anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacje - zobacz co się zmienia w lipcu

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

W połowie kwietnia informowaliśmy o usprawnieniach w procesie reklamacji. 2 lipca 2025 r. wprowadziliśmy kolejne zmiany.

Co się zmieniło w lipcu

  • Wprowadziliśmy ujednolicone zasady reklamacji produktów, które opisaliśmy w Polityce reklamacji i zwrotów  – zastąpiła ona dotychczasową Politykę zwrotów. Od teraz, gdy będziecie dodawać nowe oferty, w sekcji Reklamacja automatycznie uzupełnimy treść zasad reklamacji. Szczegóły znajdziecie tutaj.
  • W zakładce Reklamacje i Dyskusje z kupującymi w Sales Center już teraz skorzystacie bezpłatnie z nowych narzędzi. Znajdziecie tam:
    • nowe filtry i opcje, dzięki którym jeszcze łatwiej wyszukacie Dyskusje założone przez kupujących z powodu reklamacji
    • do kiedy musicie rozpatrzyć daną reklamację
    • dodatkowe opcje w szczegółach reklamacji – aktualny status, możliwość wysłania zapytania do kupującego z prośbą o dodatkowe informacje, umówienie sposobu odbioru przesyłki, wysłanie odpowiedzi na reklamację.
  • Jeżeli obsługujecie Dyskusje i reklamacje przez API Allegro, możecie już skorzystać z nowego publicznego API. Dostępne są w nim nowe funkcjonalności. Stare API Allegro będzie dostępne do 30 września – dzięki niemu możecie realizować postanowienia nowej Polityki reklamacji i zwrotów w odpowiedzi w Dyskusji. Od 30 września konieczna będzie integracja z nowym API Allegro. 

Przedłużyliśmy o miesiąc dostęp do dotychczasowej listy dyskusji

Do 1 sierpnia będziecie mieć równoległy dostęp do dotychczasowej listy dyskusji. Dzięki temu zyskacie pewność, że zamknięte i obsłużone dyskusje są analogicznie oznaczane jak w przypadku starej listy. Będziecie też mieć czas na przyzwyczajenie się do obsługi reklamacji za pomocą nowych narzędzi.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
64 ODPOWIEDZI 64

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@tadeksasnal to nie jest skecz tylko rzeczywistość allegro

nowa wersja reklamacji to w rzeczywistości generator napisów, dlatego serwis nic nie może odtworzyć

stworzona po to by jeszcze bardziej wkurzyć strony transakcji - nikt z tego nie będzie zadowolony ani konsumenci, ani sprzedawcy

oznacz moderatorów

CSKrakow
#9 Pomysłodawca

Tego też nadal nie ma w nowym podglądzie, nie widać ile czasu jest na odpisanie w nowej dyskusji przed wystawieniem rachunku -9999999 puntków sprzedawcy.dodajcie w nowym widoku to ze starego  - czas na pierwsza odpowiedz!.jpg

oznacz moderatorów

CSKrakow
#9 Pomysłodawca

Masakra, dobrze że po raz trzeci przekładają przejście na wrzesień tym razem bo po weekendzie mam w nowym podglądzie w filtrze nieodczytane 3 dyskusje a w starym poprawnie 10.

oznacz moderatorów

DROGERIE24_pl
#11 Animator

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 

O masakra Allegro poprostu znowu chce ze zwrotów zarobić albo inaczej nie chce dokładać kasy do przesyłek zwrotnych Smart. I poprzez wprowadzenie reklamacji (ustawowych) przerzucić koszt zwrotu produktów na sprzedawce! Brawo allegro ale sobie to wykombinowaliście. Nobla temu kto na te poronione pomysły wpada. Jeszcze chwilę jeszcze chwilę i spadam na 10 innych platform. A roszczeniowych klientów zostawiam w waszych allegro protect szponach.

oznacz moderatorów

dancia86
#7 Wielbiciel

niestety Allegro ostatnio coraz częściej bawi się w zbawcę świata i wie lepiej niż sprzedający... w każdej dziedzinie. Powili sprzedający stają się niewolnikami allegro, mamy tylko płacić i robić co chcą, nie mamy się jak bronić przed nieuczciwymi kupującymi a tacy też są. ochronę mają tylko kupujacy

oznacz moderatorów