anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ręce opadają - Allegro One

kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria Może to Ci pomoże podjąć decyzję 😄

Produkt personalizowany, na uroczystość na konkretny termin, wysłany a tu powrót i odpowiedź allegro 😞 

kto poniesie koszty, przesyłek, produkcji bo już jest po imprezie (  produkt idzie do kosza ) klient nie potrzebuje, negatywy, spadek sprzedaży itp. ???

@Allegro_One czemu w takim przypadku nie są paczki przekierowywane ?????

IMG_1171.jpg

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

az1rael
#21 Demiurg#

@kostas11 jak to twój to jeszcze negatyw zaliczysz i po gwiazdkach przejechanie na pełnej kutfie; oczywiście klient ma prawo ocenić coś czego nie widział i nakopać ci za to za co nie odpowiadasz -  komentarza i nega nie usuniemy z pocałowaniem w zadek twoje allegro

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Nie po to stworzyli taki regulamin by za cokolwiek odpowiadać a najlepiej jest zawsz znaleźć jakiegoś kozła ofiarnego a najlepszym wydaje się być sprzedawca .

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@kostas11  czemu paczki nie są przekierowywane? Odpowiem Ci

Bo np w moich okolicach do najbliższego punktu  ONE mam ok 10km a jeden od drugiego ( poza wiekszymi miastami) jest odda lony o 20-30 km. A mieszkam w centrum Polski

Nawet jeśli paczka zostanie przekierowana to nikt po nią nie pojedzie.

Wlasnie dlatego mam takie obawy o ta usługe, Bo nie dosyć że na każdym etapie mnóstwo reklamacji to jeszcze np u mnie prawdopodobnie z samym odbiorem nadanych paczek beda ogromne problemy. Jutro napisze do allegro i do UPSu i jeśli allegro nie da mi żadnego zapewnienie o wsparciu w dyskusjach z powodu ONE to niestety nie włącze tego. Ryzyko że po dwóch tygodniach bedzie zblokowane konto z powodu dużej ilości dyskusji jest zbyt duże.

Ot taka polityka.

NIe chce na koniec przeczytać "Bardzo mi przykro że mają Panstwo zablokowane konto lecz to sprzedający odpowiada za dostawe...."

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@_Likos_ a wiesz co powinno allegro zrobic z oneboxem swoim ktorego nie dostarczy z winy swojej niedostepnosci? W zebach kurierem pod drzwi adresata ktorego dane ma allegro jako uzytkownika konta z pocalowaniem w raczke przyniesc

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@kostas11 Prosimy o wskazanie numeru przesyłki, której dotyczy zgłoszenie. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Allegro_One a co to da już było pisane i dostaliśmy odpowiedź, czyżby publicznie poruaszne tematy będą miały inny przebieg ? 

Pytanie było czy przewidujecie jakieś rekompensaty, czy jest sens składać reklamację ?

Czemu nie są paczki w takim przypadku przekierowywane lub doręczane do domu jak robi to InPost ?

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Allegro One cofnie czas, dostarczy przesyłkę i usunie ten wątek bo przecież nie było sprawy!

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Allegro_One dziś Wiktoria ..... odpisała że możemy se zawsze sprawdzać na stronie czy są czynne 😞 

Ponowie pytania 🙂

Pytanie było czy przewidujecie jakieś rekompensaty, czy jest sens składać reklamację ?

Czemu nie są paczki w takim przypadku przekierowywane lub doręczane do domu jak robi to InPost ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Allegro_One oraz @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Pytanie, ponieważ to Wy do tego  czegoś zmuszacie oraz to wasz oraz UPS wynalazek - kto w takiej sytuacji zwraca pieniądze? Bo rozumiem ze jest jakiś Protect dla Sprzedawców za WASZE wpadki? Ja już przerabiałem przesyłkę idącą prawie 10 dni bo przepełniony, bo zastępczy itp - finał taki że po tych 10dniach przedmiot już nie był nikomu potrzebny.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów