anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja uszkodzonego towaru

magdasklepagd
#7 Wielbiciel#

Witam , klient zgłasza uszkodzony towar po 3 dniach . Wysyłka była kurierem . Proszę o odpowiedź jak się do tego odnieść . 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

magdasklepagd reklamacja to reklamacja musisz się do niej odnieść .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@magdasklepagd Zwyczajnie - trzeba rozpatrzyć jego reklamację. W celu rozpatrzenia można domagać się odesłania towaru, ale można też rozpatrzyć zdalnie, na podstawie zdjęć lub opisu. Po uznaniu reklamacji trzeba spełnić żądania kupującego, czyli na przykład naprawa lub wymiana towaru nasz koszt sprzedającego, obniżenie ceny lub zwrot wszystkich kosztów po odesłaniu rzeczy. Za uszkodzenia w transporcie także względem kupującego odpowiada sprzedawca. Sprzedawca odpowiada za wady towaru na podstawie rękojmi przez 2 lata przy przedmiotach nowych. Po odrzuceniu reklamacji kupujący może otworzyć Dyskusję i poprosić o pomoc Allegro, może też skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Na rozpatrzenie reklamacja zazwyczaj jest 14 dni. 

oznacz moderatorów