Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przez błąd w systemie wysłaliśmy klientowi paczkę nie za pobraniem tak jak wybrał.
Wniosłem o zwrot prowizji, bo transakcja w zasadzie nie miała miejsca, nie otrzymałem zapłaty za towar więc czemu allegro ma raportować do US że była taka transakcja.... ( Mimo monitów od allegro do tej firmy nie otrzymałem zapłaty )
Konsultant cały czas wymaga ode mnie odstąpienia od umowy przez kupującego, nie dodam że to ( **piiip**yczne ) lub lepiej nagrania rozmowy telefonicznej:) ( jeszcze lepiej )
Allegro co jest z Tobą? @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@kkowalczyk4 przykro mi, ale w tej sprawie decyzja nie należy do mnie. Jeśli procedura wymaga odstąpienia od umowy Kupującego, to będzie to konieczne, aby otrzymać zwrot naliczonej opłaty. Rozumiem, że podejrzewasz, że kupujący nie odpowie, ponieważ otrzymał go pomyłkowo za darmo, czy możesz w korespondencji e-mail przesłać próby kontaktu z nim w tej sprawie?
Jeśli chodzi o DAC-7 to w limicie (30 transakcji na Allegro lub transakcje na łączną kwotę powyżej 2000 euro) uwzględniamy też te zamówienia, które nie zostały opłacone przez kupującego.
Kupujący nie odpowiedział na wiadomość , na jaki adres przesłać zrzut wiadomości do kupującego ? tylko że w raporcie do US ta transakcja będzie jako opłacona a tak nie jest.