Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam dylemat, ponieważ sprawa nie jest dla mnie do końca przejrzysta i szukam doprecyzowania.
Klient zakupił produkt w ramach Allegro Smart.
Koszt produktu: 41,49 zł
W rachunku pojawiła się dodatkowa kwota (Allegro Smart Paczkomaty InPost): 4,99 zł
Łączna kwota wpłaty przez klienta (Przelewy24 – Allegro Finance): 46,48 zł
Moje pytania:
Czy koszt dostawy Allegro Smart (4,99 zł) powinien znaleźć się na paragonie jako osobna pozycja?
W przypadku zwrotu produktu przez klienta – czy mam obowiązek zwrócić tylko kwotę za produkt (41,49 zł), czy też całość wpłaty, tj. 46,48 zł (produkt + koszt dostawy Smart 4,99)?
@Falcontent na paragonie musi być wszystko za co zapłacił klient , w przypadku zwrotu zwracasz 4,99 za dostarczenie , chyba ,że Masz w tej ofercie niższy koszt przesyłki , wówczas zwracasz najniższy .
Dziękuję za wiadomość.
Odnosząc się do punktu 2 – zadałem to samo pytanie bezpośrednio do Allegro i w odpowiedzi mailowej otrzymałem informację, że:
przy zwrocie zamówienia w ramach Allegro Smart! sprzedający powinien zwrócić kupującemu wyłącznie kwotę za produkt, bez doliczania opłaty za usługę Allegro Smart!,
przy zwrocie spoza Allegro Smart! należy zwrócić cenę produktu + koszt najtańszej dostępnej dostawy.
W przypadku tego konkretnego zamówienia Allegro wskazało więc, że powinna zostać zwrócona jedynie kwota za sam produkt.
Dlatego właśnie mam sprzeczne informacje – z jednej strony Allegro pisze jedno, a z drugiej strony otrzymuję odmienne stanowisko.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ kogo tam znowu posadziliście ?
@Falcontent wierutna bzdura , znowu wzięli Hipka z ulicy .
1. Na paragonie wykazujesz taką kwotę, jaką otrzymałeś. Koszt wysyłki to osobna pozycja.
2. W razie zwrotu oddajesz koszt towaru i najniższy koszt wysyłki dostępny w ofercie.
Dziękuję za wiadomość.
Odnosząc się do punktu 2 – zadałem to samo pytanie bezpośrednio do Allegro i w odpowiedzi mailowej otrzymałem informację, że:
przy zwrocie zamówienia w ramach Allegro Smart! sprzedający powinien zwrócić kupującemu wyłącznie kwotę za produkt, bez doliczania opłaty za usługę Allegro Smart!,
przy zwrocie spoza Allegro Smart! należy zwrócić cenę produktu + koszt najtańszej dostępnej dostawy.
W przypadku tego konkretnego zamówienia Allegro wskazało więc, że powinna zostać zwrócona jedynie kwota za sam produkt.
Dlatego właśnie mam sprzeczne informacje – z jednej strony Allegro pisze jedno, a z drugiej strony otrzymuję odmienne stanowisko
@Falcontent
Allegro nie ma mocy zmiany prawa, chociaż bardzo by chciało to nici z tego. Oddajesz koszt najtańszej wysyłki jaką masz dostępną w ofercie, w tym wypadku nie przekraczasz 4,99zł.
Pierwszy raz słyszę, że przy smarcie dostaje się jakieś pieniądze za wysyłkę
@owady- młody jesteś i 2 🥚🥚 Masz ,
zdziwił byś się. jestem ponad 20 lat na Allegro i zawsze przy smarcie dostawałem kasę tylko za towar.
Ok chyba ze to było pobranie, to zwracam honor 🙂
@owady- to nie jest pobranie więc podtrzymuję swoje spostrzeżenie o
@owady- No to już usłyszałeś 🙂