Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego allegro pokazuje kupującym inny przewidywany czas dostawy niż ten podany w panelu salescenter?
Zamówienie z dnia 30.08
Przykładowo kupujący widzi
W panelu sprzedawcy
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@q3qPL Prawdopodobnie chodzi o to żeby wywołać konflikt na linii kupujący - sprzedawca !
Nikt nie rozumie po co Allegro to robi ......???
Ludzie pracujący w Allegro nie są w stanie zrozumieć że gdy sprzedający określa czas wysyłki zamówienia na 1 dzień roboczy - 2 dni robocze - 3 dni robocze to ma ku temu jakiś ważny powód .... ot chociażby taki że musi to zamówienie wyprodukować !!!
Poczekajmy co powie Allegro 😄
Ciekawe dlaczego UOKiK nałożył na Am**on karę 31 milionów m.in. za "wprowadzanie klientów w błąd co do (...) terminów dostaw i uprawnień konsumentów dotyczących usługi „Gwarancja Dostawy”" a allegro jak widać wprowadza w błąd i wszystko jest dobrze 🙂
Ja też mam ustawione 3 dni na wysyłkę, bo towar muszę wyprodukować. Czasami uda się to zrobić w 1 dzień i co wtedy? Jeżeli wyślę, to moje ustawienie 3 dni mogę sobie wsadzić w d..., bo Allegro liczy statystycznie, że zrbię to wcześniej i kolejni klienci widzą nie ustawione 3 dni, tylko 1. To jeden z wielu absurdów. bo aby mieć święty spokój, trzeba przetrzymywać towar do deklarowanego terminu wysyłki.
@q3qPL na stronie oferty masz prezentowany czas dostarczenia dla najszybszej dostawy , to co widzisz u siebie zawiera czas przewozu dla formy dostawy jaką wybrał klient to samo kupujący widzi w szczegółach zakupu oraz w trakcie wyboru przewoźnika .
I to brzmi sensownie, w dostawie mam opcję paczkomat i kurier, w ofercie 1 dzień na wysyłkę (kupujący wybrał kuriera).
Nie zmienia to faktu, że określenie dostawa w poniedziałek jest niekonkretne. Tak samo jak Am**on określał dostawy za co został ukarany.
Zwracał się ktoś z zapytaniem do UOKiKu o tę kwestię?
@q3qPL UKOiK tu nic nie zrobi , podczas tworzenia karty dostawy klient widzi przewidywany czas dostarczenia indywidualnie dla każdej formy przewozu ...i przynajmniej jeden jest taki sam jak prezentowany na stronie oferty i w listingu ..... no chyba ,że ma oczy z guzików co się dość często zdarza .
Faktem jest, że klienci często mają klapki na oczach, pomijam też sposób prezentacji informacji o dostawie w przeglądarce i aplikacji ale bez sensu jest pisać "dostawa w poniedziałek" kiedy najbardziej trafne sformułowanie to "przewidywana dostawa w poniedziałek", pogrubiona zielona czcionka nie pomaga w zauważeniu (i) gdzie dopiero jest to określenie. Można pokusić się o stwierdzenie, że jest to wpływanie na decyzję o zakupie szybką dostawą, kiedy tak na prawdę nie jest to gwarancja dostawy a dowiedzieć się można dopiero o tym z ukrytej informacji.
taaa.... biorąc po uwagę ilość tematycznych wątków , aż się prosi o rozszerzenie tej informacji o ,, dla najszybszej formy dostawy ,, lub wyraźne wskazanie przewoźnika np . ,,dostawa jutro - Inpost ,,