Punkty ujemne za opoźnioną wysyłkę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, czy allegro naliczy mi punkty ujemne za opóźnioną wysyłkę mimo że przygotuję etykietę? Czekam na opóźnioną dostawę towaru z hurtowni, z klientem jestem dogadany ale nie wiem jak to wpłynie na jakość mojej sprzedaży
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@e-media-com-pl Cześć. 🙂 Punkty ujemne pojawią się, kiedy nie nadasz paczki w zadeklarowanym w ofercie terminie (o przeliczaniu punków w tej mierze przeczytasz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jakosc-mojej-sprzedazy-obszar-real...).
W Jakości sprzedaży zamówienie jest traktowane jako zrealizowane, kiedy przewoźnik nada przesyłce status potwierdzający jej wysłanie, czyli samo wygenerowanie etykiety nie wystarczy. Punkty zdobywasz, kiedy zrealizujesz zamówienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok, dzięki za odpowiedź:) Pomyślcie nad rozwiązaniem w którym klient może poprosić o późniejszą wysyłkę ponieważ w danym czasie nie będzie miał jak odebrać paczki, w takiej sytuacji na tą chwilę sprzedawca jest pomiędzy młotem a kowadłem ponieważ z jednej strony chce pójść na rękę kupującemu a z drugiej wisi nad nim widmo "kary" od allegro za słabą obsługę klienta co w takim przypadku jest absurdalne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zmień czas wysyłki skoro się nie wyrabiasz!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To pojedynczy przypadek 🙂