Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mdrogeria Może to Ci pomoże podjąć decyzję 😄
Produkt personalizowany, na uroczystość na konkretny termin, wysłany a tu powrót i odpowiedź allegro 😞
kto poniesie koszty, przesyłek, produkcji bo już jest po imprezie ( produkt idzie do kosza ) klient nie potrzebuje, negatywy, spadek sprzedaży itp. ???
@Allegro_One czemu w takim przypadku nie są paczki przekierowywane ?????
@kostas11 jak to twój to jeszcze negatyw zaliczysz i po gwiazdkach przejechanie na pełnej kutfie; oczywiście klient ma prawo ocenić coś czego nie widział i nakopać ci za to za co nie odpowiadasz - komentarza i nega nie usuniemy z pocałowaniem w zadek twoje allegro
Nie po to stworzyli taki regulamin by za cokolwiek odpowiadać a najlepiej jest zawsz znaleźć jakiegoś kozła ofiarnego a najlepszym wydaje się być sprzedawca .
@kostas11 czemu paczki nie są przekierowywane? Odpowiem Ci
Bo np w moich okolicach do najbliższego punktu ONE mam ok 10km a jeden od drugiego ( poza wiekszymi miastami) jest odda lony o 20-30 km. A mieszkam w centrum Polski
Nawet jeśli paczka zostanie przekierowana to nikt po nią nie pojedzie.
Wlasnie dlatego mam takie obawy o ta usługe, Bo nie dosyć że na każdym etapie mnóstwo reklamacji to jeszcze np u mnie prawdopodobnie z samym odbiorem nadanych paczek beda ogromne problemy. Jutro napisze do allegro i do UPSu i jeśli allegro nie da mi żadnego zapewnienie o wsparciu w dyskusjach z powodu ONE to niestety nie włącze tego. Ryzyko że po dwóch tygodniach bedzie zblokowane konto z powodu dużej ilości dyskusji jest zbyt duże.
Ot taka polityka.
NIe chce na koniec przeczytać "Bardzo mi przykro że mają Panstwo zablokowane konto lecz to sprzedający odpowiada za dostawe...."
@_Likos_ a wiesz co powinno allegro zrobic z oneboxem swoim ktorego nie dostarczy z winy swojej niedostepnosci? W zebach kurierem pod drzwi adresata ktorego dane ma allegro jako uzytkownika konta z pocalowaniem w raczke przyniesc
@kostas11 Prosimy o wskazanie numeru przesyłki, której dotyczy zgłoszenie.
@Allegro_One a co to da już było pisane i dostaliśmy odpowiedź, czyżby publicznie poruaszne tematy będą miały inny przebieg ?
Pytanie było czy przewidujecie jakieś rekompensaty, czy jest sens składać reklamację ?
Czemu nie są paczki w takim przypadku przekierowywane lub doręczane do domu jak robi to InPost ?
Allegro One cofnie czas, dostarczy przesyłkę i usunie ten wątek bo przecież nie było sprawy!
@Allegro_One dziś Wiktoria ..... odpisała że możemy se zawsze sprawdzać na stronie czy są czynne 😞
Ponowie pytania 🙂
Pytanie było czy przewidujecie jakieś rekompensaty, czy jest sens składać reklamację ?
Czemu nie są paczki w takim przypadku przekierowywane lub doręczane do domu jak robi to InPost ?
@Allegro_One oraz @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Pytanie, ponieważ to Wy do tego czegoś zmuszacie oraz to wasz oraz UPS wynalazek - kto w takiej sytuacji zwraca pieniądze? Bo rozumiem ze jest jakiś Protect dla Sprzedawców za WASZE wpadki? Ja już przerabiałem przesyłkę idącą prawie 10 dni bo przepełniony, bo zastępczy itp - finał taki że po tych 10dniach przedmiot już nie był nikomu potrzebny.