Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwracam ponieważ paczka z pampersami jest trochę rozerwana górą
21:59
28 czerwca
Dzień dobry,
proszę o zdjęcie uszkodzenia.
07:55
Już odesłałam paczkę więc nie mam jak zrobic zdjęcia
15:10
--------------------------
i co ja mam teraz zrobić? Paczka była na pewno dobrze zabezpieczona, a rozerwanie opakowania musiało nastąpić w czasie otwierania kartonu, ale nóż musiałbyć wbijany wtedy głęboko, ponieważ zawsze tak pakujemy, żeby rozcięcie było niemożliwe. Co świadczy o tym, że nikt wcześniej nie miał takiego problemu. Więc domyślamy się ewidentnego oszukania nas. Klientka po prostu odsyła bez zrobienia nam zdjęcia, a mamy teraz tego nie odebrać, czy odebrać i nie zwracać pieniędzy. @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Macie zaznaczony ograniczony zwrot przy tym produkcie. Pozostaje poinformowanie klienta że nie odbierzecie przesyłki gdyż nie ma możliwości zwrotu tego produktu.
Potraktuj to może jako reklamację
@DzieckoExpert jesteś przedsiębiorcą , a klient skłąda Ci reklamację ,nie masz żadnych podstaw , aby pisać cyt ,,a rozerwanie opakowania musiało nastąpić w czasie otwierania kartonu, ,, Paczkę musisz odebrać i rzeczowo odnieść się do roszczenia klienta ,ograniczone prawo do zwrotu nie ma wtym przypadku żadnego znaczenia .
...a co jeśli będzie kilku brakować i mama bąbelka tak robiła już nie raz ? Słyszałem od "madek" osiedlowych, że potrafią ukręcić "gratisa" na podobnych numerach.
@brakestop wenooo..... jesteś przedsiębiorcą czy nie ?
@brakestop Przecież można zważyć, widzę że ilość g. podane jest na opakowaniu, mozna też porównać z paczką w magazynie.
To jest reklamacja że były rozdarte i trzeba się jakoś do tego odnieść.
@br. kamerkę obecnie posiada nawet kiepskiej jakości telefon ,a i w necie za parę groszy kupisz
@mdrogeria dzięki, nie wiedziałem że mam kamerkę w telefonie...😂
A kupujaca? cóż, każdy orze jak może...😁
@br. rozumiem , klient , ale nie możemy dać się sponewierać , osobiście dokumentuję każdy zwrot .... dla własnego bezpieczeństwa ,weź teraz sytuację - klient wyskakuje Ci z roszczeniem ,że wysłał do Ciebie nie tą paczkę co powinien i dotarł do ciebie sprzęt warty 4 koła ....
Ja to wszystko rozumiem, więc bardziej podobał mi sie komentarz typu: "jesteś przedsiębiorca czy nie..."
Trzeba jakoś wybrnąć z sytuacji, może zważyć, może policzyć - nie znam się co dalej: czy taką rozdartą paczkę się utylizuje czy sprzedaje dalej????
Ale to sprzedający musi podjąć decyzję czy w paczce jest komplet i może naprawdę się paczka uszkodziła czy może jest to zwyczajne złodziejstwo.
ps.. to jest straszne, paczka 54 zł, jedna sztuka 1,80 zł Podobno kraść warto miliony ale takie grosze???? Do czego to doszło??? 800+ i nadal mało?
@br. Nie będę wyrokować bo sytuacje są różne ale przypadek u mnie z zeszłego tygodnia - pani kupuje 2 mgiełki do ciała (po 250 ml żeby nie było że jakiś drobiazg którego można w paczce nie zauważyć). Pani odbiera paczkę w niedzielę o 17.50, o 18 pisze wiadomość, że kupiła 2 mgiełki a dostała 1. I prosi o „zwrot pieniążków”. Pisze pani że mamy monitoring i w poniedziałek to sprawdzę ale proszę o zdjęcia paczki i paragonu. Poniedziałek 9 rano pani pisze znowu - co z jej zwrotem. Więc piszę pani zgodnie z prawdą że monitoring został sprawdzony - zostały wysłane 2 mgiełki więc skoro dostała jedna to paczka musiała zostać uszkodzona i ponownie proszę o zdjęcia oraz sporządzenie protokołu szkody na stronie przewoźnika. Zero odzewu, po kilku godzinach pani zgłasza zwrot. I uwaga cud - w zwrocie wracają 2 mgiełki. Pani próbowała zakombinować, nie udało się to zgłosiła zwrot. Całość zakupu 150 zł.
Tak, teraz bycie kombinatorem złodziej to jest coś, kiedyś to byl wstyd, kupujący nagrywają, sprzedający nagrywają, rządzący nagrywają ...jest jeszcze ktoś wyżej?
gdyby allegro działało normalnie, to taki kupujący by wyleciał z serwisu od razu po przedstawieniu dowodów
ale serwis po konsultacjach stwierdził, że kupujący może to zrobić sprzedawcy 3 razy
by go zablokował, a innych może to próbować oszukiwać dalej.
@ Health___Beauty u nas podobnie było z Solgarem, drogie suplementy. Pan kupił, po czym zgłasza chęć odesłania . (pewnie gdzieś znalazł taniej)
Proszę o podanie serii i daty ważności przed odeslaniem dla sprawdzenia czy to u nas kupiony. Mamy je wszystkie w komputerze. Bingo i cisza, koniec chęci zwrotu.
| |||||
|
Także ten, ja tego nie odbieram xD
@DzieckoExpert "Także ten, ja tego nie odbieram xD"
Co znaczy "nie odbieram"? Przecież odebrałaś, przyjęłaś paczkę i MUSISZ coś z tym zrobić.
Jeśli się do tego nie odniesiesz to kupująca dostanie zwrot z Protect a ciebie obciążą i jeszcze ukarzą za jakość.
Jedyne wyjście: albo bez szemrania oddać pieniądze za tą paczkę albo wykazać, udowodnić że to oszustwo nadużycie i odrzucić żądania.
Niestety ale to Ty musisz....
Nic jeszcze nie odebrałem, paczka jest dalej w drodze do nas.
OK, ale nie odebranie paczki też byłoby błędem....
Sugeruję uspokoić emocje, podejść do tego na spokojnie. Nawet strata tych 54 zł za tą nieszczęsną paczkę to nie tragedia, odbijesz sobie.
Życzę dobrego zakończenia 👍
Panie, za 54 zł, to ja muszę ok. 6 szt. tego sprzedać, żeby odrobić stratę...