Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
klient 9 lutego zakupił u nas towar, 23 lutego zgłosił reklamację, że " (reklamacja): towar uszkodzony, ale paczka jest cała (Formularz reklamacyjny dołączony do przesyłki.)" Odesłał towar korzystając z opcji SMART.
Paczka do nas dotarła 28 lutego, niestety towar został odesłany niekompletny - nie został dołączony kabel ładujący, który uniemożliwia nam sprawdzenie urządzenie i potwierdzenie występującej usterki.
Czy w takiej sytuacji można odrzucić reklamację, czy klient powinien dosłać brakujący element? Na czyj koszt wówczas?
Ponieważ jest to produkt podlegający prawu ograniczonego zwrotu a opakowanie został otwarte, zwrot nie jest możliwy a towaru nie możemy włączyć do ponownej sprzedaży.
Jak zgodnie z prawem i najlepiej można rozwiązać daną sytuację?
@simplyjoy_pl Cześć. 🙂 Jeśli brak kabla uniemożliwia Ci prawidłowe zweryfikowanie działania produktu, to skontaktuj się z klientem i zgłoś tę sytuację. Klient powinien dosłać kabel — wtedy będziesz mógł zapoznać się z faktycznym stanem urządzenia.
Może po prostu jemu był tylko ten kabel potrzebny .Skontaktuj się z nim i jeśli mu zależy na reklamacji to niech go dośle .