anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przyznaliśmy rabat transakcyjny - jak długo trzeba czekać na zwrot należności ???

kakabe_2007
#11 Animator#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Około godziny 3 nad ranem otrzymałem e-maila informującego o przyznaniu RABATU TRANSAKCYJNEGO do zamówienia  f9a9ff70-0d83-11f0-ad3c-2b4296fba31e   i jak do tej pory żadne pieniądze z tego tytułu nie zostały mi zwrócone. Jak długo jeszcze muszę czekać na zwrot pieniędzy ???? 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@kakabe_2007 już to sprawdzam, wrócę do Ciebie z informacją 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kakabe_2007
#11 Animator#

@Syrena_zT  Dziękuje i czekam na informację

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@kakabe_2007 dostałam informację, że dla tego zamówienia nie przesyłaliśmy maila potwierdzającego przyznanie rabatu. Sprawdź proszę wiadomość, czy na pewno dotyczy rabatu. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kakabe_2007
#11 Animator#

@Syrena_zT   To jest numer zamówienia f9a9ff70-0d83-11f0-ad3c-2b4296fba31e i przy tym zamówieniu widnieje informacja - Przyznaliśmy rabat transakcyjny - są dwa identyczne zamówienia - jednego klient nie opłacił do dziś a Allegro automatycznie anulowało to zamówienie - Proszę sprawdzić raz jeszcze !!! Data sprzedaży

data sprzedaży:30 mar 2025, 18:31

Identyczne zamówienie od tego samego klienta złożone 30 marca o godz. 18:37 o numerze 0de665e0-0d85-11f0-a11f-23cbdeb2e973 - to zamówienie zostało opłacone

 

 

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kakabe_2007 za zamówienie nr f9a9ff70-0d83-11f0-ad3c-2b4296fba31e, otrzymałeś rabat transakcyjny (zwrot prowizji) 2 kwietnia, jest to widoczne w zakładce Rozliczenia z Allegro.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kakabe_2007
#11 Animator#

@la_nika  Faktycznie jest zwrot.  Dziękuję za informację 😁

Zastanawia minę tylko dlaczego dziś około godz 3 nad ranem otrzymałem wiadomość e-mail o przyznaniu rabatu transakcyjnego 🤔 Koleżanka twierdzi że niczego nie wysyłaliście .... ja jednak otrzymałem taką wiadomość i dlatego sprawdzałem czy wpłynęły pieniądze.

Kiedyś można było jednym kliknięciem sprawdzić całą historie zamówienia wszystkie opłaty i działania na tym zamówieniu łącznie ze zwrotami ..... dziś nie mogłem znaleźć tej opcji .....  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kakabe_2007 dzisiaj ok. 3 (dokładnie o 3:08), wysłaliśmy do Ciebie wiadomość e-mail dotyczącą anulowania zamówienia, nie widzę wiadomości związanej z rabatem, która byłaby wysłana o tej godzinie. W wiadomości o anulowaniu jest napisane:

Co musisz teraz zrobić?
  • Zaktualizuj stan dostępnych sztuk w Moim asortymencie.
  • Jeśli już naliczyliśmy prowizję, nie składaj wniosku – automatycznie przyznamy Ci rabat transakcyjny. Sprawdzisz to na liście wniosków.

Dzisiaj zamówienie zostało automatycznie anulowane, ponieważ kupujący go nie opłacił. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kakabe_2007
#11 Animator#

@la_nika  Dziękuję i życzę miłego wypoczynku po prcy

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kakabe_2007 dziękuję bardzo 🙂 Miłego wieczoru! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów