pytanie od kupującego (chyba niedozwolone działanie)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
poniżej wklejam pytanie od kupującego
mam wątpliwości co do zgodności takiego działania z regulaminem..
nr zamówienia: 318e8a11-a2da-11ef-a56a-d33c3206ddb1
proszę o opinię
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No co, za darmo będzie 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, ale jak się zgadzasz, zapytała przecież.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Spróbuj się nie zgodzić 🤣

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BikeOutlet_pl Opcja darmowych zwrotów powinna być wykorzystywana do odsyłania produktów z danego zamówienia. Sugeruję, żebyś zaproponował klientce inne rozwiązanie.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobre
chyba że masz na myśli wysłanie ja na drzewo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jakieś sugestie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A ona jest w terminie 14 dniowym w ogóle?
Moderacji chyba chodzi o podesłanie jej etykiety żeby miała darmowy zwrot

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
no jest, ale skąd mam wziąć tą etykietę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BikeOutlet_pl Ty tą etykietę możesz jedynie utworzyć na swój koszt i wysłać kupującemu.
Druga opcja to kupujący sam sobie generuje etykietę na swój koszt.
Trzecia - kupujący prosi Allegro o nowy kod zwrotu/etykietę - ale czy to się uda to raczej wątpię.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
..
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zapomniałaś dodać, że
@nat_not jedyne oczywiste rozwiązanie to zacytowanie ustawy konsumenckiej - kupujący ponosi koszty odesłania produktu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak się nie zgodzisz i w zamian nie wygenerujesz etykiety na swój koszt to dostaniesz negatywa, który będzie subiektywną oceną w której usunięciu nikt Ci nie pomoże.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BikeOutlet_pl to jakie inne rozwiązanie zaproponujesz zależy od Ciebie. Jeśli zamówienie było Smart! to kupująca wykorzystała już jedyną darmową etykietę.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika Kupująca niczego jeszcze nie wykorzystała. Przecież napisała wyraźnie że dopiero kupi baterie AA po to tylko żeby je potem zwrócić razem z niepotrzebną szybkozłączką. Pyta sie grzecznie czy sprzedający jeszcze przyjmie złączkę, (baterie musi przyjąć), bo pewnie termin zwrotu juz upłynie.
Taka metoda to całkowita nowość, kupić nowy przedmiot żeby darmowo zwrócić stary i nowy jednocześnie.
Myślę że Allegro pozytywnie sie odniesie do takiego "usprawnienia" zwrotów, dzięki temu obroty serwisu wzrosną niewspółmiernie 😂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odesłała jedną złączkę. Pisze o tym w pierwszym zdaniu
Więc etykieta poszła
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BikeOutlet_pl Tak jest to pewne rozwiązanie, tu klika na zwrot a kupuje baterie i klika na zwrot i razem je odsyła. można- można a kto zabroni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może trzeba zapewnić klientowi Allegro co najmniej kilka zwrotów w ramach jednego zamówienia Smart. Przecież są różne sytuacje, z jezdnych przedmiotów rezygnują wcześniej z innych później, a jeszcze z innych nawet przed ich odbiorem. Dlaczego Allegro tak ogranicza konsumentom komfort korzystania ze zwrotów.....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
..... i dodatkowo trzeba mozliwość darmowych zwrotów przedłużyć co najmniej do roku. Bo po co ma klient kupować inny przedmiot żeby mieć etykietę do zwrotu starego? Etykiety powinny być zawsze kiedy trzeba i ile trzeba...
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »