Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Potrzebuję złożyć reklamację na usługę kurierską DPD, i po raz kolejny nie mogę jej złożyć, ponieważ w polu numer przesyłki ( w tym wypadku 1012229299462U) pokazuje mi się komunikat Nieprawidłowy numer przesyłki. Zaznaczę, że taką sytuację mam po raz kolejny, oraz, że na przesyłki innego przewoźnika reklamacje przechodzą normalne, co zrobić w takiej sytuacji ?
@isupermarket Możesz wybrać inny temat kontaktu i tam podać wszystkie dane do reklamacji. Doradca prześle Ci potwierdzenie złożenia reklamacji.
Jednocześnie proszę Cię, abyś dodał tutaj zrzut całego ekranu obrazujący problem. Wyjaśnię to z działem technicznym.
@isupermarket Wyżej poprosiłam zrzut całego ekranu, to znaczy, wraz z paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną. Proszę, dodaj nowy zrzut.
witam, sprawa została rozwiązana na czacie
@isupermarket Bardzo się cieszę. 🙂