Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W połowie kwietnia informowaliśmy o usprawnieniach w procesie reklamacji. 2 lipca 2025 r. wprowadziliśmy kolejne zmiany.
Co się zmieniło w lipcu
Przedłużyliśmy o miesiąc dostęp do dotychczasowej listy dyskusji
Do 1 sierpnia będziecie mieć równoległy dostęp do dotychczasowej listy dyskusji. Dzięki temu zyskacie pewność, że zamknięte i obsłużone dyskusje są analogicznie oznaczane jak w przypadku starej listy. Będziecie też mieć czas na przyzwyczajenie się do obsługi reklamacji za pomocą nowych narzędzi.
@tadeksasnal to nie jest skecz tylko rzeczywistość allegro
nowa wersja reklamacji to w rzeczywistości generator napisów, dlatego serwis nic nie może odtworzyć
stworzona po to by jeszcze bardziej wkurzyć strony transakcji - nikt z tego nie będzie zadowolony ani konsumenci, ani sprzedawcy
Tego też nadal nie ma w nowym podglądzie, nie widać ile czasu jest na odpisanie w nowej dyskusji przed wystawieniem rachunku -9999999 puntków sprzedawcy.
Masakra, dobrze że po raz trzeci przekładają przejście na wrzesień tym razem bo po weekendzie mam w nowym podglądzie w filtrze nieodczytane 3 dyskusje a w starym poprawnie 10.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
O masakra Allegro poprostu znowu chce ze zwrotów zarobić albo inaczej nie chce dokładać kasy do przesyłek zwrotnych Smart. I poprzez wprowadzenie reklamacji (ustawowych) przerzucić koszt zwrotu produktów na sprzedawce! Brawo allegro ale sobie to wykombinowaliście. Nobla temu kto na te poronione pomysły wpada. Jeszcze chwilę jeszcze chwilę i spadam na 10 innych platform. A roszczeniowych klientów zostawiam w waszych allegro protect szponach.
niestety Allegro ostatnio coraz częściej bawi się w zbawcę świata i wie lepiej niż sprzedający... w każdej dziedzinie. Powili sprzedający stają się niewolnikami allegro, mamy tylko płacić i robić co chcą, nie mamy się jak bronić przed nieuczciwymi kupującymi a tacy też są. ochronę mają tylko kupujacy