Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wyskakuje cały czas taki błąd - punkt istnieje, klient sam wybiera a tu taka niespodzianka:
Punkt odbioru jest niepoprawny
Zamówienie d3fb68c0-0d6d-11ef-9e16-01640ab8bebc
@AQUASYSTEMS Proszę, dodaj zrzut ekranu z widocznym komunikatem o błędzie.
Dodam, że korzystamy z baselinkera. I tylko w tym jednym zamówieniu nie możemy nadać (inne poszły bez problemu - ta sama forma dostawy).
@AQUASYSTEMS Punkt był dostępny w momencie składania zamówienia przez kupującego, ale obecnie został wyłączony. Koniecznie jest wybranie innego punktu. Skontaktuj się w tej sprawie z kupującym i dopytaj, który punkt mu odpowiada. 🙂
Ok, dziękuję, postaram się, jednak jeśli nie uda mi się skontaktować przed terminem nadania - czy będzie można wykluczyć tą przesyłkę ze statystyk?
@AQUASYSTEMS Dopytuję odpowiedni zespół.
@AQUASYSTEMS Wracam do Ciebie z odpowiedzią. W takim wypadku będziemy mogli wykluczyć zamówienie, potrzebujemy jedynie jakiegoś dowodu na kontakt z Twojej strony. Najlepiej, żeby to były zrzuty ekranu z Centrum Wiadomości. 🙂
Oczywiście - mam - już pisałam do Klientki w tej sprawie. W załączeniu screen. Dziękuję za pomoc