Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił siatkę w SMART. Zgłosił reklamację do 14 dni od zakupu. Reklamacja została uznana. Wysłał do nas siatkę za 19,99zł. Klient posiadał możliwość zwrotu za 0zł, ale wybrał 19,99zł i teraz żąda zwrotu tych 19,99zł.
Wysłaliśmy zgłoszenie w tej sprawie do allegro numer 53672797. Konsultant allegro Pan Wiktor potwierdził możliwość wysyłki przez klienta za 0zł. Według przepisów, w przypadku reklamacji na odległość klient wysyłka produkt na własny koszt, a sprzedawca zwraca koszt najtańszej możliwej formy wysyłki oferowanej przez sklep.
Zamówienie cb2430a0-763b-11f0-9db9-974526861db8
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@LOREKO_24 jak sam piszesz to nie był zwrot tylko reklamacja ,a tu powinieneś odebrać od klienta przedmiot . Zwrot konsumencki nie do tego służy .
Musisz się doszkolić bo Ci się pojęcia mieszają .
Klient mógł też wysłać siatkę przesyłką lotniczą za 3000zł. Jaką wtedy kwotę zwracamy klientowi ?
Konsultant allegro w odpowiedzi na zgłoszenie napisał
"Dobry wieczór,
dziękuję za wiadomość.
Sprawdziłem podane zamówienie i widzę, że klient mógł wybrać darmowy zwrot DPD punkt odbioru oraz sposób dostawy Poczta Polska.
Jednakże wybrał on sposób dostawy DPD kurier, który zawsze jest płatny.
Życzę spokojnego wieczoru!"
@LOREKO_24 poczytaj sobie co to jest zwrot konsumencki oraz co to jest reklamacja i zwróć szczególną uwagę jaki ciążą na przedsiębiorcy obowiązki .
Klient postąpił zachowawczo dlatego ,że wszystko odbywało się w przysługującym mu okresie na odstąpienie od umowy , sam bym tak postąpił .
@LOREKO_24 dlatego się pisze klientowi że jak odsyła na wasz koszt czym mu pasuje to by robil to w sposób ekonomicznie zasadny a jak pyta co to znaczy to za przykład podaje nie odsyłaj długopisu na europalecie a ogólnie najtaniej wyjdzie mu opłaconą etykietę wysłać. Więc reasumując tak kupujacy ma rację i 19.99pln masz mu oddać na podstawie dowodu zapłaty za wysyłkę.