Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient otworzył nam dyskusje 99f5f4ad-9b15-4d0c-ab82-066b3d75f009 z oznaczeń wynika, że jest to reklamacja i tak to traktujemy
poprosił o pomoc konsultanta, który się wypowiedział (może to był bot może wielbłąd)
Czyli jest ta reklamacja czy jej niema ? Czy mamy to jedna traktować jako zwykły zwrot?
Pomijając fakt, że towar po drodze chyba gdzieś utkną
Zwrot przesyłką 600000047521500019651209
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@AutoEra_pl jest to reklamacja, ale możesz wymienić lub oddać kasę nic nie stoi na przeszkodzie 😄
Bot bzdury podpowiada ale w sumie oddaj kasę, wyjdzie Ci taniej niż wysyłać kolejne i mniej roboty 😄
ps. jest też reklamacja jak będziesz czekał na towar nie zapomnij o 14 dniach na odpowiedź, techniczne odrzucenie reklamacji do czasu otrzymania towaru 🙂
No tak ale chodzi i o sam fakt odpowiedzi allegro
...dochował Pan wszystkich formalności i prawidłowo odstąpił od umowy bez podania przyczyny
@AutoEra_pl no jakoś tak wkleiłosie, jak byś odpowiadał na tyle dyskusji jednocześnie, to też byś nie wiedział co gdzie wklejasz😉
@KOGIEL_T to boty AI odpisują 🙂 @AutoEra_pl napisz w dyskusji że wprowadzają w błąd, bo to reklamacja i prosisz do tablicy przełożonego i wyciągnięcie konsekwencji z wprowadzania w błąd 😄
Olej to niedouczone bocisko, tylko zamęt sieje - u nas w podobnej sytuacji też był dokładnie ten sam tekst i też mieliśmy wielkie WTF. Reklamacja była bezpodstawna więc ją odrzuciliśmy i dopiero wtedy były normalne wpisy typu: widzę, że kupujący złożył reklamację… ,
Nigdy nie zrozumiem tego Allegro jako można co chwile wypuszczać takie gnioty mając tylu pracowników.
Ty myślisz, że oni mają aż tylu pracowników. Pewnie większość to b2b lub zlecenia, albo studenci na darmowych praktykach. W końcu każdego fachowca można zastąpić skończoną liczą studentów.
W tego typu dużych korpo, to obecnie standard.
@AutoEra_pl poprosiłam o weryfikację tej dyskusji i wypowiedź w niej. Natomiast w samej dyskusji klient pisał także o odstąpieniu. Stąd wypowiedź konsultanta w tym kontekście.
@Syrena_zT Bo kupujący nie rozumie waszej nowomowy, on zrobił wasz "magiczny zwrot"
i chce kasy, cała reszta go nie interesuje,
a co robi moderator w tej dyskusji - utwierdza kupującego we własnej głupocie
Paczka z reklamowanym towarem utknęła/zaginęła w trasie.
Czy w takim wypadku możemy wydać decyzje odmowną uznania reklamacji z powodu niemożliwości zapoznamy się z reklamowanym przedmiotem. Wspomnę, że kupujący reklamuje wycieraczki Bosch 3 397 011 630 z powodu niekompatybilności z jego samochodem Fiata Sedici gdzie w opisie ani w parametrach brak jakiegokolwiek wzmianki, że pasuje do Fiata Sedici Powód otwarcia reklamacji (zamawiałem pióra wycieraczek do Fiata Sedici a otrzymałem za duże do Fiata Freemont).
Co w tym przypadku z zaginioną paczką. Złożyć reklamacje do Inpost?
Witam.
Reklamację MUSISZ ROZPATRZYĆ W CIĄGU 14-TU DNI OD ZGŁOSZENIA, choćby nie wiem co. Jak przekroczysz termin to roszczenie zostanie uznane z mocy prawa i nie da się tego cofnąć. Nie da się także zmienić/cofnąć pozytywnej decyzji reklamacyjnej.
Nie bardzo można powołać się w tym przypadku na "nieudostępnienie przedmiotu do oceny zasadności roszczenia", bo skoro towar wyruszył w drogę od nabywcy do Ciebie, to nabywca zrobił co do niego należało, zwłaszcza gdyby okazało się, że to Ty organizowałeś odbiór.
Jeśli termin jeszcze nie minął, to możesz "zaocznie" odrzucić roszczenie podając za powód, że w opisie przedmiotu nie było informacji (o ile nie było), że pasuje do modelu samochodu nabywcy, w związku z czym roszczenie jest niezasadne.
Tylko zastanów się czy warto.
Nabywca zgłosił reklamację, bo tak mu "podsunęło" swoimi formularzami Allegro.
Ale tak naprawdę to chyba chciał zgłosić klasyczny "zwrot" w rozumieniu "odstąpienia od umowy bez podania przyczyny" i jeśli tylko towar wróci w takim stanie, że będziesz mógł go dalej sprzedać jako nowy, to najlepszym rozwiązaniem jest tak to potraktować, choć wielu użytkowników tego forum z moim poglądem się nie zgodzi.
Allegro dobrze udokumentowanej odmownej decyzji reklamacyjnej nie podważy, a nawet przyzna Ci rację, że miałeś prawo tak postąpić.
Tylko co z tego, jak rozczarowany klient wystawi Ci negatywa i dyskusję zakończy jako nierozwiązaną, a Ty stracisz całą masę punktów w jakości sprzedaży, których Allegro nie anuluje.
Tu podobny wątek sprzed kilku dni, w którym co prawda chodzi o odstąpienie a nie raklamację, ale konsekwencje dla sprzedawcy są takie same:
Bo choć z prawnego punktu widzenia masz rację, to przed poniesieniem konsekwencji skorzystania ze swojego prawa Allegro Cię nie ochroni. Nie znam ceny tych wycieraczek ale patrząc tylko i wyłącznie z ekonomicznego puntu widzenia nie wiem czy warto.
A co do reklamacji przesyłki zwrotnej to jak najbardziej trzeba ją zgłosić. A kto i jak powinien to zrobić, to już zależy od tego jak została nadana.
Pozdrawiam. Marek.