anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacje - zobacz co się zmienia w lipcu

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

W połowie kwietnia informowaliśmy o usprawnieniach w procesie reklamacji. 2 lipca 2025 r. wprowadziliśmy kolejne zmiany.

Co się zmieniło w lipcu

  • Wprowadziliśmy ujednolicone zasady reklamacji produktów, które opisaliśmy w Polityce reklamacji i zwrotów  – zastąpiła ona dotychczasową Politykę zwrotów. Od teraz, gdy będziecie dodawać nowe oferty, w sekcji Reklamacja automatycznie uzupełnimy treść zasad reklamacji. Szczegóły znajdziecie tutaj.
  • W zakładce Reklamacje i Dyskusje z kupującymi w Sales Center już teraz skorzystacie bezpłatnie z nowych narzędzi. Znajdziecie tam:
    • nowe filtry i opcje, dzięki którym jeszcze łatwiej wyszukacie Dyskusje założone przez kupujących z powodu reklamacji
    • do kiedy musicie rozpatrzyć daną reklamację
    • dodatkowe opcje w szczegółach reklamacji – aktualny status, możliwość wysłania zapytania do kupującego z prośbą o dodatkowe informacje, umówienie sposobu odbioru przesyłki, wysłanie odpowiedzi na reklamację.
  • Jeżeli obsługujecie Dyskusje i reklamacje przez API Allegro, możecie już skorzystać z nowego publicznego API. Dostępne są w nim nowe funkcjonalności. Stare API Allegro będzie dostępne do 30 września – dzięki niemu możecie realizować postanowienia nowej Polityki reklamacji i zwrotów w odpowiedzi w Dyskusji. Od 30 września konieczna będzie integracja z nowym API Allegro. 

Przedłużyliśmy o miesiąc dostęp do dotychczasowej listy dyskusji

Do 1 sierpnia będziecie mieć równoległy dostęp do dotychczasowej listy dyskusji. Dzięki temu zyskacie pewność, że zamknięte i obsłużone dyskusje są analogicznie oznaczane jak w przypadku starej listy. Będziecie też mieć czas na przyzwyczajenie się do obsługi reklamacji za pomocą nowych narzędzi.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@tadeksasnal  oczywiście ten zahaszowany, Oni musza mieć wgląd kto i co i do kogo😉  abc1234+cdef567@allegromail.pl , tylko pamiętaj aby usunąć to co jest między + a @  (łącznie z plusem)

oznacz moderatorów

tadeksasnal
#9 Pomysłodawca#

Przeklinać mi się chce na te wasze poronione pomysły. Skoro nakazujecie mi nadanie przewoźnika na własny koszt po reklamowany towar to, CZEMU nie udostępniliście możliwości wygenerowania kodu dla kupującego do paczkomatu, niech sobie kasa zejdzie z mojego salda po stawkach, jakie mam u was za wysyłki. Wygodnie to tu jest, ale tylko dla konsumenta. Ja mam klepać ręcznie? 

Ja teraz mam się dogadywać o adres klienta, skąd chce wysłać, kiedy chce wysłać, z jakimi wymiarami paczkę przygotuje itd. CHORE. 

Proszę mi nie odpowiadać, że to nie wy nakazujecie tylko ustawodawca. Ja mam odebrać zakup na własny koszt. To WY narzucacie wygenerowanie etykiety może ja wolę zapłacić klientowi z góry, niech sobie nada gdzie mu pasuje. 

 

oznacz moderatorów