Reklamacja uszkodzonego towaru

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam , klient zgłasza uszkodzony towar po 3 dniach . Wysyłka była kurierem . Proszę o odpowiedź jak się do tego odnieść .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
magdasklepagd reklamacja to reklamacja musisz się do niej odnieść .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@magdasklepagd Zwyczajnie - trzeba rozpatrzyć jego reklamację. W celu rozpatrzenia można domagać się odesłania towaru, ale można też rozpatrzyć zdalnie, na podstawie zdjęć lub opisu. Po uznaniu reklamacji trzeba spełnić żądania kupującego, czyli na przykład naprawa lub wymiana towaru nasz koszt sprzedającego, obniżenie ceny lub zwrot wszystkich kosztów po odesłaniu rzeczy. Za uszkodzenia w transporcie także względem kupującego odpowiada sprzedawca. Sprzedawca odpowiada za wady towaru na podstawie rękojmi przez 2 lata przy przedmiotach nowych. Po odrzuceniu reklamacji kupujący może otworzyć Dyskusję i poprosić o pomoc Allegro, może też skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Na rozpatrzenie reklamacja zazwyczaj jest 14 dni.