Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wyskakuję błąd w wysyłce : Allegro International Automaty Paczkowe - Rozmiar przesyłki nie jest poprawny dla wskazanej usługi .
Cześć, @PIOTRGRAMS. Maksymalne wymiary paczek dla dostawy Allegro International Czechy - znajdziesz w tym artykule.
Jeśli paczka mieści się w wymiarach, to załącz proszę zrzut ekranu z widocznym komunikatem oraz podanymi wymiarami paczki (na zrzucie uwzględnij pasek adresowy strony, datę oraz godzinę. Jeśli są widoczne dane kontaktowe/adresowe to proszę zasłoń je). 😊
Client:********
***********************************************
Allegro International Automaty Paczkowe Czechy, InPost
Rozmiar przesyłki nie jest poprawny dla wskazanej usługi
@PIOTRGRAMS widzę, że pojawiają się podobne zgłoszenia. Dodałam Twój przypadek do weryfikacji i wrócę z informacją, gdy ustalę więcej szczegółów.
Witam, podpinam się pod temat, mam to samo
TAK TEŻ MAM TEN PROBLEM !!!
@GrawerPS, @SklepBUBUS zgłosiłam też wasze przypadki do weryfikacji. Spróbujcie proszę w międzyczasie wyczyścić pliki Cookie (najszybciej zrobicie to poprzez wciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE) oraz sprawdźcie czy problem występuje też w oknie incognito.
[edytowano] @MrowkaGrodzisk Twój przypadek, również dodałam do zgłoszenia.
Też mamy to samo, na dowolnej wybranej wielkości.
Wyczyszczone, nadal to samo
U nas dokładnie to samo.
u nas to samo
[AKTUALIZACJA 12.07.2025, 15:28]
Otrzymałam informację, że tworzenie paczek i wydruk etykiet powinien już działać, jednak konieczne będzie utworzenie nowych przesyłek do zamówień.
Dziękuję za wasze zgłoszenia i przepraszam, za powstałe niedogodności. Potwierdzam występowanie problemu z generowaniem etykiet dla zamówień Allegro International. Jesteśmy świadomi problemu, a nasz dział techniczny już pracuje nad jego jak najszybszym rozwiązaniem.
Dlaczego temat ma status ROZWIĄZANE jak nie widzę informacji moderatorów że już jest to naprawione?
@HMS_Computers_II dodałam oznaczenie "rozwiązane" do mojej wiadomości, aby osoby szukające odpowiedzi na ten problem, w łatwy sposób ją znalazły.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o usunięcie zamówienia z miar jakości, ponieważ przez awarię serwisu nie udało się wygenerować etykiety, żeby nadać paczkę.
Dotyczy zamówienia:
@ABExpert_pl to zamówienie nie jest jeszcze opóźnione. Będziemy mogli je wykluczyć z jakości Twojej sprzedaży, gdy otrzyma taki status. Dam znać, czy było to konieczne we wtorek.
problem nadal występował w dniu wczorajszym, podsyłam przykładowe nr zamówień:
f0328cb0-6020-11f0-98c9-ed666ca3b78e
7e798070-601f-11f0-8259-d728344efdd1
3ade18b0-601c-11f0-a8a0-29fce7a4a07d
@SMA_Militaria spróbuj proszę wyczyścić pliki Cookie oraz sprawdź czy możesz utworzyć nowe przesyłki dla wskazanych zamówień w oknie prywatnym incognito. Daj prosze znać, czy po tych krokach problem wciąż występuje.
nie tworzymy listów z poziomu przeglądarki, tworzymy listy przez API
dzisiaj problem nadal występuje:
fae4fc00-607b-11f0-8b8f-9fa9ed52e405
8397ceb0-6036-11f0-9c20-67f42ff120e4
@SMA_Militaria sprawdziłam wskazane zamówienia i widzę, że są one już odebrane przez kuriera.