anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja, dyskusja i sprzedawca prywatny

Grzegorz_byliny
#7 Wielbiciel

Witam. Jakiś czas temu dostałem informację o założonej dyskusji i że klient złożył reklamację.  Okazało się że klient nie przeczytał aukcji dokładnie i po zapoznaniu się z jej treścią uznał, że wszystko jest ok, zakończył dyskusję uważając ją za pomyślnie rozwiązaną. 

Nie wiem teraz co z tą reklamacją. Ja jako osoba prywatna nie mam możliwości wchodzenia w linki o reklamacjach. Tak mi się wydaje, bo nigdzie mnie nie przenosi a dostaję niestety informacje, że mam się określić czy kupujący ma mi wysłać towar czy nie. Teraz przyszła informacja, że za dwa dni, jeśli się nie wypowiem to ta reklamacja zostanie automatycznie uznana. Czy klient oprócz tej dyskusji którą zakończył musi jeszcze zakończyć reklamacje? Nie wiem jak to działa. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Nie mam możliwości wchodzenia w reklamacje i wybrania czegokolwiek. Proszę o pomoc. Ostatecznie mogę oddać klientowi kwotę, bo to tylko 10 zł, ale wogole nie wiem co robić w tej sytuacji. Czy klient ma możliwość wyłączenia tej reklamacji?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć @Grzegorz_byliny! Możesz zignorować te wiadomości. Dyskusja i zgłoszona w niej reklamacja są rozwiązane, a ja zgłosiłam do zespołu, który odpowiada za zakładkę Dyskusji, że otrzymałeś takiego e-maila (chociaż nie powinieneś), będziemy to wyjaśniać.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów