anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja - klient przebywa za granicą, jak to rozwiązać?

MAMY ROZWIĄZANIE!
kaia-baby
#10 Popularyzator

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   Mam nietypowa reklamację i nie wiem jak ją rozwiązać, żeby było prawidłowo. Klientka kupiła w maju dwa prześcieradła z gumką, teraz zgłosiła reklamację , iż  na odcinku 2cm gumka się odpruła. Do reklamacji zgłosiła oba produkty, zdjęcie podesłała tylko do jednego, więc poprosiliśmy o uzupełnienie informacji, niestety bez rezultatu. Zaproponowałam podesłanie kuriera lub wysłanie etykiety do paczkomatu, aby towar odebrać , zweryfikować wadę i naprawić, lecz klientka oznajmiła, że jest za granicą i oczekuje zwrotu pieniędzy. Nie mam  adresu aby zaplanować odesłanie, co w takiej sytuacji zrobić ? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@kaia-baby jeżeli nie poda adresu do odesłania lub nie odeśle na podesłanej etykiecie to w ostatnim dniu możesz rozpatrzyć negatywnie.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@kaia-baby 

Czy prowadzisz z klientką dyskusję w tej sprawie? 

Jeśli tak to możesz podać numer zamówienia i poproszę o udzielenie wypowiedzi w dyskusji przez naszych Doradców.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
kaia-baby
#10 Popularyzator

 Mam zgłoszone reklamację, bez otwartej dyskusji, chyba że ja nie widzę : 

1119398/2025 ; 1119394/2025, 

numer zamówienia : 3b135600-0e20-11ef-ac35-cf51c2d9ecc5

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@kaia-baby 

Nie widzę dyskusji przy tym zamówieniu. W przypadku reklamacji to Ty wydajesz decyzję reklamacyjną a my nie możemy tego zrobić za Ciebie.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
kaia-baby
#10 Popularyzator

Ok. Dziękuję 

oznacz moderatorów