anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przy dodawaniu faktur na stronie mieli non stop "trwa skanowanie antywirusowe" ?

mikeza
#21 Demiurg#

Od 10 minut mieli non stop przy wrzuceniu jakiejkolwiek faktury. Pierwszy raz mam taką sytuację, więc nie wiem w czym jest problem ?

 
trwa skanowanie antywirusowe, to może potrwać kilkanaście sekund. - tylko, że trwa to już kwadrans
______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

onvolt_biuro
#8 Zapaleniec#

u nas ten sam problem... Podbijam

oznacz moderatorów

DrukujTanio
#9 Pomysłodawca#

Po dodaniu faktury lub paragonu jest taki komunikat trwa skanowanie antywirusowe, to może potrwać kilkanaście sekund.

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

nie da się również dodać kolejny raz faktury, w zasadzie nic nie można zrobić, bo po wejściu w szczegóły kręci i tyle ??

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza@onvolt_biuro i @DrukujTanio Wykonajcie proszę poniższe kroki:
- Wyczyśćcie przeglądarkę i usuńcie pliki cookies (tzw. ciasteczka).
- Sprawdźcie, czy problem występuje na innej przeglądarce/urządzeniu.

Dajcie znać czy problem dalej występuje. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

promax-market
#8 Zapaleniec#

podbijam, mnie też nie działa.

oznacz moderatorów

onvolt_biuro
#8 Zapaleniec#

bez zmian, wciąż się kręci i "skanuje"..,

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@onvolt_biuro Wyślij proszę zrzut ekranu problemu z widoczną datą i godziną. Wyjaśnię to. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

u mnie też nie działa, poszukajcie problemu po Waszej stronie.

Czyszczenie "ciasteczek" nie jest lekiem na całe zło

Schowek01.jpg

 

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 skoro różni użytkownicy zgłaszają ten problem, to nie jest to wina przeglądarki, czy ciasteczek.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 nic się nie zmienia, inne przeglądarki tak samo, mieli już chyba 2 godzinę.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

promax-market
#8 Zapaleniec#

Dokładnie. Pozałączałem faktury do każdego zamówienia i każda się mieli. Wygląda na globalny problem.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję za doprecyzowanie. Wyjaśniam tę sprawę z zespołem technicznym. 

[aktualizacja 20.05.2025]

Problem został naprawiony wczoraj koło 21:00. Kłopoty z fakturami nie powinny już występować. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KIKOPIKO
#12 Orędownik#

U mnie też nie działa 😞 

oznacz moderatorów

natali6
#9 Pomysłodawca#

Umnie o samo też nie działa

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@natali6 @KIKOPIKO prośba o cierpliwość, konsultujemy temat.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Need4Sport
#7 Wielbiciel#

Ile potrwa ta konsultacja? 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Need4Sport nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, staramy sie jak najszybciej uzyskać informację dla Was. Proszę o cierpliwość.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

WWW_SOTI_PL
#8 Zapaleniec#

U mnie to samo. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@WWW_SOTI_PL dzięki za info, wiemy o problemie, proszę o cierpliwość. Wrócimy z odpowiedzią tu.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów