Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mamy problem, który głownie tkwi w programie allegro protect, ktore zwraca środki ( i pobiera je od sprzedawcy) w momencie odrzucenia reklamacji klienta.
Sytuacja: klienta zamówiła zapach do wnętrz i po miesiącu zareklamowała go poprzez dyskusję, jako powód podając: "nie pachnie" W związku z brakiem możliwości rozpatrzenia takiej reklamacji na podstawie zdjęć, klientka została poproszona o odesłanie produktu w celu jego weryfikacji. Pomimo wielokrotnych próśb, włącznie z tym, ze zaproponowaliśmy, że zamówimy kuriera tylko prosimy o podanie wymiaru przygotowanej paczki i dogodnego terminu odbioru klientka nie odesłała produktu. Po upływie 14 dni reklamację odrzuciliśmy w związku z brakiem możliwości jej rozpatrzenia i nie dopełnienia przez klientkę wymogów formalnych.
I co ?
Klienta zgłasza to do programu allegro protect, a my dostajemy wiadomość od allegro, że zostaną pobrane z naszego konta środki i zwrócone klientce.
JAKIM PRAWEM? Tak jak klient ma prawo złożyć reklamację, to sprzedawca ma prawo ją odrzucić . W tym przypadku kiedy klienta widać, że celowo nie odesłała produktu, możemy zakładać, że nie ma on jednak żadnych wad więc dlaczego allegro zmusza nas do zwrotu środków????? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
W tym momencie policja art 286 kk przeciwko pracownikowi allegro doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem poprzez celowe działanie na szkodę
Dzień dobry @MOMAZU! Rozumiem, że chodzi o zamówienie nr dcacec20-53de-11ef-9c3b-79e9b04d17b8?
Kupująca złożyła wniosek o Allegro Protect, ale nie został on rozpatrzony. Allegro nie zmusza Was do zwrotu środków, mieliście prawo odrzucić reklmację, a wiadomość jaka pojawiła się w dyskusji (domyślam się, że to do niej się odnosisz):
"[...] złożył wniosek o zwrot pieniędzy z Allegro Protect do tego zamówienia. Wkrótce go rozpatrzymy.
Prosimy Sprzedającego o ostateczne stanowisko w sprawie, którą zgłosił Kupujący.
MOMAZU, jeżeli nie dostarczyłeś towaru lub nie rozpatrzyłeś reklamacji Kupującego to kwotę zaakceptowanego wniosku doliczymy do Twoich rozliczeń z Allegro."
to wiadomość automatyczna.
Rozpatrzyłaś reklamację, wydałaś decyzję reklamacyjną, więc nawet jeśli kupująca otrzyma rekompensatę w ramach Allegro Protect, nie zostanie ona doliczona do Twoich rozliczeń z Allegro.
@la_nika dlaczego straszycie sprzedawców? Nie pierwszy raz zresztą automatycznymi wiadomościami o treści nijak się odnoszacej do sprawy? Skoro już odpisuje wasz BOT to raczcie oznaczyć taką wiadomość jako generowaną automatycznie przez system np wściekle czerwonym kolorem bo ktoś w końcu zawału dostanie czytając te dyrdymały nijak się mające do realiów sprawy.
@la_nika autorom tych automatycznych tekstów brakuje kultury i tyle.
Polska to nie Ameryka, ani puszcza amazońska my tu mamy inny poziom mentalności - jak można coś takiego napisać i oczekiwać grzecznych i kulturalnych odpowiedzi?
Nie chciałbym pracować w allegro i tego czytać 😞
Nie musi odsyłać ale jak chcieliście odebrać a kupujący nie udostępnił towaru to macie prawo reklamację odrzucić, piszesz Po upływie 14 dni reklamację odrzuciliśmy w związku z brakiem możliwości jej rozpatrzenia i nie dopełnienia przez klientkę wymogów formalnych. ale zgodnie z prawem nie po upływie 14dni tylko w 14dniach. Może tu jest problem!