Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , klient zgłasza uszkodzony towar po 3 dniach . Wysyłka była kurierem . Proszę o odpowiedź jak się do tego odnieść .
magdasklepagd reklamacja to reklamacja musisz się do niej odnieść .
@magdasklepagd Zwyczajnie - trzeba rozpatrzyć jego reklamację. W celu rozpatrzenia można domagać się odesłania towaru, ale można też rozpatrzyć zdalnie, na podstawie zdjęć lub opisu. Po uznaniu reklamacji trzeba spełnić żądania kupującego, czyli na przykład naprawa lub wymiana towaru nasz koszt sprzedającego, obniżenie ceny lub zwrot wszystkich kosztów po odesłaniu rzeczy. Za uszkodzenia w transporcie także względem kupującego odpowiada sprzedawca. Sprzedawca odpowiada za wady towaru na podstawie rękojmi przez 2 lata przy przedmiotach nowych. Po odrzuceniu reklamacji kupujący może otworzyć Dyskusję i poprosić o pomoc Allegro, może też skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Na rozpatrzenie reklamacja zazwyczaj jest 14 dni.