anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Samowolny zwrot od klienta

DzieckoExpert
#8 Zapaleniec#
 

Pytanie o zakup

allegro.pl, cena 54.9 PLN
PHILIPS Pieluszki WeePee S 800g - 1250g 30 szt. dl

Zwracam ponieważ paczka z pampersami jest trochę rozerwana górą

21:59

28 czerwca

Re: Pytanie o zakup: PHILIPS Pieluszki WeePee S 800g - 1250g 30 szt. dl

Dzień dobry,
proszę o zdjęcie uszkodzenia.

07:55

Już odesłałam paczkę więc nie mam jak zrobic zdjęcia

15:10

--------------------------
i co ja mam teraz zrobić? Paczka była na pewno dobrze zabezpieczona, a rozerwanie opakowania musiało nastąpić w czasie otwierania kartonu, ale nóż musiałbyć wbijany wtedy głęboko, ponieważ zawsze tak pakujemy, żeby rozcięcie było niemożliwe. Co świadczy o tym, że nikt wcześniej nie miał takiego problemu. Więc domyślamy się ewidentnego oszukania nas. Klientka po prostu odsyła bez zrobienia nam zdjęcia, a mamy teraz tego nie odebrać, czy odebrać i nie zwracać pieniędzy.  @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

NipponShorty
#13 Ambasador#

Macie zaznaczony ograniczony zwrot przy tym produkcie. Pozostaje poinformowanie klienta że nie odbierzecie przesyłki gdyż nie ma możliwości zwrotu tego produktu.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Potraktuj to może jako reklamację

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@DzieckoExpert jesteś przedsiębiorcą , a klient skłąda Ci reklamację  ,nie masz żadnych podstaw , aby pisać cyt ,,a rozerwanie opakowania musiało nastąpić w czasie otwierania kartonu, ,, Paczkę musisz odebrać i rzeczowo odnieść się do roszczenia klienta  ,ograniczone prawo do zwrotu nie ma wtym przypadku żadnego znaczenia .

oznacz moderatorów

brakestop
#14 Krzewiciel#

...a co jeśli będzie kilku brakować i mama bąbelka tak robiła już nie raz ? Słyszałem od "madek" osiedlowych, że potrafią ukręcić "gratisa" na podobnych numerach.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
50% kupujących nie czyta... kolejne 30% czytać nie umie, 15% czytać nie chce...
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@brakestop wenooo..... jesteś przedsiębiorcą czy nie ?

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@brakestop  Przecież można zważyć, widzę że  ilość g.  podane jest na opakowaniu, mozna też porównać z paczką w magazynie.

To jest reklamacja że były rozdarte i trzeba się jakoś do tego odnieść.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@br. kamerkę obecnie posiada nawet kiepskiej jakości telefon  ,a i w necie za parę groszy kupisz 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@mdrogeria  dzięki, nie wiedziałem że mam kamerkę w telefonie...😂

A kupujaca?  cóż, każdy orze jak może...😁

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@br. rozumiem ,  klient  , ale nie możemy dać się sponewierać , osobiście dokumentuję każdy zwrot .... dla własnego bezpieczeństwa ,weź teraz sytuację - klient wyskakuje Ci z roszczeniem ,że wysłał do Ciebie nie tą paczkę co powinien i dotarł do ciebie sprzęt warty 4 koła ....

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Ja to wszystko rozumiem, więc  bardziej podobał mi sie komentarz typu: "jesteś przedsiębiorca czy nie..."

Trzeba jakoś wybrnąć z sytuacji, może zważyć, może policzyć  - nie znam się co dalej:  czy taką rozdartą  paczkę się utylizuje czy sprzedaje dalej????

Ale to sprzedający musi podjąć decyzję  czy w paczce jest komplet i może naprawdę się paczka uszkodziła czy może jest to zwyczajne złodziejstwo.

ps..  to jest straszne, paczka 54 zł, jedna sztuka 1,80 zł  Podobno kraść warto miliony ale takie grosze????  Do czego to doszło???   800+ i nadal mało?

