anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja allegro

czesciwieliczka
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam , jak długo można czekać na odpowiedz allegro ? 

2 lutego 2024 18:09
Dyskusja rozpoczęta przez doradcę Allegro
,,,,dyskusja oczywiście nierozwiązana !!! 
Ciągle uzyskuje tylko taką odpowiedź :

 

16 kwietnia 2024 23:49

 

Proszę sprzedającego czesciwieliczka2 o jeszcze trochę cierpliwości. Zapewniam, że sprawa jest cały czas w trakcie wyjaśniania.
oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

LEW433
#21 Demiurg#

Trochę Cię "olewają".😒

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

Totalna olewka, tylko czekać, czekać i czekać 

oznacz moderatorów

czesciwieliczka
#9 Pomysłodawca#

ile ????????  zakup z grudnia !!!!!!! miał ktoś coś takiego ???

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@czesciwieliczka czy to na pewno prawidłowy numer oferty? Przykro mi, ale nie mogę znaleźć tej dyskusji i zamówienia po tym numerze. Czy możesz podać numer zamówienia lub dyskusji? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

czesciwieliczka
#9 Pomysłodawca#

czesciwieliczka_0-1713352486543.png

 

oznacz moderatorów

czesciwieliczka
#9 Pomysłodawca#

czesciwieliczka_1-1713352544396.png

 

oznacz moderatorów

czesciwieliczka
#9 Pomysłodawca#

czesciwieliczka_2-1713352606463.png

 

oznacz moderatorów

czesciwieliczka
#9 Pomysłodawca#

numer jest poprawny może jest problem że to drugie konto "czesciwieliczka2"

oznacz moderatorów

czesciwieliczka
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

We wskazanym zgłoszeniu nr 39859819 została złożona reklamacja do przewoźnika. Dział reklamacji udzieli Państwu dalszych informacji natychmiast po otryzmaniu ich od przewoźnika.

Proszę uprzejmie o zachowanie ciągłości korespondencji i nie powielanie zgłoszeń w tym samym temacie.

Pozdrawiam
// Norbert [edycja]
Zespół Allegro

oznacz moderatorów

czesciwieliczka
#9 Pomysłodawca#

Właśnie konsultant oznaczył dyskusję jako rozwiązaną z wątkiem do kupującego że w każdej chwili może ją ponownie otworzyć. Nie ogarniam tego , kupujący nadal nie ma towaru ani kasy za towar każdemu życzę takich kupujących !!!

oznacz moderatorów

czesciwieliczka
#9 Pomysłodawca#

 

17 kwietnia 2024 14:47

 

Do kupującego laco210: Najmocniej przepraszam zarówno kupującego jak i sprzedającego za zaistniałą sytuację. Ponieważ Allegro złożyło w imieniu sprzedającego reklamację o numerze 39859819 na zaginioną przesyłkę, sprzedający na ten moment niewiele jest w stanie zrobić i wyjaśnić w toku dyskusji, dlatego podjąłem decyzję o oznaczeniu jej jako rozwiązanej - dyskusje w statusie "nierozwiązana" mają negatywny wpływ na jakość sprzedaży sprzedającego, w tym wypadku nie byłoby sprawiedliwe, aby sprzedający ponosił konsekwencje braku odpowiedzi w sprawie reklamacji paczki w firmie DHL. Chciałbym uspokoić kupującego, że Allegro zajmuje się sprawą i jak tylko otrzymamy odpowiedź od firmy DHL, będziemy się kontaktować ze stronami transakcji mailowo. Kupujący ma też możliwość otwarcia dyskusji ponownie - jeśli zajdzie taka potrzeba, niech kupujący się nie wacha. Raz jeszcze przepraszam za sytuacje i podkreślam, że pracujemy nad jak najszybszym jej rozwiązaniem. Oczywiście Allegro zawsze będzie do dyspozycji stron transakcji pod odpowiednim formularzem kontaktowym w zakładce pomoc:
oznacz moderatorów

czesciwieliczka
#9 Pomysłodawca#

takiej sytuacji nie miałem jeszcze nigdy

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@czesciwieliczka podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

czesciwieliczka
#9 Pomysłodawca#

15016029466

oznacz moderatorów

czesciwieliczka
#9 Pomysłodawca#

olewają mnie i kupującego , piszę tu pierwszy raz bo zawsze jakoś sobie dajemy z tym radę również dzięki waszym wpisom .

No ale to już jest przegięcie !!! 

oznacz moderatorów

czesciwieliczka
#9 Pomysłodawca#

oferta nr 15016029466

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

A weź Ty im nie odpowiedz w ciągu 24 h to może Cię już nie być na tym portalu.

oznacz moderatorów

czesciwieliczka
#9 Pomysłodawca#

Daj spokój !!!!!!! Piszę gdzie sie tylko da ciągle dostaje tylko coś takiego !!!

 

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

We wskazanym zgłoszeniu nr 39859819 została złożona reklamacja do przewoźnika. Dział reklamacji udzieli Państwu dalszych informacji natychmiast po otryzmaniu ich od przewoźnika.

Proszę uprzejmie o zachowanie ciągłości korespondencji i nie powielanie zgłoszeń w tym samym temacie.

Pozdrawiam
// Norbert [edycja]
Zespół Allegro

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@czesciwieliczka allegro one zgubiło przesyłkę? To dziwne, że w dyskusji nie napisali, że za przesyłkę odpowiada sprzedawca xD 

oznacz moderatorów