Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pani właśnie założyła dyskusję, że nie otrzymała paczki. Paczka nadana 10.01, wg statusu z allegro od 11.01 „w doręczeniu”. Po wpisaniu numeru na stronie InPost w ogóle nie odnajduje paczki. Czy po takim czasie można składać reklamację na zaginięcie przesyłki? Czy jest jakiś czas „przedawnienia”?
@Health___Beauty podaj numer paczki, reklamację można składać do 12 mc 🙂 Więc złóż zanim będzie wypłata z protect 🙂
ok, to składam.
@kostas11 reklamacja zbyt długo trwa , może dane nie przeszły jak potrzeba
@Health___Beauty pisz do Inpost , w ciągu doby otrzymasz oświadczenie
Reklamację możesz zgłosić na trzy sposoby:
Reklamacja może zostać złożona w ciągu 12 miesięcy od dnia nadania przesyłki.
Odpowiedź nadejdzie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od złożenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona, reklamujący ma 14 dni na odwołanie się od tej decyzji. Rozpatrzenie odwołania trwa do 30 dni kalendarzowych.
Miałem już , wychodzi na błąd w danych , w lutym przesyłka z czewca , oczywiście brak możliwości śledzenia , napisałem do Inpost , na drugi dzień dostałem oświadczenie o dorczęniu , załaczyłem w dyskusji i po problemie .
@mdrogeria W sensie znaleźli paczkę i ją doręczyli?
@Health___Beauty w sensie, że była doręczona w terminie, tylko w systemie trackingu bałagan. Tym bardziej jeśli mówimy o trackingu na Allegro.
A InPost dane przesyłek z trackingu na swojej stronie usuwa po bodajże 30 dniach z systemu.
Jeśli wysyłasz przez menedżera Inpost, to tam znajdziesz info co do ostatniego statusu paczki.
@AGD-RTV-IT przesyłki ze stycznia nie znajdzie , musi pisać do Inpost o historę
Jednak jest w managerze paczek 🙂
@Health___Beauty mojej już nie było / 7 miesięcy / pozostaje Ci reklamacja , a klientce trzeba oddać kasę .
@mdrogeria dane w menedżerze są dostępne do 12 miesięcy wstecz. Czyli przez taki okres jaki jest czas na reklamację przesyłki.
@mdrogeria napisał(a):
@AGD-RTV-IT przesyłki ze stycznia nie znajdzie , musi pisać do Inpost o historę
No to my musimy mieć jakąś wadliwą wersję menedżera. 🙂
@AGD-RTV-IT no dobra , ale opisana przeze mnie była poza zakresem ,ale nie ma tego złego bo na przyszłość / odpukać / Wiecie co zrobić .
@Health___Beauty nie, paczka okazało się była doręczona planowo jak to zwykle z Inpost tylko klient w zakładce widział status ,, w drodze ,, , uznał to za dobrą monetę i otworzył dyskusję .