Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W połowie kwietnia informowaliśmy o usprawnieniach w procesie reklamacji. 2 lipca 2025 r. wprowadziliśmy kolejne zmiany.
Co się zmieniło w lipcu
Przedłużyliśmy o miesiąc dostęp do dotychczasowej listy dyskusji
Do 1 sierpnia będziecie mieć równoległy dostęp do dotychczasowej listy dyskusji. Dzięki temu zyskacie pewność, że zamknięte i obsłużone dyskusje są analogicznie oznaczane jak w przypadku starej listy. Będziecie też mieć czas na przyzwyczajenie się do obsługi reklamacji za pomocą nowych narzędzi.
@tadeksasnal oczywiście ten zahaszowany, Oni musza mieć wgląd kto i co i do kogo😉 abc1234+cdef567@allegromail.pl , tylko pamiętaj aby usunąć to co jest między + a @ (łącznie z plusem)
Przeklinać mi się chce na te wasze poronione pomysły. Skoro nakazujecie mi nadanie przewoźnika na własny koszt po reklamowany towar to, CZEMU nie udostępniliście możliwości wygenerowania kodu dla kupującego do paczkomatu, niech sobie kasa zejdzie z mojego salda po stawkach, jakie mam u was za wysyłki. Wygodnie to tu jest, ale tylko dla konsumenta. Ja mam klepać ręcznie?
Ja teraz mam się dogadywać o adres klienta, skąd chce wysłać, kiedy chce wysłać, z jakimi wymiarami paczkę przygotuje itd. CHORE.
Proszę mi nie odpowiadać, że to nie wy nakazujecie tylko ustawodawca. Ja mam odebrać zakup na własny koszt. To WY narzucacie wygenerowanie etykiety może ja wolę zapłacić klientowi z góry, niech sobie nada gdzie mu pasuje.
Nadal filtry w nowym systemie dyskusji i reklamacji nie działają poprawnie! Pisałem o tym już dwa miesiące temu podczas pierwszych testów,- zostałem zapewniony że zostanie to naprawione. Nadal w "nowym" podglądzie po włączeniu filtru "Pokaż nieodczytane" nie widnieją poprawnie dyskusje w których faktycznie mam nieodczytane nowe wiadomości. Przełączam na stary widok i voila, są. I jak tu teraz będziemy dotrzymywać terminowych odpowiedzi gdy nie widać nowych wiadomości? Mam kilka kont Allegro i bez tego filtra nie dam rady przeżyć chyba że zastąpi mnie AI.
Pomijam fakt że w nowym wyglądzie nie widać też licznika czasu na Pierwszą odpowiedź do nowej dyskusji...
@CSKrakow czy możesz podać mi dokładne numery tych dyskusji?
Oczywiście odpisałem na nie używając starej wersji, więc teraz nie mam jak podać bo nie pamiętam które to były. Następnym razem zanim odpiszę (pewnie po Weekendzie tego będzie) to najpierw sprawdzę numery dyskusji. Swoją drogą numer dyskusji widzę tylko w nowym podglądzie więc tylko ten będę brać
Mam teraz jedną taką która poprawnie pojawia się w "nieodczytanych" w filtrze na starym podglądzie a w nowym już nie. Reklamacja nr: 6e7d742d-5508-400d-b0fb-42c48ca88414
Oczywiście w tej chwili na nią odpisuję więc już będzie oznaczona poprawnie jako odczytana i odpisana...
I jeszcze dwie kolejne które w starym podglądzie poprawnie pokazują się przy użyciu filtra nieodczytanych a w nowym nie ma śladu i bym nie miał pojęcia że ktoś oczekuje na odpowiedź:
@CSKrakow jeśli będą one odczytane to trudno będzie nam zweryfikować źródło nieprawidłowości.
Potrzebowałbym również zrzutów ekranu z widocznym błędem. Wyślij je proszę na spolecznosc@allegro.pl.
Mam nieodpisywać na dyskusje?? To mnie dowalicie za brak odpowiedzi :C
@gdvorek - to brzmi jak jakiś żart. Nie jesteście w stanie w swoim środowisku powtórzyć problemu, który zgłasza użytkownik, tylko prosicie go o screeny i czekanie aż wasz "zespół" zareaguje. Podczas gdy jemu leci czas na odpowiedź... Przecież to się nadaje na skecz.
@CSKrakow następnym razem zrób proszę zrzut z całego ekranu z widoczną datą i godziną i wyślij nam a nastepnie możesz spokojnie odpisać.
Zrzuty ekranu z jednym podglądem vs drugim zrobiłem zanim odpisałem na jedną wypisanych dyskusji także podeśle.
