Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
poniżej wklejam pytanie od kupującego
mam wątpliwości co do zgodności takiego działania z regulaminem..
nr zamówienia: 318e8a11-a2da-11ef-a56a-d33c3206ddb1
proszę o opinię
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
No co, za darmo będzie 🙂
Nie, ale jak się zgadzasz, zapytała przecież.
Spróbuj się nie zgodzić 🤣
@BikeOutlet_pl Opcja darmowych zwrotów powinna być wykorzystywana do odsyłania produktów z danego zamówienia. Sugeruję, żebyś zaproponował klientce inne rozwiązanie.
Dobre
chyba że masz na myśli wysłanie ja na drzewo
jakieś sugestie?
A ona jest w terminie 14 dniowym w ogóle?
Moderacji chyba chodzi o podesłanie jej etykiety żeby miała darmowy zwrot
no jest, ale skąd mam wziąć tą etykietę?
@BikeOutlet_pl Ty tą etykietę możesz jedynie utworzyć na swój koszt i wysłać kupującemu.
Druga opcja to kupujący sam sobie generuje etykietę na swój koszt.
Trzecia - kupujący prosi Allegro o nowy kod zwrotu/etykietę - ale czy to się uda to raczej wątpię.
zapomniałaś dodać, że
@nat_not jedyne oczywiste rozwiązanie to zacytowanie ustawy konsumenckiej - kupujący ponosi koszty odesłania produktu
Jak się nie zgodzisz i w zamian nie wygenerujesz etykiety na swój koszt to dostaniesz negatywa, który będzie subiektywną oceną w której usunięciu nikt Ci nie pomoże.
@BikeOutlet_pl to jakie inne rozwiązanie zaproponujesz zależy od Ciebie. Jeśli zamówienie było Smart! to kupująca wykorzystała już jedyną darmową etykietę.
@la_nika Kupująca niczego jeszcze nie wykorzystała. Przecież napisała wyraźnie że dopiero kupi baterie AA po to tylko żeby je potem zwrócić razem z niepotrzebną szybkozłączką. Pyta sie grzecznie czy sprzedający jeszcze przyjmie złączkę, (baterie musi przyjąć), bo pewnie termin zwrotu juz upłynie.
Taka metoda to całkowita nowość, kupić nowy przedmiot żeby darmowo zwrócić stary i nowy jednocześnie.
Myślę że Allegro pozytywnie sie odniesie do takiego "usprawnienia" zwrotów, dzięki temu obroty serwisu wzrosną niewspółmiernie 😂
Odesłała jedną złączkę. Pisze o tym w pierwszym zdaniu
Więc etykieta poszła
@BikeOutlet_pl Tak jest to pewne rozwiązanie, tu klika na zwrot a kupuje baterie i klika na zwrot i razem je odsyła. można- można a kto zabroni?
Może trzeba zapewnić klientowi Allegro co najmniej kilka zwrotów w ramach jednego zamówienia Smart. Przecież są różne sytuacje, z jezdnych przedmiotów rezygnują wcześniej z innych później, a jeszcze z innych nawet przed ich odbiorem. Dlaczego Allegro tak ogranicza konsumentom komfort korzystania ze zwrotów.....
..... i dodatkowo trzeba mozliwość darmowych zwrotów przedłużyć co najmniej do roku. Bo po co ma klient kupować inny przedmiot żeby mieć etykietę do zwrotu starego? Etykiety powinny być zawsze kiedy trzeba i ile trzeba...