Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry
Klient kupił towar - męski pasek do spodni 23.04.2023r. W maju 2024r. zgłasza przez dyskusję że żada wymiany w ramach reklamacji bo pasek się mu przetarł. w miejscu gdzie zapinał klamrę.
Nie prowadzę juz sprzedaży na allegro i technicznie nie mam moźliowści przyjąć tego towaru i wymienić. Prowadziłem sprzedaż w ramach dropsipping i miałem umowę z hurtownią. W kazdym normalnym sklepie nikt by nie uznał takiej reklamacji ponieważ mija ponad rok od czasu uzytkowania przedmiotu i pasek nosi zwykłe ślady użytkowania.
Co mi grozi ze strony allegro jak tego nie rozwiąże i co mam dalej działać?
@Ziolko39 ja mam zwykły szeregowy,do końca nosiłem czyste pagony , owszem dali mi peta na koniec , ale go nigdy nie przyszyłem i o mało do ancla mnie za to nie wpakowali .
@rppf a jak chcesz walczyć z patologią? Allegro ma taką politykę ochrony kupujących że faktem jest że albo mu odda z kasy sprzedawcy albo zedrze ze wszystkich... najlepsze co można osiągnąć tutaj to nie dać się wyrolować na swój koszt.
@rppf @az1rael @agledhome Wiecie jak mają sprzedawcy na Allegro :
I ujrzał Pan pracę naszą……
I uradował się……
A potem zapytał o zarobki nasze……
I usiadł…… I zapłakał……
Dziękuję za wszystkie komentarze , widzę że nie tylko ja mam takie spostrzeżenia dotyczące tej sytuacji.
Jeżeli ktoś po 13 miesiącach od zakupu paska za 43 zł których sprzedałem ponad 100szt w ciągu 2023r pisze:
Przecież sprawa jest bardzo prosta.
Masz zdjęcia paska. Klient złożył reklamację. Możesz ją rozpatrzyć na podstawie zdjęcia.
Jedyne, co Allegro wymaga, to rozpatrzenie reklamacji w wymaganym terminie. Pamiętaj o tym. Nie musisz odbierać towaru - masz zdjęcie. Reklamację możesz rozpatrzyć pozytywnie lub negatywnie - to od Ciebie zależy. Jak rozpatrzysz negatywnie - to też będzie OK - zgodnie z regulaminem Allegro i obowiązującym prawem.
Jak jakiś niedouczony pracownik Allegro będzie miał "wąty" - to mu odpisz, że zgodnie z regulaminem Allegro i obowiązującym prawem ustosunkowałeś się do złożonej reklamacji w ustawowym terminie 14 dni.
Kupującemu pozostaje sprawa sądowa.
Wcale nie musi zakończyć sprawy.