@CSKrakow dziękuję za zrzuty ekranu. Konsultuję temat, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Masakra. Dziś na jednym z kont w nowym podglądzie pusto w filtrze "pokaż nieodczytane" a w starym bam sześć wiadomości w sześciu dyskusjach oczekujące na odpowiedź. Nie możecie włączyć tego nowego podglądu za tydzień. I tak, zrobilem zrzut ekranu z obu wersji w odstępie czasowym koło minuty.
@CSKrakow otrzymałem informacje, że jest to znany problem.
Do czasu jego rozwiązania zalecamy korzystanie ze starego widoku.
@gdvorek - dlaczego nie skonsultował Pan tego problemu wcześniej, z odpowiednim działem, tylko wodził Pan za język użytkownika, narażając go na obniżenie jakości sprzedaży? Pana sugestie, zamiast pomagać, są wręcz szkodliwe. Uważa Pan, że jest to dla nas sprzedawców wystarczający i zadowalający poziom obsługi? Jaki jest powód tego, że nie uwierzył Pan na słowo, tylko trzeba robić screeny, opisywać... Przecież podobno problem jest znany.
My sprzedający odpowiadamy jakością wobec klientów, i wy nas za to rozliczacie. Więc wy weźcie się w garść i za te pieniądze co od nas bierzecie, również utrzymujcie jakiś minimalny poziom obsługi, który nie będzie nas narażał na straty.
@tadeksasnal jeśli zapoznałbyś się z tym co napisałem to wiedziałbyś, że napisałem, że konsultuję temat. W odpowiedzi dostałem, że problem jest znany i do czasu jego rozwiązania zalecamy korzystanie ze starego widoku.
Dziękuję za sugestie w moją stronę, natomiast zachęcam do dokładnego czytania tego co piszemy tu na forum, żeby uniknąć nieprozumień.
@gdvorek - nieporozumień?
Z całym szacunkiem – nie chodzi tu o nieporozumienie, tylko o brak rozwiązania znanego problemu od ponad dwóch miesięcy. Próbuje Pan zrzucić winę na mnie, sugerując, że „nie czytam uważnie”, zamiast odnieść się do meritum sprawy – czyli ewidentnego zaniedbania po stronie Allegro. Tego rodzaju odpowiedź wygląda niestety jak próba podważenia moich zarzutów poprzez dyskredytowanie mojej wypowiedzi, a nie rzeczowe odniesienie się do realnego problemu, który wpływa na jakość naszej sprzedaży.
Dla porządku:
Informację o tym, że konsultuje Pan temat, widzę dopiero z około 2 godzin temu – po interwencji autora, moim i załączonych zrzutach ekranu.
Wcześniejsze Pana odpowiedzi – sprzed ~3 i ~5 godzin – nie zawierały żadnych sygnałów o konsultowaniu sprawy. Raczej brzmiały w stylu: „skoro ja nie widzę problemu, to znaczy, że go nie ma”, a co za tym idzie – brak podstaw, by uwierzyć sprzedającemu i podjąć działania.
Tymczasem zgłoszenie istnieje na forum od 16.07.2025 10:13, a sam autor wskazuje, że pisał o tym już dwa miesiące temu podczas testów i został zapewniony, że problem zostanie naprawiony.
Pytam wprost:
czy Wy naprawdę przez 2 miesiące konsultujecie ten temat i nie udało się go ani naprawić, ani nawet jasno zakomunikować sprzedającym?
To są działania, które mają zapewnić profesjonalne wsparcie?
Sprzedający nie są tu po to, żeby „prosić się” o działające narzędzia. Jesteśmy oceniani i rozliczani przez Was za jakość sprzedaży – oczekujemy więc, że Wy również poczujecie odpowiedzialność i zapewnicie minimum wsparcia technicznego, które nie naraża nas na straty.
@tadeksasnal od początku zmierzałem do tego, że sprawę będę konsultować. Natomiast na Twoją nadinterpretację nie mam wpływu.
Napisałem obecnie jakie rozwiązanie proponujemy do czasu rozwiązania. Prosimy o cierpliwość i zrozumienie.
@tadeksasnal Oni mają całe środowisko testowe tylko po to, żeby testować wszystkie zmiany na produkcji. Ot, takie to są asy. Po co zatrudniać testerów, skoro można zlecić testowanie użytkownikom? A że użytkownik ma potem problem: to niech wysyła screeny i się męczy z toporną obsługą klienta. A nawet jak robią testy, biorą garstkę użytkowników... to ignorują zgłoszenia błędów albo odsuwają na później. To co robi reszta devów? Pije kawkę? Nie macie frontendowców?
To UI/UX czasami mam wrażenie, że robią 2 osoby góra. Nie widać kompletnie ani dopracowania ani efektów. Kiedyś tutaj nawet wspominano o mapach cieplnych itp. ale szczerze? Nie widać zastosowania ani żadnej rzetelnej wiedzy. Wszystko jest upierdliwe, trudne do znalezienia, nieoczywiste i irytujące.