anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[12.07.2025] Rozmiar przesyłki nie jest poprawny dla wskazanej usługi

MAMY ROZWIĄZANIE!
PIOTRGRAMS
#8 Zapaleniec#

wyskakuję błąd w wysyłce : Allegro International Automaty Paczkowe - Rozmiar przesyłki nie jest poprawny dla wskazanej usługi . 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @PIOTRGRAMS. Maksymalne wymiary paczek dla dostawy Allegro International Czechy - znajdziesz w tym artykule

Jeśli paczka mieści się w wymiarach, to załącz proszę zrzut ekranu z widocznym komunikatem oraz podanymi wymiarami paczki (na zrzucie uwzględnij pasek adresowy strony, datę oraz godzinę. Jeśli są widoczne dane kontaktowe/adresowe to proszę zasłoń je). 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
PIOTRGRAMS
#8 Zapaleniec#

przesyłka jest do paczkomatu mam tylko wybór A B C próbowałem do wszystkich

Użytkownik

Client:********

Przedmioty

***********************************************

Metoda dostawy

Allegro International Automaty Paczkowe Czechy, InPost

Uwagi do zakupuBrak wiadomości
 

Rozmiar przesyłki nie jest poprawny dla wskazanej usługi

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@PIOTRGRAMS widzę, że pojawiają się podobne zgłoszenia. Dodałam Twój przypadek do weryfikacji i wrócę z informacją, gdy ustalę więcej szczegółów. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
SklepBUBUS
#7 Wielbiciel#

Witam, podpinam się pod temat, mam to samo

oznacz moderatorów
GrawerPS
#8 Zapaleniec#

TAK TEŻ MAM TEN PROBLEM !!!

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@GrawerPS@SklepBUBUS zgłosiłam też wasze przypadki do weryfikacji. Spróbujcie proszę w międzyczasie wyczyścić pliki Cookie (najszybciej zrobicie to poprzez wciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE) oraz sprawdźcie czy problem występuje też w oknie incognito. 

[edytowano] @MrowkaGrodzisk Twój przypadek, również dodałam do zgłoszenia. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
HMS_Computers_II
#10 Popularyzator#

Też mamy to samo, na dowolnej wybranej wielkości.

oznacz moderatorów
SklepBUBUS
#7 Wielbiciel#

Wyczyszczone, nadal to samo

oznacz moderatorów
MrowkaGrodzisk
#8 Zapaleniec#

U nas dokładnie to samo.

oznacz moderatorów
ZYLU
#7 Wielbiciel#

u nas to samo

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

[AKTUALIZACJA 12.07.2025, 15:28]
Otrzymałam informację, że tworzenie paczek i wydruk etykiet powinien już działać, jednak konieczne będzie utworzenie nowych przesyłek do zamówień. 


Dziękuję za wasze zgłoszenia i przepraszam, za powstałe niedogodności. 
Potwierdzam występowanie problemu z generowaniem etykiet dla zamówień Allegro International. Jesteśmy świadomi problemu, a nasz dział techniczny już pracuje nad jego jak najszybszym rozwiązaniem. 

 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
HMS_Computers_II
#10 Popularyzator#

Dlaczego temat ma status ROZWIĄZANE jak nie widzę informacji moderatorów że już  jest to naprawione?

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@HMS_Computers_II dodałam oznaczenie "rozwiązane" do mojej wiadomości, aby osoby szukające odpowiedzi na ten problem, w łatwy sposób ją znalazły. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ABExpert_pl
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Proszę o usunięcie zamówienia z miar jakości, ponieważ przez awarię serwisu nie udało się wygenerować etykiety, żeby nadać paczkę.

Dotyczy zamówienia: 

8d250930-5e73-11f0-8e4f-618ec33734c1
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ABExpert_pl to zamówienie nie jest jeszcze opóźnione. Będziemy mogli je wykluczyć z jakości Twojej sprzedaży, gdy otrzyma taki status. Dam znać, czy było to konieczne we wtorek.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
SMA_Militaria
#7 Wielbiciel#

problem nadal występował w dniu wczorajszym, podsyłam przykładowe nr zamówień:

f0328cb0-6020-11f0-98c9-ed666ca3b78e

7e798070-601f-11f0-8259-d728344efdd1

3ade18b0-601c-11f0-a8a0-29fce7a4a07d

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@SMA_Militaria spróbuj proszę wyczyścić pliki Cookie oraz sprawdź czy możesz utworzyć nowe przesyłki dla wskazanych zamówień w oknie prywatnym incognito. Daj prosze znać, czy po tych krokach problem wciąż występuje. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
SMA_Militaria
#7 Wielbiciel#

nie tworzymy listów z poziomu przeglądarki, tworzymy listy przez API

dzisiaj problem nadal występuje:

fae4fc00-607b-11f0-8b8f-9fa9ed52e405

8397ceb0-6036-11f0-9c20-67f42ff120e4

 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@SMA_Militaria sprawdziłam wskazane zamówienia i widzę, że są one już odebrane przez kuriera. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów