Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwracam ponieważ paczka z pampersami jest trochę rozerwana górą
21:59
28 czerwca
Dzień dobry,
proszę o zdjęcie uszkodzenia.
07:55
Już odesłałam paczkę więc nie mam jak zrobic zdjęcia
15:10
--------------------------
i co ja mam teraz zrobić? Paczka była na pewno dobrze zabezpieczona, a rozerwanie opakowania musiało nastąpić w czasie otwierania kartonu, ale nóż musiałbyć wbijany wtedy głęboko, ponieważ zawsze tak pakujemy, żeby rozcięcie było niemożliwe. Co świadczy o tym, że nikt wcześniej nie miał takiego problemu. Więc domyślamy się ewidentnego oszukania nas. Klientka po prostu odsyła bez zrobienia nam zdjęcia, a mamy teraz tego nie odebrać, czy odebrać i nie zwracać pieniędzy. @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@DzieckoExpert nie odbierzesz , nie odniesiesz się do reklamacji to klientka dostanie rekompensatę z Protect , a Tobie doliczą do bilingu ,do tego jeszcze negatyw i nierozwiązana dyskusja znacząco wpłyną Ci na dalszą sprzedaż .... rób jak uważasz jesteś w końcu przedsiębiorcą
Ta pani nie złożyła reklamacji, tylko sama z siebie zwróciła produkt informując nas o rozerwanym opakowaniu. Jak poprosiliśmy o zdjęcia, przesyłka już miała być w drodze do nas..
@DzieckoExpert cyt ,, Zwracam ponieważ paczka z pampersami jest trochę rozerwana górą ,,
To jest głoszenie reklamacyjne !
Po pierwsze to reklamacja, klient zgłosił uszkodzenie towaru.
Po drugie, jak uszkodzeniu uległo tylko opakowanie zewnętrze, a same pieluszki są całe, to odrzuć reklamację. Nie jest to wada uniemożliwiającą korzystanie z produktu.
Natomiast jak któraś z pieluszek została uszkodzona (tak, że nie da się z nich korzystać), to najkorzystniejsze będzie obniżenie ceny o wartość uszkodzonej pieluszki (chyba że uszkodzonych pieluszek jest więcej).
to się nazywa wada nieistotna i jest zdefioniowane prawnie
@RED nie można tak podciągać , nie znamy szczegółów ,np. dziecko jest chore, alergiczne ,na samą myśl ,że ktoś tam mógł wsadzać brudną łapę matce kojarzy się wizyta u lekarza , albo jeszcze coś gorszego .
Myślę że @RED ma tu rację. Pieluszka nie jest artykułem septycznym, a samo jej opakowanie nie jest hermetyczne.
@pecela tak , ale wspomniane okoliczności mogą być dla odbiorcy istotne .
@DzieckoExpert Moderacja nie zajmie stanowiska w tej sprawie, Ty musisz - jest to reklamcja i dobrze znasz prawo, 14dni na rozpatrzenie.
Dzięki, poczekam jeszcze na kilka komentarzy w tej sprawie i będę myślał co robić. Mamy już prawie 10 lat i takiej akcji to nie pamiętam...