Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Mam nietypowa reklamację i nie wiem jak ją rozwiązać, żeby było prawidłowo. Klientka kupiła w maju dwa prześcieradła z gumką, teraz zgłosiła reklamację , iż na odcinku 2cm gumka się odpruła. Do reklamacji zgłosiła oba produkty, zdjęcie podesłała tylko do jednego, więc poprosiliśmy o uzupełnienie informacji, niestety bez rezultatu. Zaproponowałam podesłanie kuriera lub wysłanie etykiety do paczkomatu, aby towar odebrać , zweryfikować wadę i naprawić, lecz klientka oznajmiła, że jest za granicą i oczekuje zwrotu pieniędzy. Nie mam adresu aby zaplanować odesłanie, co w takiej sytuacji zrobić ?
@kaia-baby jeżeli nie poda adresu do odesłania lub nie odeśle na podesłanej etykiecie to w ostatnim dniu możesz rozpatrzyć negatywnie.
Czy prowadzisz z klientką dyskusję w tej sprawie?
Jeśli tak to możesz podać numer zamówienia i poproszę o udzielenie wypowiedzi w dyskusji przez naszych Doradców.
gdvorek Mam zgłoszone reklamację, bez otwartej dyskusji, chyba że ja nie widzę :
1119398/2025 ; 1119394/2025,
numer zamówienia : 3b135600-0e20-11ef-ac35-cf51c2d9ecc5
Nie widzę dyskusji przy tym zamówieniu. W przypadku reklamacji to Ty wydajesz decyzję reklamacyjną a my nie możemy tego zrobić za Ciebie.
Ok. Dziękuję