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#13 Ambasador#

@br.  Nie będę wyrokować bo sytuacje są różne ale przypadek u mnie z zeszłego tygodnia - pani kupuje 2 mgiełki do ciała (po 250 ml żeby nie było że jakiś drobiazg którego można w paczce nie zauważyć). Pani odbiera paczkę w niedzielę o 17.50, o 18 pisze wiadomość, że kupiła 2 mgiełki a dostała 1. I prosi o „zwrot pieniążków”. Pisze pani że mamy monitoring i w poniedziałek to sprawdzę ale proszę o zdjęcia paczki i paragonu. Poniedziałek 9 rano pani pisze znowu - co z jej zwrotem. Więc piszę pani zgodnie z prawdą że monitoring został sprawdzony - zostały wysłane 2 mgiełki więc skoro dostała jedna to paczka musiała zostać uszkodzona i ponownie proszę o zdjęcia oraz sporządzenie protokołu szkody na stronie przewoźnika. Zero odzewu, po kilku godzinach pani zgłasza zwrot. I uwaga cud - w zwrocie wracają 2 mgiełki. Pani próbowała zakombinować, nie udało się to zgłosiła zwrot. Całość zakupu 150 zł. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, teraz bycie kombinatorem złodziej to jest coś, kiedyś to byl wstyd, kupujący nagrywają, sprzedający nagrywają, rządzący nagrywają ...jest jeszcze ktoś wyżej?

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

gdyby allegro działało normalnie, to taki kupujący by wyleciał z serwisu od razu po przedstawieniu dowodów

ale serwis po konsultacjach stwierdził, że kupujący może to zrobić sprzedawcy 3 razy

by go zablokował, a innych może to próbować oszukiwać dalej.

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@ Health___Beauty u nas podobnie było z Solgarem, drogie suplementy. Pan kupił, po czym zgłasza chęć odesłania . (pewnie gdzieś znalazł taniej) 

Proszę o podanie serii i daty ważności przed odeslaniem dla sprawdzenia czy to u nas kupiony. Mamy je wszystkie w komputerze.  Bingo i cisza, koniec chęci zwrotu.

oznacz moderatorów

DzieckoExpert
#8 Zapaleniec#

Nie napewno nie był uszkodzony podczas otwierania Opakowanie było rozerwane na środku jakby rękami otwarte

01 lipca 2024, 10:03

 
 

Zwróciłam paczkę ponieważ było uszkodzone opakowanie więc ja takiej przesyłki nie przyjmę to są pieluchy dla dziecka a nie zabawka ! Żądam zwrotu pieniędzy a jeśli nie zgłoszę gdzie potrzeba

01 lipca 2024, 10:07

 

Także ten, ja tego nie odbieram xD

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@DzieckoExpert   "Także ten, ja tego nie odbieram xD"

Co znaczy "nie odbieram"?  Przecież odebrałaś, przyjęłaś paczkę i MUSISZ  coś z tym zrobić.

Jeśli się do tego nie odniesiesz to kupująca dostanie zwrot z Protect a ciebie obciążą i jeszcze ukarzą za jakość.

Jedyne wyjście: albo bez szemrania oddać pieniądze za tą paczkę albo wykazać, udowodnić  że to oszustwo nadużycie i odrzucić żądania.

Niestety ale to Ty musisz....

oznacz moderatorów

DzieckoExpert
#8 Zapaleniec#

Nic jeszcze nie odebrałem, paczka jest dalej w drodze do nas.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

OK, ale nie odebranie paczki też byłoby błędem....

Sugeruję  uspokoić emocje, podejść do tego na spokojnie. Nawet strata tych 54 zł za tą nieszczęsną paczkę  to nie tragedia, odbijesz sobie.

Życzę dobrego zakończenia   👍

oznacz moderatorów

DzieckoExpert
#8 Zapaleniec#

Panie, za 54 zł, to ja muszę ok. 6 szt. tego sprzedać, żeby odrobić stratę... 

oznacz moderatorów