 130 tysięcy ofert z deklaracją 48h a jedną ofertę chce dodać z wysyłką tego samego dnia? 😂 @ko_alka
@Ciobanksiegarnia To ustaw czas wysyłki "natychmiast" w tej ofercie. Ważne jest również odpowiednie ustawienie godziny wysyłki tego samego dnia (tutaj więcej informacji).
@ko_alka Robiłem tak, nic to nie daje. 😏
https://allegro.pl/oferta/crazy-science-laboratorium-kupy-lisciani-12969341989
Np. ta oferta jest wystawiona z parametrem "wysyłka natychmiast"
@Ciobanksiegarnia Czy inne oferty z deklaracją wysyłki "natychmiast" wysyłasz od razu? Algorytm analizuje zamówienia od 30 do 90 dni wstecz.