anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

REKLAMACJA A ODESŁANIE NIEKOMPLETNEGO TOWARU

simplyjoy_pl
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

klient 9 lutego zakupił u nas towar, 23 lutego zgłosił reklamację, że " (reklamacja): towar uszkodzony, ale paczka jest cała (Formularz reklamacyjny dołączony do przesyłki.)" Odesłał towar korzystając z opcji SMART.

Paczka do nas dotarła 28 lutego, niestety towar został odesłany niekompletny - nie został dołączony kabel ładujący, który uniemożliwia nam sprawdzenie urządzenie i potwierdzenie występującej usterki.

 

Czy w takiej sytuacji można odrzucić reklamację, czy klient powinien dosłać brakujący element? Na czyj koszt wówczas?

Ponieważ jest to produkt podlegający prawu ograniczonego zwrotu a opakowanie został otwarte, zwrot nie jest możliwy a towaru nie możemy włączyć do ponownej sprzedaży.

 Jak zgodnie z prawem i najlepiej można rozwiązać daną sytuację? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@simplyjoy_pl Cześć. 🙂 Jeśli brak kabla uniemożliwia Ci prawidłowe zweryfikowanie działania produktu, to skontaktuj się z klientem i zgłoś tę sytuację. Klient powinien dosłać kabel — wtedy będziesz mógł zapoznać się z faktycznym stanem urządzenia. 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Może po prostu jemu był tylko ten kabel potrzebny .Skontaktuj się z nim i jeśli mu zależy na reklamacji to niech go dośle .

oznacz moderatorów