anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

agledhome
#8 Zapaleniec#

Dzien dobry

 

Klient kupił towar - męski pasek do spodni 23.04.2023r. W maju 2024r. zgłasza przez dyskusję że żada wymiany w ramach   reklamacji bo pasek się mu przetarł. w miejscu gdzie zapinał klamrę. 

Nie prowadzę juz sprzedaży na allegro i technicznie nie mam moźliowści przyjąć tego towaru i wymienić. Prowadziłem sprzedaż w ramach dropsipping i miałem umowę z hurtownią.  W kazdym normalnym sklepie nikt by nie uznał takiej reklamacji ponieważ mija ponad rok od czasu uzytkowania przedmiotu i pasek nosi zwykłe ślady użytkowania.

Co mi grozi ze strony allegro jak tego nie rozwiąże i co mam dalej działać?

oznacz moderatorów
45 ODPOWIEDZI 45

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Ziolko39 ja mam zwykły szeregowy,do końca nosiłem czyste pagony , owszem dali mi peta na koniec , ale go nigdy nie przyszyłem i o mało do ancla mnie za to nie wpakowali .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@rppf a jak chcesz walczyć z patologią? Allegro ma taką politykę ochrony kupujących że faktem jest że albo mu odda z kasy sprzedawcy albo zedrze ze wszystkich... najlepsze co można osiągnąć tutaj to nie dać się wyrolować na swój koszt.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@rppf @az1rael @agledhome Wiecie jak mają sprzedawcy na Allegro :

I ujrzał Pan pracę naszą……
I uradował się……
A potem zapytał o zarobki nasze……
I usiadł…… I zapłakał……

oznacz moderatorów

agledhome
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za wszystkie komentarze , widzę że nie tylko ja mam takie spostrzeżenia dotyczące tej sytuacji.

Jeżeli ktoś po 13 miesiącach od zakupu paska za 43 zł których sprzedałem ponad 100szt w ciągu 2023r  pisze:

Opis problemu: witam chciałam reklamować pasek. W załączniku zdjęcia proszę wymienić na nowy. Pozdrawiam
Oczekiwane rozwiązanie: wymiana
 
Login allegro: [edytowano]😅
 
to zapala mi się lampka i włącza lampka , że to nie tylko ja mogę mieć takie sytuacje to olałem temat na 2-3 dni. Niestety do gry włącza się " niezależne" Allegro które zawsze stoi na straży praworządności. Kiedy wysyłałem im dokumenty potwierdzające moja rację na czas wysyłki w innych sprawach związanych z " negatywnymi" komentarzami to pisali że to ja mam się dogadać z klientem . W tej sytuacji postawili mnie pod ścianą cyt:
 
" W sytuacji gdy kupująca zgłasza niezgodność towaru z umową, a roszczeniem jest naprawa, bądź wymiana, to Państwo jako sprzedający powinien odebrać przedmiot na swój koszt od kupującej. Proszę, aby wspólnie Państwo ustalili formę wysyłki na reklamację. blond_od_koksow, jeśli w wyznaczonym terminie sprzedający nie odniesie się do sprawy, proszę, aby skorzystała Pani z opcji [poproś o pomoc Allegro]. blond_od_koksow, zachęcam do wskazania w dyskusji dogodnego terminu lub preferowanej formy odesłania zamówienia.
 
W sumie nie zależy mi na tym koncie ponieważ nie sprzedaję już nic.
Zwróciłbym 43 zł dla świętego spokoju, ale styl w jaki została rozpoczęta ta dyskusja mnie trochę poddenerwował. Żadnego kontaktu jak to rozwiązać tylko od razu z grubej rury- Wymiana .
Chyba jednak zmierzę się z reklamacją i rozpatrzę ją jak prawo nakazuje.
Dla wszystkich Sprzedających Życzę dużo wytrwałości
oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#13 Ambasador#

Przecież sprawa jest bardzo prosta.

Masz zdjęcia paska. Klient złożył reklamację. Możesz ją rozpatrzyć na podstawie zdjęcia.

Jedyne, co Allegro wymaga, to rozpatrzenie reklamacji w wymaganym terminie. Pamiętaj o tym. Nie musisz odbierać towaru - masz zdjęcie. Reklamację możesz rozpatrzyć pozytywnie lub negatywnie - to od Ciebie zależy. Jak rozpatrzysz negatywnie - to też będzie OK - zgodnie z regulaminem Allegro i obowiązującym prawem.

Jak jakiś niedouczony pracownik Allegro będzie miał "wąty" - to mu odpisz, że zgodnie z regulaminem Allegro i obowiązującym prawem ustosunkowałeś się do złożonej reklamacji w ustawowym terminie 14 dni.

Kupującemu pozostaje sprawa sądowa.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wcale nie musi zakończyć sprawy.

oznacz moderatorów