anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową, a bezpodstawny zwrot POK

FishBeat
#12 Orędownik#

W skrócie:

28-05-2022 klient zgłosił poprzez formularz zwrotów allegro - zwrot, powód: niezgodność towaru z umową. 13-06-2022 napisaliśmy klientowi na maila, że jego reklamacja po rozpatrzeniu uzyskała status bezzasadnej ponieważ odesłany produkt jest w pełni sprawny. Po tym terminie kupujący zakłada dyskusję, my odpowiadamy. 16 czerwca (święto Bożego Ciała)  pojawia się wniosek POK, który zostaje zaakceptowany już 3 godziny (dzień ustawowo wolny od pracy), bez czekania aż złożymy wyjaśnienia, oczywiście tego samego dnia nasz rachunek został obciążony kwotą POK. Próbujemy wyjaśniać sprawę, niestety oni twierdzą, że reklamacja niezgodności towaru z umową to jest to samo co odstąpienie. Prośmy o wskazanie gdzie w mailu jaki dostaliśmy z informacją o zwrocie produktu jest informacja, że kupujący odstępuje od umowy zawartej na odległość w ramach Ustawy Konsumenckiej - w odpowiedzi link do regulaminu allegro który nic nie wnosi. Prosimy o podanie podstawy prawnej - też jakiejś wklejki aż numer sprawy POK 656014-165536060 utknął na takiej odpowiedzi:

szczegółowych wyjaśnień udzieliliśmy w poprzedniej korespondencji.

Pozdrawiam,
Paulina

Dlatego pozwoliłem sobie tutaj napisać w tej sprawie, dlaczego została naliczona kwota POK jak to była reklamacja (która została rozpatrzona w terminie,  negatywnie), a nie odstąpienie od umowy?

Dla modów, nr zam: 58856541-dad1-11ec-a37b-59ea4c06497d

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

oznacz moderatorów
44 ODPOWIEDZI 44

az1rael
#21 Demiurg#

@la_nika po pierwsze to z firmowego a to jest prywatne moje konto. Po drugie całe szczęście nie obciążyliście z ap firmówki no ale wpakowanie się w reklamacje to odpaliliście po byku. Z tego co pamiętam to jeszcze jest w obróbce 2 reklamacja gdzie kupujący założył duskusję po odrzuceniu reklamacji gdzie robicie to samo i wysłana sprawa z firmowki jako zgłoszenie o probę wyłudzenia ap za zwrot gdzie kupująca oddała na zwrot towar przeterminowany od listopada 2021 w opakowaniu nieprodukowanym od polowy 2021roku. Mogę podac nazwę sprzedającego ale nie wiem czy jest sens bo nie mam wglądu aż nie wrocę z urlopu do firmy i ktoś tam za mnie obsługę klienta ogarnia od wtorku 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@az1rael decyzję zostawiam Tobie, abym mogła sprawdzić/skonsultować skąd taka decyzja we wniosku, potrzebuję sprawdzić tę dyskusję, więc jej numer, albo jak sugerujesz login sprzedającego będzie niezbędny. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@la_nika sprzedawca nazywa się redmonster_pl dyskusja dotyczyła kasku a AP przyznaliście chyba 19.02.2023 nawet pisałem odpowiedź reklamacyjną bo chcieliśmy kupującemu wymienić na inny model z magazynu  i do konsultanta ale na dzień 27-02-2023 nie było zwrotnej w wątku bo prosiłem o potwierdzenie. 27-02-2023 pisałem do was wątek o ten zwrot produktu niewłaściwego wraz z nr zwrotu i zamówienia i zdjęciami produktów aktualnego z magazynu i tego co dostaliśmy na zwrocie.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@az1rael wracam z informacjami na temat wniosku, o którym pisaliśmy. 
Zdecydowaliśmy się objąć zakup Allegro Protect, jednak nie wymagamy od sprzedającego spłaty tej kwoty. Jeżeli jednak uznaliście reklamację za zasadną, powinniście zwrócić nam wpłatę, więc decyzja należy do Was. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@la_nika trzeba by sprawdzić co i czy kupujacy o kask odpisał cokolwiek bo wy zwrociliście kasę z ap a my proponowaliśmy wymiane na inny model kasku ale nie wiem czy pojawił się jakis odzew i czy pojawi bo równie dobrze a zakładam że kupujący woli jednak gotowkę na koncie. Oczywiście mozecie sami do niego napisać zakladam że prędzej odpowie niż na wiadomość ze sklepu co go satysfakcjonuje

oznacz moderatorów